3

5.3K 156 4
                                    

Între timp

  -Unde ai găsit-o, Stefan?

  -La naiba! Treci peste odata! vorbi Stefan total deranjat.

  -Nu inteleg care e problema ta! Mi-a făcut cu ochiul figura acestei domnișoare frumoase. Dacă te mai aud pufnind, jur ca ma omor aici! Ma rog, e trecut de ora 6. Cred ca e timpul sa deschidem sticlele.

  -In sfârșit ți-ai revenit, idiotule. Ești plictisitor când ești "îndrăgostit", zise Stefan accentuând ultimul cuvant.

  -Ar trebui sa încerci și tu, Stefan. E un sentiment minunat. Hai noroc! spune și da pe gat paharul.

  Chloe stătea in spatele fratelui ei cu o atitudine total deranjata. In alte circumstanțe, s-ar fi certat cu el, însă de data aceasta stia ca va intreba de Charlotte, noua menajera. Stia ca va ieși un scandal monstruos și trebuia sa se pregătească pentru el. Nu comenta nimic, doar aștepta momentul de cumpănă. Își privea fratele cum bea pahar după pahar și era dezgustata. Cu toate ca, Stefan era cea mai buna persoana din viața ei, acest lucru nu se intampla și in viețile celorlalți. Era diferit cu restul persoanelor, chiar și parintii lor. De când a decis sa stea cu fratele ei, Chloe vorbea foarte rar cu mama sau tatăl ei, din motive evidente. Stefan nici atât. Își suna parintii doar atunci când erau zilele lor de naștere și vorbea cu scârbă.

Chloe stia cât de mult ii placea fratelui ei sa petreacă. De fiecare data când se îmbata, avea o "relație" cu diferite femei, pe care a doua zi le alunga ca pe niște câini. Cu toate ca aștepta momentul acela, ea tot fusese surprinsă când auzi:

-Chloe! Unde e... uh... menajera? intreba el cu jumătate de gura.

-Am trimis-o acasa, răspunse scurt.

-De ce, ma rog? Eu i-am zis sa stea. Eu am angajat-o.

-De ce ai vrea sa fie aici? Bucătăreasa îți împlinește toate dorințele.

-Voiam sa îmi puna un pahar cu apa, răspunse Stefan deranjat.

-Roag-o pe bucătăreasă.

-Dacă nu te duci după ea, ma duc eu.

-Eu nu ma duc nicăieri, insista Chloe.

-Bine! Cum vrei tu. Ma duc eu.

Inapoi la Charlotte

De cum am ajuns la apartament, am rămas blocată. Nu aveam nicio idee ce sa fac. Nu aveam nimic. Ma uitam pe pereți buimacă. In cele din urma, am adormit. Nu stiu cât am dormit, dar stiu ca atunci când m-am trezit auzeam niște sunete suspecte. Cineva încerca sa intre in apartament. Nu stiam ce sa fac. Desigur ca îmi era frica. M-am ascuns sub pat ca un copil mic și mi-am acoperit gura, încercând sa diminuez sunetul scos de respirațiile mele neregulate. Hoțul reușise sa intre in apartament. Inima îmi bătea cu putere.

-Alo? Ești aici? se auzi o voce.

Cu toate acestea, am recunoscut vocea și am ieșit de sub pat. Domnul Stefan stătea lângă usa și se uita la mine amuzat.

-Sub pat? râse el. Orice hot te-ar fi găsit.

-Nu stiam ce altceva sa fac, îmi pare rau. Ce căutați aici? întreb confuza.

-De ce ai plecat de acolo? Când îmi trebuie și mie un pahar cu apa, nu ești acolo.

-Ch...domnișoara Chloe mi-a zis ca pot pleca. Asa ca am ascultat-o. Oricum, îmi cam terminasem treaba.

-Ma rog, pufni el. Da-mi un pahar cu apa!

-Ati venit pana aici doar pentru un pahar? Cu apa?

Abia atunci observasem ochii lui. Îmi mai amintesc de când eram la orfelinat. Atunci când cineva avea privirea aceea, comportamentul lor era diferit, de obicei mai agresiv.

-Exact! Stiam ca ești desteapta! Acum fă puțin pe chelnerița și adu-mi un pahar.

Am mers in bucatarie unde găsisem niște pahare pe care mi le-a dat Chloe și am turnat in unul din ele, apa din sticla pe care mi-a cumparat-o tot ea. Domnul Stefan stătea așezat pe patul meu și aștepta cuminte. I-am întins paharul și apoi m-am îndepărtat.

-De unde ai paharele astea? intreba el.

-Chloe... zic repede fără sa ma gandesc.

-Chloe? Ea ți-a spus sa ii zici asa?

-Uhm... da, spun cu frica.

-Ce interesant. De ce stai asa departe, spune râzând iarăși. Ma rog, hai sa mergem.

-Unde? intreb derutata.

-Auzi, "unde"! Inapoi la conac! Haide, nu stau după tine.

  Pe tot parcursul drumului, nu am spus niciunul nimic. Eu mergeam in urma lui cu privirea in pamant. Când am ajuns in fata casei lui, m-a lasat sa ma întorc. Am expirat usurata și m-am întors linistita la apartament.

MenajerăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum