🏃🏻‍♀️Спортни игри🏃🏻‍♂️

123 5 0
                                    

Събуждам се на втория ден от както съм на летен лагер и виждам,че другите още спят.Уау,да не повярваш,че съм станала преди другите.Отидох в стола,понеже там имаше стол отворен 24/7 и реших да закусвам.Бяха приготвили палачинки с конфитюр от ягоди,отгоре мед и една синя боровинка.Ммм,само при мисълта лигите ми потичат.На закуска виждам,че в стола са нямо няколко момчета от съседните класове и Лиса.Сядам при нея и започваме да си говорим.
След закуска си измих зъбите и си облякох едни сини,къси дънки със бяла запасана блуза и си оставих косата спусната,за да се вее на вятъра.
След закуска чак момчетата се събуждат.
"Айде бе,поспаланковци!Аз вече закусих и се приготвих за деня,а вие сега ставате!"
"Добре,де,добре?"-каза още сънено Джънкук,докато си търкаше очите.
"Не мога да повярвам!Джуджето днес не се е успало!"-каза с укокорени очи вече по-пудният Намджун.
"И аз не можах да повярвам.."-казах аз.
"Та,какво ще правим днес?"-каза Джънкук.
"Ами още нямам планове.Може да ни накарат да играем някакви спортни игри."-казах аз.
"Оф да бе,само до спортни игри ми е..още не знам къде се намирам,камоли ей сега да почна да тичам."-каза с над смешка Намджун.
И тримата се засмяхме.

"Съберете се в двора на лагера!"
Чу се женски глас,което значи че директотката го е казала.Може и да стане така както аз казах..
"Така деца!Днес ще играем на спортни игри!"
Ох,знаех си.
"Ще играете в отбор по четирима играчи!Изберете си партньори!"
Ние тримата отиваме при Лиса.Ами готови сме с отбора ни.
"Виждам,че всички вече са готови..ще започнем първо с играта,в която някой от отбора трябва да качи на конче другия и да минат ей тази лента там.Който успее е победител!"-посочи къде е лентата.
Оф,сериозно ли?
"Хора,ако искате да пуснем Джина и Намджун да се състезават,тъй като ние още сме леко заспали с Джънкук."-каза,докато се смееше.
"Съгласен!"-каза Куки.
"Защо пък ние?!"-извикахме заедно в един глас.
"Оф,добре!Но да не ви стане навик?"-попита Джун.
"Няма,няма,спокойно."-каза Куки.

Качих се на гърба на Намджун.Той ме вдигна като някакво перце.Явно е силен..Застанахме на линията.
"Готовиии........СТАРТ!"
Намджун тръгна да бяга с всички сили.Това момче няма умора.За по-малко от 10 секунди вече бяхме преминали лентата.
"И победители са...КИМ ДЖИНА И КИМ НАМДЖУН!"
След това всички,даже и другите участници ни пляскаха.

Аньо!👋🏻Надявам се главата да Ви е харесала!Ще кача следващата част по-късно.Чао от мен!❤️

~My friendly enemy~(Завършена)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant