|Инцидента|

121 6 0
                                    

Оставаха няколко дни до края на лагера.Бе исках да свършва.Прекарвахме си много забавно и нямерих нова приятелка,но със сигурност с нея ще се виждаме и след лагера.Събуждам се,измивам си зъбите и се обличам.Обличам си рокля на цветя малко над колената.Много рядко нося рокли,но днес реших да експериментирам.

Отивам на закуска и нали си вземам яденето съвсем нормално и естествено се спъвам и всичко се пльосва върху мен и ставам на нищо..
Всички ми се смеят без Лиса,Джънкук и Намджун.
"Хей,ставай!"-подаде ми ръка Намджун,който седеше зад мен и ме гледаше съжалително.
Аз ми хванах ръката и той ме изправи.Останалите млъкнаха,защото вече не бях на земята като някоя идиотка.
Лиса и Куки дойдоха при мен.
"Хей,кенчана?-попита ме Джънкук.
"Да,добре съм."
"Удари ли се някъде?"-притесни се Лиса.
"Не,просто изцапах най-хибавата ми рокля..веднъж да се наканя да я облека!"
"Роклята не е по-важна от това,ти да не си се ударила някъде!"-каза силно Джун.
Тогава се вгледах в красивите му очи които изглеждаха притеснени,защото аз така паднах,че май си и ужулих нещо..
"Виж,но ти кървиш!"-каза Джънкук и посочи дясното ми коляно.
"Нищо работа.."-казах аз,макар че ме болеше.
"Ще те заведа при сестрата."-каза Джун и ме вдигна на ръце.
Леле,тоз е много силен!Първо на състезанието ме вдигна,сега тук..

След време лекарката на лагера ме превързва и кожукайки отидох до стаята ни.
Реших да подремна,и без това сигурно приятелите ми няма да ми дадат днес да излизам..

***

След известно време се събуждам.Пред мен имам сложена една пилешка супа и чай от лайка.До тях имаше бележка,на която пишеше:Днес ще си стоиш в стаята,затова ти донесохме обяда тук!❤️❤️❤️"
Това със сигурност е дело на Намджун,Джънкук и Лиса..ах тези хора..

Изяждам си всичко и решавам малко да си пораздвижи крака,че до утре съвсем няма да знам как се върви.Направих някои стъпки,когато в стаята влезе Джънкук.
"Хей!Какво става?"
"Тренирам ходене.."-казах с над смешка и не мислех,че ще го разсмея но той се засмя.
"Ами..исках да ти кажа нещо.."
"Да?"

___________________________________________

Аньо!👋🏻Отново съжалявам за забавянето с историята!Просто имам ангажименти в училище,но вече ще стана по-активна в качването на историите!Чао от мен!💜

~My friendly enemy~(Завършена)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum