Здравейте.Казвам се Ким Джина,на 18 години съм и съм от Сеул.Най-добрите ми приятелки са Джени и Найон.Най-големият ми враг се казва Намджун.Направо го ненавиждам.Хобито му е да се заяжда с мен.Та така де..оставаха няколко седмици до лятната ваканция.Исках вече да свършвам училище,защото щях да тръгна на летен къмпинг с други хора,с които щях да се сприятеля.
Ставам и виждам,че е доста рано за да отида на училище,но нещо не ми се спи.Решавам все пак да се приготвя.О и между другото имам по-малък брат,който е много дразнещ,но все тая..Измивам си зъбите,обличам си една розова блуза с дълги скъсани сини дънки,сресвам си косата,небрежно я оставям да се разпростира и отивам да закусвам.Майка ми е приготвила Кимчи,любимото ми..Нахвърлям се,но тя ме удря по ръката и казва:
"Какво правиш бе момиче?По-полека,остави и за брат си?!"
"Ама гладна съм.."
"Ще ядеш!Не бързай толкова.."
"Оф,ок."Чакам брат ми да стане за да закуси,макар че изобщо не ми се чака.По едно време гледам часовника и виждам че вече съм закъсняла..Ужас!Слагам една ябълка в чантата ми и тръгвам.
"Чао,мамо!"
"Къде се разбърза,не си закусвала?!"
"Нямам време!"След няколко минути съм пред училище.Чувам как звънеца за влизане в час бие и направо настръхвам.Първи час имам при г-жа Маенг.Тя е по математика и всички се страхуваме от нея.
Влизам в стаята,но за моя голяма изненада,тя явно също закъснява.Успокоих се..Виждам Намджун и настроението ми се разваля..Сядам си на чина без да му обръщам внимание.Обаче той не пропуска шанса да се заяде с мен.."Я,ти къде беше,ей сега почваме?!"
"Какво ти пука?!"
"Питам бе,мале как нападаш.."
"Я млъквай!"
"Не е ли ако искам?!"
"Не."
"Аййш.."След малко за мое щастие учителката идва за да не набия Намджун с тежката ми чанта..Не честно,камъни ли мъкна или учебници?!Добре,все едно..
След часа Джени и Найон идват при мен.
"Хей,Джина!Искаш ли след училище да отидем на кино?"
"Ок,в колко часа?"
"Към 2."
"Добре,бройте ме,а кой ще е там?"
"Ами аз,Найон,ти,Намджун и Самуел.О,забравих да кажа,че Намджун е братовчед на Джени,а Самуел е най-добрия приятел на Найон.
"Защо и Намджун?Той само ще се заяжда с мен?"
"Няма,няма..споко."
"Оф,ок ама няма да сядам до него!"
"Добре,спокойно."
"Добре.."След училище се прибирам вкъщи и се приготвям за киното.Обличам си черни дънки,бяла запасана риза и си връзвам косата на небрежна опашка.Слагам си малко спирала и гланц и съм готова.
Отивам в салона,където продават пуканки и виждам Джени,Найон и Самуел.
"Този тъпунгер пак ли закъснява?"
"Да.."След време той най-сетне пристигна.
"Ари бе къде беше,само тебе чакаме?!"
"Я млъквай,и ти днес закъсня за часа!"
"Яяя!"
"Стига сте се карали,че ми писнаха вашите караници вече!"Добре че Найон се намеси,че иначе щях да го набия..
Вземаме си билети,филмът почва и познайте кой седна до мен..
Здравейте,надявам се първата част да ви е харесала!Очаквайте 2 част много скоро!(Ако искате да видите кои са героите трябва да стигнете до 29 част).Чао от мен!❤️
YOU ARE READING
~My friendly enemy~(Завършена)
FanfictionТази история е за едно момиче и врагът и Намджун,който след време и става нещо повече.Надявам се да ви хареса!💜