108.

1.2K 134 11
                                    

Na druhý deň si Taehyung zbalil veci, svojim priateľom dal dlhý bozk a potom odišiel s Yoongim

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Na druhý deň si Taehyung zbalil veci, svojim priateľom dal dlhý bozk a potom odišiel s Yoongim.

Yoongi sa naňho usmial, hneď ako vošli do jeho bytu.

Bude to v poriadku," povedal Yoongi, keď si všimol, že Taehyung vyzerá nešťastne.

Vošiel do Yoongiho izby, položil si tašku na posteľ a zvalil sa na ňu.

Robím zlé veci?" spýtal sa Taehyung, sediac na Yoongiho posteli a pozerajúc naňho.

Yoongi si položil ruky na boky a pokrčil plecami.

Nie som si istý, ale viem, že potrebuješ priestor. Dokonca aj odo mňa, dieťa," povedal Yoongi, „takže ťa nebudem obťažovať, keď si tu. Väčšinu času budem s Namjoonom v štúdiu."

Taehyung sa nad tou informáciou usmial.

Ako to šlo? Páčia sa mu, však?"

Yoongi prikývol.

Áno. Chce, aby som s ním spolupracoval."

Taehyung zľahka zatlieskal.

To je úžasné! Budeš slávny, Yoongi. Viem to."

Yoongi sa iba zasmial.

Namjoon si zaslúži slávu viac ako ja. Už roky tvorí vlastné piesne, no nikto o nich nevie, pretože ho nikto nepropaguje."

Taehyung premýšľal.

Nuž, vy dvaja by ste si mohli spoločne spraviť reklamu. Iba sa spýtajte Jimina, či by si dal vašu pesničku na Instagram a som si istý, že by ste mali veľkú sledovanosť!"

Yoongi iba pokrčil ramenami.

Porozprávam sa s Namjoonom."

Yoongi išiel do kuchyne, aby sa naobedoval, pretože Taehyung povedal, že hladný nie je.

Taehyung siahol po telefóne, prechádzajúc obrázky iba preto, že nemal čo robiť. Usmial sa na všetky fotky s ich priateľmi, i keď väčšina z nich boli bláznivé.

Vo väčšine jeho albumov boli Jungkook a Jimin, ako spia a nevedia, že ich Taehyung fotil. Samozrejme, našiel pár aj takých, kde pózovali. Zasmial sa, keď narazil na obrázok, kde bol Jimin s dvojitou bradou, ktorý mal od Jungkooka.

Taehyung si povzdychol. Želal si, aby mu mohli jeho priatelia pomôcť, no vždy sa na nich príliš spoliehal a potom sa skryl za ich ochranu, z ktorej sa nemohol dostať. Nebolo to dobré.

Želal si, aby mohol byť silnejší vďaka ich láske, no zdalo sa, že ho skôr oslabovala.

Taehyung odohnal všetky tie zlé spomienky, ktoré sa stali. Bol znechutený z myšlienok na tú noc. Byť nútený k súhlasu? Bolo to... traumatizujúce. Nenávidel sa za to, že myslel na ten deň. Chcel predstierať, že sa to nikdy nestalo, takže by sa znovu nikdy nezložil. Nenávidel, ako sa za seba nemohol postaviť a nechával sa zneužívať. Znovu.

FATE  [VMinKook; TR] ✔Onde histórias criam vida. Descubra agora