🏆Победители🏆

108 6 0
                                    

...След това директорката казва:
"Общо има 3 кръга!Във вторият кръг трябва да хванете партньора си за краката и той/тя с неговите/нейните ръце трябва да се придвижи до линията."

"Хей,този път нека за Лиса и Джънкук."-казах аз.
"Съгласен съм."-каза Намджун.
"Добре!"-казаха и двамата едновременно.

Играта почна.Лиса взе краката на Куки,а Куки е толкова бърз!Пак ставаме първи!
"Браво бее!"-казваме с Джун и им даваме пет.
"На следващата игра пак сте вие."-каза Джънкук."Това беше много изморително!"
"Да.."-съгласи се Лиса.
"Добре."-казахме двамата с Джун.

"В послендият 3 кръг трябва да пробягате 500 метра,за да стигнете до лентата!Играе само 1 играч от отбор!Който отбор победи ще си получи телефоните до края на престоя си!"

При тези думи очите и на четирима ни светнаха.

"Добре,трябва да се стегнем,ако искаме да си получим телефоните!"-казах аз.
"Да,все пак отдавна не съм се чувал с Мина!"-каза Джънкук.
Оф,сериозно ли ми го напомня?!
"Да,да.."-казах извъртайки очи."Та,кой бяга най-бързо от нас?"
"Ами мисля,че ти."-каза Намджун.
Той ме познаваше толкова много..
"Да,и аз мисля,че ти бягаш най-бързо."-съгласи се Джънкук.
"Ами,не съм много добра в бягането,така че ти."-каза и Лиса.
"Дообре,аз ще бъда."

Отивам на лентата.Поглеждам към отбора ми и всички ми показват палци нагоре.Тоест вярват в мен.Това ми даваше някакъв кураж.
"Готови...на старта.....СТАРТ!"
Аз тръгнах да бягам с всички сили.Докато се осъзная вече бях пресякла лентата.

"Ураа!"-развълнувах се.
"Браво,Джина!"-казаха всички в един глас и ме вдигнаха на раменете си.Чувствах се доста добре.След това директотката на лагера каза:
"И победители в тазгодишните спортни игри саа..Ъм,как се казвате?"-прошепна ни тя.
"Ами,казваме се The stars."-знам,че е малко тъпо но не измизлих друго.
"Победители са The stars!"Заповядайте кутията с телефони,за да си ги вземете!"
Тя ни подаде кутията и ние веднага ги грабнахме.

След това си казахме чао с Лиса и отидохме в квартирата си.Есествено,първата работа,която направихме е да си разгедаме телефоните.

Вече е обяд и отиваме в стола,за да се наобядваме.За обяд имаше Кимчи.Едно от любимите ми.

След обяда целият лагер се разходихме до реката,която беше близо до нас.Директорката постоянно ни правеше снимки,за да направи албум в края на лагера.Неусетно става тъмно и всички се прибираме за да вечеряме.За вечеря пък имаше Пибимпап.След това си измиваме зъбите,обличаме си пижамите и си лягаме.

~My friendly enemy~(Завършена)Where stories live. Discover now