"Hayat ne gideni getirir ne de kaybettiğin zamanı geri çevirir. Ya yaşaman gerekenleri zamanında yaşayacaksın ya da yaşayamadım diye ağlamayacaksın."
~Tolstoy~
3 Ay Sonra...
"Jangjun şunu da alır mısın?! Kafanı kırdırtma bana!"
"Doydum doyduuum!"
"Hasta olduğun için şu an sana öyle geliyor bir kere! Hadi şu patatesi de at ağzına,hadi."
"İmdaaaat! İmdat ya im-!"
Bir parça haşlanmış patatesi daha bağırırken ağzına tıktım.
Beklemiyordu. Gafil avlandı.
Zafer gülümsemesi atıp arkama döndüm ve tezgahın üzerindeki ufak tefek bulaşıkları elimde yıkamaya başladım.
Jangjun yüzünü buruşturdu ve ağzına tıkmış olduğum parçayı çiğnemeye başladı.
"Önündekini bitir yoksa hepsini zorla yediririm sana koca bebek."
Bilerek dışarıya sesli bir nefes verdiğini işittim. Arkam ona dönük olduğu için rahatça gülümsedim. Jangjun ile uğraşmak hoşuma gidiyor.
Ben köpüklediğim bulaşıkları sudan geçirmeye başlamışken kapı zili çaldı. Başımı hafif arkaya çevirdim.
Jangjun gözlerini irileştirdi ve heyecanla sandalyeden kalktı.
"Duydular imdat çağrılarımı! Beni kurtarmaya geldiler! Geldiler işte geldiler!"diye bağıra bağıra topukladı.
Fırlayarak kapıyı açmaya gitti. Onun bu hâline kendimi daha fazla tutamayarak sesli sesli güldüm.
İçerideki ses artmaya başladı. Kimlerin geldiği de belli oluyordu zaten.
"Ben geldiiim."
Başımı yine arkaya çevirdim. Kyungsoo mutfağın girişinden kafasını uzatmış bana ağzı yırtılırcasına gülümseyerek bakıyordu.
"Hoşgeldin."diyerek onu ben de gülen yüzümle karşıladım. İçeri girdi. Elindeki poşetleri havaya kaldırdı.
"Alışveriş yaptım sizler için. Bol bol çikolata da aldım. Malum evde 1 tane değil,2 tane çikolata delisi var. İkisi yan yana gelince kıyamet kopuyor."
"Bir tanesin sen."
Elindeki poşetleri mutfak masasının üzerine bıraktı. Yanıma geldi. Yanağıma kokumu içine çeke çeke tatlı bir öpücük kondurdu.
"Jangjun'a gün doğurdunuz resmen. Kaçtı. Kyungsoo,rica ediyorum şu çocuğu tut kulaklarından ve çeke çeke buraya getir. Tabakta kalan patatesi yedir."
Kyungsoo şirin bir kahkaha attı.
"Bayağı bir zorluyor sanırım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger // EXO(✓)
FanfictionBu esnada bir anda hastanenin hopörlerinde başlayan cızırtı hepimizi korkutmuş, oldukça rahatsız etmeye başlamıştı. Bu da neyin nesiydi böyle? Sadece benim odamda değil,tüm hastanede yankılanıyordu bu kulak çınlatan iğrenç cızırtı. "Bu ne ya? Ödüm...