5🍁Goooll!

1.2K 348 193
                                    

Multimedya:Şebekler ya? Çok tatlı değiller mi?😂😆😊

"Kendi bahçesine dal olamayanın biri, girmiş bahçeme ağaçlık taslıyor."

😏~Özdemir Asaf~😎

🍃

"Ölmüş! Kurtulduk!"

Donmuştum.

Ne diyeceğimi bilemiyordum.

Öylece kalakaldım Suho'nun kolları arasında.

Suho heyecandan bana sarıldıktan sonra yine donakalmış benden nazikçe ayrıldı. Ellerini omuzlarıma koydu ve şaşkınca kendisine bakan gözlerime bakarak yeniden;

"Duymadın mı?"diye sordu.

"O psikopat ölmüş."

Buna gerçekten inanamıyorum.

Bitmiş miydi yani şimdi bu kâbus? O manyaktan sonsuza dek kurtulmuş muydum?

"Kurtuldum..." dedim oldukça kısık bir sesle. Sonra yüzüm yavaş yavaş gülmeye başladı.

Artık normal yaşamıma devam edebilirdim. Mutlu olmaya çalıştıkça önüme bir engel olarak kimse çıkmayacaktı. Bundan sonra mutlu olabilirdim belki.

Bana büyük bir tebessümle bakan ve hâlâ elleriyle omuzlarımı tutan Suho'ya yüzümde giderek yayılmaya başlayan bir gülüşle baktıktan sonra Kyungsoo'ya döndüm. Yeniden;

"Kurtuldum..." dedim heyecanla. O da en az benim kadar mutluydu.

"Evet, kurtuldun." dedi gözlerimin içi dahi gülen bana tebessüm ederek.

Chen ise öylesine şaşırmıştı ki, düştüğü yerden kalkmayarak oraya oturdu ve üçümüz gibi o da heyecandan olduğu yerde tebessüm etmeye başladı.

Bu esnada mutfaktan içeri diğer üyeler merakla girmeye başladılar. Hatta öyle ki, Suho'nun bağırışını duyan meraklı üyeler kapının önünde oturan Chen'i umursamayıp görmezden gelerek, teker teker üzerinden atlayıp girmişlerdi mutfağa.

🍁

"Az ileride saha var. Hadi kalkın da futbol oynamaya gidelim. Hadi yaa, kalkın. Ya kalksanıza. "

Xiumin oppa neredeyse 15-20 dakikadır üyelerin etrafında dört dönüyordu. Canı sıkılmıştı, futbol oynamak istiyordu ama kimse ona pas vermiyordu.

Dudaklarını büzdü şirin bir şekilde. Ardından kırılmış bir şekilde kollarını bağlayarak koltuğa, telefonlarına gömülmüş olan üyelerin yanına oturdu.

En sonunda tam pes edeceği anda onun bu hâline daha fazla dayanamadım.

Benim de çok canım sıkılmıştı. Hem... Hem ne güzel, o psikopat heriften de kurtuldum, kurtulduk. Bugün mutlu olmamız lazımdı.

Bundan dolayı ayağa kalkarak ilerledim ve Xiumin oppanın önüne geçerek ona elimi uzattım.

"Kalk gidelim oppa. Benim de çok canım sıkıldı. "

Benim bu sözlerimle üyeler başlarını telefondan kaldırıp hayretle bana baktılar. Futbol oynamaktan bahsediliyordu sonuçta. Oynayamayacağımı sanıyorlardı galiba.

Tabii Xiumin oppa da çok şaşırmış ve çok tatlı bir şekilde bana bakarak;

"Futbol yalnız?" diye emin olmak amacıyla yeniden sormuştu. Hemen ona tebessüm ettim. Ardından;

Danger // EXO(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin