След това отидохме на парада.Беше доста интересно.Имаше всякакви хора с различни видове маски-неонови,с пера,всякакви...
~~~
След това беше много късно,някъде към 01:00 през нощта затова Намджун и Джънкук ме изпратиха.Казхаме си чао.Влизам в нас и много ясно-всички спят.Измивам си зъбите,обличам си пижамата и си лягам на мига,защото съм много изморена.
***
Събуждам се.Оставаха няколко седмици до края на лятната ваканция и на мен ми беше много тъжно.
Слязох да закусвам.Закусвах сандвичи,които ома беше направила,след което си облякох едни бели дълги дънки и черна запасана блуза.Направих си две кокчета и си сложих малко спирала и гланц.
Решавам да се разходя малко на чист въздух и изведнъж чувам някой да вика името ми.
"Джина!"
Обръщам се и виждам някакво момче да се приближава до мен.
"Здравей!Как си?Отдавна не сме се виждали!"
Аз го гледах тъпо и се чудех кой е.
"Извинявай за въпроса,но кой си ти?"
"Не ме ли позна?"
"Ами не.."
След това той направи един поздрав с ръце,който ми беше много познат.
"Това беше нашият поздрав.Сети ли се?"
Тогава ми светна.
"КАЙ?!Това ти ли си?!"
"Най-накрая!Да,аз съм.Как не ме позна?"
"И аз не знам,но понякога съм толкова разсеяна,че даже и хора забравям!Как сии,отдавна не сме се виждали!"
"Добре съм,ти как си?"
"Ами добре съм."С Кай сме приятели още от детската градина.Винаги сме били заедно,даже бяхме в едно училище,но после той и аз се преместихме я различни училище.страхме да си пишем и така се отдалечихме един от друг,но сега пак се срещаме!
Отидохме до любимото ни кафене,където ходехме преди и си поръчахме студено капучино със сметана.И на двамата ни беше любимо.
След това малко се поразходихме и по едно време Кай каза:
"Трябва да ти кажа една много важна новина!"
"Казвай?"
"Ще се преместя в твоето училище!"
Не можех да повярвам.Бях много щастлива.
"Наистина!Супер!"
След това се прегърнахме и си казахме чао.•~•~•~•
След това казах на компанията(понеже си имаме собствена група,в която си пишем),че Кай ще идва в нашето училище!Ваички освен Лиса го познаваха и се зарадваха!Обясних на Лиса за Кай и тя беше развълнувана да го види.
Това беше последната ми година в училище.Беше ми весело от една страна,защото вече няма домашни и ставане рано сутрин,но пък от друга страна бях тъжна,защото се разделям със съучениците ми и с приятелите ми..
Поне тази година Кай щеше да е в нашето училище,което ме караше още повече да се вълнувам за новата учебна година.
____________________________________________
DU LIEST GERADE
~My friendly enemy~(Завършена)
FanfictionТази история е за едно момиче и врагът и Намджун,който след време и става нещо повече.Надявам се да ви хареса!💜