|Конкурса|

100 6 0
                                    

След няколко часа сън се събуждам от звъненето на телефон.Как смеят да прекъснат дрямката ми?!

"А-ало?"-казвам още сънено.
"Джина,да не те събудих от сън?"
Като чух гласа му и се сетих,че това е Намджун.
"Да,досега спах!Ти пък какво искаш,Намджун?"
"Ами искаш ли днес да излезем с компанията някъде?Щом Джени и Найон не са тук имам една изненада с теб.И Самуел ще дойде.Джънкук няма да дойде,защото днес е на риболов с баща си в провинцията."
"Оф,затова ли ме събуди?!ДА МОЖЕ!И повече не ми звъни за дреболии,можеш и да ми пишеш идиот такъв!"
"Яяя!Джудженце!"
"Млъквай бе,пабо!"
След това той нагло ми затвори без да се уточним къде и в колко ще се чакаме..тъпунгер.

После ми написа да се чакаме в парка към 17:00 часа.

***

Вече е 16:30.Обличам си една бяла пола и розова запасана блуза.Знам..аз да нося поли не е в стила ми,но напоследък започнах да експериментирам.

~~~

Вече съм в парка.Всички други са там и чакат мен.
"Айде бе,пуснах корени докато те чакам!"
"Млъквай бе великан!"
"Ти млъквай миньонче!"
"Аз така и не разбрах защо съм тук.."
"Виждаш ли тази бележка там?"-посочи ми някаква залепена за дървото бележка.
"Да?И?"
"Прочети по-хубаво бе идиотке!"

Приближих се до бележката и прочетох на глас
"Конкурс за таланти" и веднага ми светна лампичката.

"Какво?Искаш да участваме ли?"
"Ами,да!Понеже ти умееш да танцуваш,аз да рапирам а Самуел да свири бъде DJ."
"Това е страхотна идея!"
"Нали?Айде да се запишем!"
"Веднага!"

Отидохме на посоченият адрес.Пред нас имаше сграда с една голяма бяла врата.Влязохме,а вътре имаше една жена и един мъж.Явно при тях трябваше да се запишем.
Записахме се под името "The hope".

•*•*•*•

След това отидохме да вечеряме в един ресторант близо до нас с Намджун.Горкия Самуел после трябваше да върви пеша..
Всички си взехме Кимпап.

След вечеря всички се прибрахме.

Аз отидох вкъщи и очевидно вече всички бяха заспали,защото беше 23:00.Поне ресторанта до нас беше денонощен.Измивам си зъбите,обличам си пижамата и си лягам.
____________________________________________

~My friendly enemy~(Завършена)Where stories live. Discover now