На другия ден ставам рано,обличам си дълги черни дънки и светло синя къса блуза и си връзвам косата на небрежен кок.Бързам,защото искам да кажа това,което искам на Намджун.
Набързо закусвам и тръгвам за училище.
Вече съм там и тъкмо да отида при Джун и Самуел ме избута към една бележка залепена на стената.
"Виж,това е конкурса,на който щяхме да участваме.Утре е прослушването!
При тези думи забравих всичко останало.
"Супер!Ще кажа на Намджун!"
"Добре,но после,че звънеца вече би и трябва да влизаме в час."
"Добре,чао!"
"Чао!"Не успях да кажа до края на деня нищо на Намджун,защото бяхме много заети с "ученето".
Най-накрая когато часовете свършват решавам да отида при него и да му кажа новините.
"Намджун,нали ти казах,че има нещо което искам да ти кажа.."
"Да,кажи."
"Ами...утре са прослушванията за конкурса на който се записахме!"Ох,Джина...
"Това ли е само?"
"Ами,да.."
"Не,има и нещо друго,познавам те.Казвай."
"Не,не,няма.."
"Ким Джина кажи или ще трябва да го изкопча от теб!"
"Добре де,ще кажа....Аз.....аз.....харесвам те Намджун,много те харесвам!"
При тези думи Намджун онемя.Няколко секунди не каза нищо.Изведнъж се приближи до мен.
Надигнах се леко на пръсти,понеже тоя е великан и тогава.....той ме целуна!Е това не го очаквах.Първата ми целувка....Беше приказно.
"И аз теб,Джина!И то от много време,но ме беше срам да ти кажа!"
След това се усмихнах и се прегърнахме.Не очаквах нещата да се развият толкова добре!След това казах на Джънкук-зарадва се,Лиса-зарадва се,Джени и Найон-зарадваха се.Казах дори и на Кай-и той много се зарадва.
~~~
След това стана късно,аз докато съм си гледала к-драмите и времето е отлетяло.Измих си зъбите,облякох си пижамата и легнах доволна ит деня.
***
На другия ден се събуждам в добро настроение.С Намджун и Самуел днес щяхме да участваме в конкурса,затова бях разълнувана.
Денят в училище мина нормално,само дето с Намджун си бяхме по-близки.Все пак вече сме заедно.
Конкурса беше от 17:00 часа в сградата където се записахме.Ома,аппа и малкото ми братче щяха да дойдат да ме гледат (те вече знаеха за връзката ми и те се зарадваха).
•~•~•~•
Вече е 16:30 часа,затова започвам да се приготвям.Обличам си едни бели дънки с изкуствени цветя на тях и бяла блуза с дантела,изправям си косата с пресата и си слагам малко грим.
Вече сме в сградата.Родителите на Намджун и Самуел също са тук.
През лятото бяхме репетирали една песен която измислихме сами.
Аз бях вокалист,Намджун беше рапър,а Самуел беше DJ.След това всички в залата ни пляскаха,даже и журито.
Очаквахме резултатите всеки момент.В този конкурс няма награда,но е много забавно да участваш.
След половин час резултатите са готови и един от съдиите от общо 5 ги казва.
"И така,на първо място се класират.......The hope!"
Тогава всички изкрешяхме,дори и Самуел,който по принцип е кротък и се прегърнахме.
"Поздравления!"-каза съдията.
"Кумау!"-казахме тримата заедно.*•*•*•*
Това беше много вълнуващ ден.
_____________________________________________
YOU ARE READING
~My friendly enemy~(Завършена)
FanfictionТази история е за едно момиче и врагът и Намджун,който след време и става нещо повече.Надявам се да ви хареса!💜