117.

1K 114 4
                                    

Keď im priniesli nejaké jedlo, Namjoon sa napokon upokojil. Jin bol milý a koketný, nehovoriac o tom, ako Namjoonovi očerveneli uši, keď s ním flirtoval.

Takže, poznám ťa už dlho, ale stále neviem, čo robíš," povedal Jin, keď si odrezával zo steaku.

Namjoon odsunul tanier, pretože už nechcel nič jesť.

Och, tak," začal Namjoon, akonáhle kývol vidličkou, „pracujem vlastne na tvorbe albumu."

Jin pozdvihol obočie, na čo prežúval jedlo.

Vážne? Spievaš?"

Nie," usmial saNamjoon, keď si zahanbene pošúchal zátylok, „ja, uhh... rappujem."

Jin sa usmial a konečne prehltol.

Rapper? Ide si to dobre?"

Hádam, že áno?"

Jin sa zasmial a odpil si zpohára s vodou.

Možno by som si mohol niečo po obede počúvnuť?"

Namjoonovi sa rozbúchalo srdce.

Á-áno!"

Jin mu venoval ďalší roztomilý úsmev. Mohol o Namjoonovi úplne povedať, že bol nervózny. Bolo to roztomilé.

Rozhodol sa, že by sa mohol pokúsiť randiť s chalanmi, keď konečne zistil, že Namjoon s ním cez správy flirtoval. Spočiatku bol dosť prekvapený, no potom sa rozhodol, že to skúsi. Bol skutočne rád, že po tom, čo ho Namjoon uvidel, tak znervóznel.

__________

Yoongi ľutoval, že žartoval, pretože sa ho Hoseok začal pýtať veľa otázok.

Ako sa to stalo?"

Yoongi si už po niekoľkýkrát po tom, čo mu bola položená otázka, povzdychol.

Hoseok, to je v poriadku. Bol to len vtip."

Takže tvoj brat nezomrel?" spýtal sa.

Yoongi sa naňho pozrel výrazom, ktorý hovoril nie.

Hoseok sa hlboko zamračil.

Prečo si smutný?" spýtal sa zmätene Yoongi. Ten chalan bo zvláštny. Mal naozaj čitateľnú tvár.

Hoseok pokrčil ramenami.

Cítim toho veľa."

Yoongi sa otočil na stoličke, aby sa pozrel Hoseokovi do tváre.

Napríklad?"

Hoseok sa zhlboka nadýchol.

Smútok, pocit viny... nenávisť," Yoongi prevrátil očami nad tým poslednýmpocitom, „a to ma ničí."

Yoongi potľapkal rukou po stoličke, na čo prehovoril: „No, rozmýšľaj radšej o dobrých veciach."

Takže si v poriadku?" spýtal sa Hoseok a znepokojene vzhliadol, „naozaj si ohľadom svojho brata v poriadku?"

Yoongi videl, ako bol Hoseok znepokojený a usmial sa naňho.

Áno. Som v poriadku."

Hoseok mu potom úsmev opätoval.

Teraz sa cítim oveľa lepšie."

Yoongi zažmurkal.

Wow."

©taehyungbby-
All rights reserved

©taehyungbby-All rights reserved

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
FATE  [VMinKook; TR] ✔Where stories live. Discover now