💕Разходката с мен и Намджун💕

123 5 0
                                    

Днес се събуждам в доста добро настроение..както никога.Виждам,че Намджун не е в стаята.Само Джънкук си спи сладко,сладко.Не знам къде е великана.Измивам си зъбите,обличам си едни черни,къси скъсани дънки,бяла запасана блуза и си връзвам косата на две кокчета.Решавам след като още никой освен Намджун и аз не е станал да се поразходя.Може пък и да го срещна..

Отивам на един мост в гората,под който има река.Изведнъж чувам стъпки зад мен.Това беше Намджун.
"Хей,Джина!Какво правиш?И ти ли сега си се събудила?"
"Не се събудих сега а преди половин час..тъпунгер."
"Яя,аз се държа мило а ти ме обиждаш?!"
"Добре де,мияне."
"Няма нищо..Та,какво правиш тук?"
"Еми разхождам се,какво да правя.Никой още не се е събудил."
"Ами..ако искаш заедно да се поразходим?"
"Добре,защо не?"

След това отиваме в гората,където виждаме няколко катерички.Те са много страхливи,но успяхме да им дадем малко жълъди(намерихме ги в гората).След това още се разхождахме.Прекарах си много приятно и както никога не се заяждахме!След това виждаме,че е 10:00 и трябва вече да отиваме да закусваме в стола.Исках още да продължи..Чакай,какви ги говоря?!Осъзнай се,Джина!

Отиваме в стола и всички са ни зяпнали..клюкарки.Намджун отива да си вземе закуската,а аз не знам защо съм се вцепенила като статуя..изведнъж Джун ме хваща за ръката и ме довкарва до закуските.Ръката му беше толкова топла и мека..Така де,след закуска решавам да се обадя на Джени и Найон..тези момичета много ми липсваха..След около 3 часа разговор съм готова и решавам да изляза с компанията-Аз,Намджун,Джънкук и Лиса.

Отиваме на разходка.Нищо интересно.Но изведнъж Джънкук ме пита:
"Вие с Намджун сами ли бяхте я гората?"
"Ами да,защото и двамата се събудихме много рано и аз отидох в гората,видях Намджун и така..после се разхождахме.."
"Да."-съгласява се Джун.
"Аха,добре."-казват Куки и Лиса.

След това отиваме да обядваме.След обяд не се случи нищо интересно..поне на мен,защото спах почти целия слетобяд.Типично за мен..

След това вечеряхме,измихме си зъбите и легнахме да спим.

Аньо!👋🏻Съжалявам за забавянето!Днес сигурно ще кача и другата/другите част/части.Чао от мен!💜

~My friendly enemy~(Завършена)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora