|Неочаквана новина|

103 6 0
                                    

...Джънкук седна до мен и ми каза:
"Скъсах с Мина."
Вътрешно се хилех толкова,че мозъка ми щеше да се пръсне.
"Много гадно..ти добре ли си?"
"Ами не много,но щом ти си тук.."
Това ме накара да се чувствам специална.
"Та,искаш ли да се разходим някъде?"
"Нищо лично,но предпочитам да си почивам днес..Мияне."
"Няма проблем,разбирам."
Излязох от стаята и го оставих да си почива.

След това излязох с Лиса,тъй като кракът ми беше по-добре.След това не се случи нищо интересно.Вечерях,измих си зъбите и си легнах.

~~~

На другия ден се събуждам и си отивам да закусвам,като си обличам черни,къси,скъсани дънки и розова запасана блуза.Този път внимавам с подноса,за да не целуна пода.
След това Лиса дойде при мен.Гледаше ме така,сякаш съм забравила нещо.Седях на една маса с Джънкук и Намджун и те ме гледала странно.Явно и те не знаеха какво се случва.
"Ъм,какво става,Лиса?"-много тъп въпрос.
"Сериозно ли не помниш?"
"..Не?..Какво да помня?"
Усмивката на Лиса изчезна от лицето ѝ.
"Днес е важен ден за мен.."
Погледнах си телефона и видях,че е 15 юни.
Мале съвсем забравих,че днес Лиса има рожден ден!
"ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН!"-казах аз и силно я прегърнах,от вина че го забравих.
"Честит рожден ден,Лиса!"-казаха след мен Куки и Джун.
"Благодаря,познвчаваме се от скоро,но мислех че ще си спомните.Джина,на теб казаха на първата ни среща,на вас също."
"Мияне!"-казахме всички заедно,все едно сме го репетирали.
"Този път ще ви простя..НО ДА НЕ СЕ ПОВТАРЯ!"-каза и се засмя,а след това и ние.

***

След това се обадих на Джени и Найон и без да се усетя са минали 4 часа.Дойде време за обяд.След обяда ни заведоха на някакъв водопад,който ми напомняше на Наджун,затова след това го бъзиках,че сигурно е по-дълъг и от този водопад.
Той пък от своя страна ме наричаше джудже и миньон.Липсваха ми тези моменти,когато се дразним.

•~•~•~•

След обяд телефона на Намджун звънна.
След половин часов разговор Джун най-сетне е приключил с разговора.
"Кой ти се обади?"
"Майка ми.."
"Защо изглеждаш тъжен?Какво се е случило?"
"Ами..Джина..Майка ми ми каза,че трябвало за цялото лято да отидем на почивка в Калифорния.."
"МОЛЯ?!"

__________________________________________

Аньо!👋🏻Надявам се главата да Ви е харесала!Чао от мен!💜

~My friendly enemy~(Завършена)Where stories live. Discover now