ДНЕС ЗАМИНАВАМ!Най-сетне!Цяла година чаках този летен лагер и най-сетне..ЗАМИНАВАМ!!!Много се вълнувам и даже не съм се успала!Измивам си зъбите,закусвам палачинки(една от любимите ми закуски),обличам се със сини,къси,скъсани дънки,черна запасана блуза,връзвам косата си на кок,обувам си черните кецове,казвам довиждане на нашите и на братчето ми и тръгвам.
Като излязох от нас видях,че и Намджун сега тръгва.Реших да го полседвам.
"Хей,гиганте!Искаш ли да вървим заедно?"
"Оо,миньон!Става!"
И така пак се драчехме,докато не пристигнахме до автобуса,който ни чакаше пред училище.Казах ли ви,че е организирано от училището?Май не,но вече знаете.Сядаме да седалките,аз седнах до едно момиче от моя клас-Сана и съм до прозореца..любимото ми място.•~•~•~•~•~•~•
След около половин час път най-сетне пристигнахме.Слязох от автобуса и помирисах свежия въздух на природата.Беше ми гадно,че Джени и Найон не бяха с мен,но все пак щяхме да се чуваме всеки ден.След това отивам до една жена(сигурно директотката на лагера),за да ни каже кой с кой и в коя стая ще спи.Надявах се да не съм с Джънкук,понеже не исках да го виждам известно време.
Та,отивам при директорката и тя казва:
"В една стая ще бъдат:Джина,Намджун и Джънкук!"
Е не..не можа ли от толкова много хора да избере някой друг тази жена?!
След това влизаме в стаите си.Ъх,виждам как Джънкук и Наджун вече са си сложили нещата,плюскат чипс и си говорят за разни неща.
Оставям си нешата до леглото,без да привличам много внимание,но май не ми се получи..
"Хей,Джина!-каза Джънкук.
"Хей!"-казах аз..
"Хей Джина,ела при нас ако искаш?"-попита ме Намджун.
"Ами,не благодаря!Отивам навън да се запозная с нови хора."-Уау.
"Както искаш,Чао!"-каза Намджун.
"Чао!"-каза Джънкук.Та нали казах,че ще изляза,за да намеря нови приятели?Ами така и ще направя.Искам да имам приятелка,с която да си споделям нещата,докато Джени и Найон ги няма.Обикалям и търся някое момиче..Изведнъж погледа ми се забива в едно момиче,което не може да вдигне куфара си с багаж.Решавам да ѝ помогна.
"Благодаря!"
"Няма защо!"
"Хей,как се казваш?"
"Аз съм Джина!Приятно ми е!А ти си..?"
"Аз съм Лиса!От съседния клас съм.И на мен ми е приятно да се запознаем!"
Сега се сетих,че имаше Лиса в съседния клас.
"Искаш ли след малко да излезем,освен яко няма да ни заведат някъде?"
"Добре!Чао,Джина!"
"Чао,Лиса!"След това бях изморена,тъй като станах много рано и реших да поспа малко.
JE LEEST
~My friendly enemy~(Завършена)
FanfictieТази история е за едно момиче и врагът и Намджун,който след време и става нещо повече.Надявам се да ви хареса!💜