Multimedya:Suho💙
"İnsan,odun değildir ki kırıldığında ses çıkarsın."
~Mevlânâ~
🍃
2 Gün Sonra...
Kayıt StüdyosuEllerim titriyor.
Ellerimin arasına aldığım o kulaklık zangır zangır titriyor ve ben onu bir türlü kulaklarıma götürüp takamıyorum.
Olmuyor...
Chen benim bu hâlimi görünce kaşlarını çattı ve kendi kulağına taktığı büyük kulaklıkları çıkararak boynuna astı.
"Mi Yeonh-ah? İyi misin?"diye sordu.
Cevap veremedim. İyi olmaya çalışacaktım ama gerçekten bu gördündüğü gibi değildi. Çok zordu, çok...
"İyi olacağım,merak etme Chen." dedim ve ellerimin arasında bulunan kulaklığı başımdan geçirerek kulaklarıma yerleştirdim.
Ona dönerek buruk bir tebessüm gönderdim. Tatmin olmasa da aynı şeyi yapıp kulaklığı yeniden kulaklarına götürdü.
Önümüzde duran şarkı sözlerine bir kere daha baktık.
Şimdi stüdyodaydık ve Chen ile beraber içeri girmiştik.
Karşımızdaki boydan boya camın arkasında ise stüdyodaki personellerin yanı sıra tüm EXO üyeleri,menajerleri ve SM'in kurucusu vardı.
Hepsi de kollarını birbirine bağlamış, merakla bizi seyrediyordu.
Biz ise bize gönderilecek en ufak bir işareti beklemekteydik.
Sonunda o işaret geldi.
İşaret gelir gelmez derin bir nefes alıp verdim ve gözlerimi kapatarak şarkımızın girişini yaptım.
İşte şimdi... Dünyadan soyutlanmıştım.
Sadece ben ve kulaklarıma dolan kendi sesim var.
Yıllar önce şarkı söylerken hissettiğim o huzur, o neşe, o güzel duygular daha giriş yapar yapmaz ele geçirdi bütün bedenimi.
Kendimi her ne kadar uzaklaştırmaya çalışsam da şarkı söylemek gerçekten beni en mutlu eden şeydi.
Yıllarca bir pişmanlık ve o kötü anılar beni kovalamış, ben ise mutluluğumdan kaçmışım.
Kendi kısmım bittiğinde durdum. Gözlerimi açmadan bu sefer de Chen'in sesine kulak verdim. 'Anı yaşa' dedikleri şeyi yaparak anı yaşamaya çalışıyordum.
Kulaklarımı dört açtım ve Chen'i o eşsiz sesiyle beraber takip ettim. Birkaç dakika sonra ona eşlik edeceğim kısım gelir gelmez araya girerek devam ettim. Şimdi ikimizin sesi de bütünleşmiş şekildeydi.
"I love you." diyerek şarkımıza son noktayı koyduğum esnada kapalı olan gözlerimin önüne bazı sahneler hücum etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger // EXO(✓)
FanfictionBu esnada bir anda hastanenin hopörlerinde başlayan cızırtı hepimizi korkutmuş, oldukça rahatsız etmeye başlamıştı. Bu da neyin nesiydi böyle? Sadece benim odamda değil,tüm hastanede yankılanıyordu bu kulak çınlatan iğrenç cızırtı. "Bu ne ya? Ödüm...