Multimedya:Kyungsoo💙
"Mutluluğu sende bulan senindir,ötesi misafir..."
~Mevlânâ~
🍁
"Mi Yeon,sen bu gece bu odada kal. Biz D.O ve Luhan ile beraber yan odada çocuklarla kalırız."
Suho'nun sözlerine başım ile onay verdim. Ardından üç yataklı geniş odaya girerek yataklardan birinin üzerine rastgele oturdum.
Oturdum ama... Odaya girmiş olan üç kişiden ikisi ağızları açık bir şekilde gözlerini irileştirmiş, gülmemek için kendisini zor tutarken; birisi yüzünü buruşturmuş ama aynı zamanda zorla sırıtmaya çalışıyordu bana.
Bu kişi tabii ki de Kyungsoo'ydu.
Neden öyle bakıyordu ki bana? Suho ve Luhan neden kahkahalara boğuldu?
Kafam karıştı cidden. İkisi gülüyor biri ölüyor mu, ne oluyorsa artık? Hayır yani komik ya da kötü bir şey mi yaptım?
Neler olduğuna bir anlam veremeyerek kopan ikiliye ve zorla sırıtmaya çalışan D.O'ya sıra sıra bakarken şaşkınlıkla;
"Neler oluyor?" diye sordum.
"Kötü bir şey mi yoksa komik bir şey mi yaptım? Yoksa aynı anda hem kötü, hem komik bir şey mi yaptım? Ama ikiniz gülüyor, birinizin suratı... O nasıl surat ya?! O suratın bir ismi var mı? "
Suho ve Luhan'ın gülmesi sözlerim üzerine ikiye katlanırken, Kyunsoo da benden aldığı tepkiyle ilk önce şaşırıp iri gözlerini irileştirdi ve daha sonra arkadaşlarının gülüşüne eşlik etti.
Sonuç olarak kimseden cevap alamadım. Dolayısıyla sinirlenerek yeniden söze girdim.
"Ahh, cidden! Sinirlerim bozuldu. Hem yarın yola çıkmayacak mıyız? Eşyalarınızı toplayın da bir an önce çıkın odadan. Uykum var benim, uyuyacağım."
"Odayı kaptırdık beyler."
Luhan'ın sözlerine karşılık Suho ve Kyungsoo gülmesini bastırmaya çalışarak dolaplarına yöneldi.
Yalnız Kyungsoo her ne kadar dolabından eşya alıyor olsa da gözü sürekli yatağına, benim olduğum yere kayıyordu.
İkide bir dönüp bana, daha doğrusu oturduğum yatağa bakarak ağlamaklı bir surata bürünen Kyungsoo'nun neden böyle garip hareketler sergilediğini bilmiyorum ama bir şeyler döndüğü belliydi.
"Yah!"diye bağırdım aniden.
Odada bulunan 3 erkek bağırışımla ürküp bana bakarken, ben sadece Kyungsoo'ya odaklandım. İri olan gözlerimi kıstım ve ona ölümcül olduğunu düşündüğüm bir bakış attım.
"Sen ne diye sürekli buraya bakıp duruyorsun?! Ne varsa adam gibi söyle işte. Sen de rahat et, ben de rahat edeyim."
Kyungsoo gözlerini kısa bir süre yumup açtıktan sonra arkasına dönerek bana baktı ve tereddütle;
"Alınmak yok ama."dedi.
Bunun üzerine sakin bir şekilde başımı olumlu anlamda sallayarak merakla ona bakmaya devam ettim.
"Aaa... Şey... Yatak... Yani sen... Aslında... Temizlik..."
Ne diyor bu çocuk böyle? Hiçbir şey anlamadım.
"D.O o kadar temizdir ki, aslında kimseyi yatağına dahi oturtmaz. Ama sen tesadüfen o yatağa geçip oturdun. Sesini de çıkaramıyor sana ayıp olmasın diye. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger // EXO(✓)
FanfictionBu esnada bir anda hastanenin hopörlerinde başlayan cızırtı hepimizi korkutmuş, oldukça rahatsız etmeye başlamıştı. Bu da neyin nesiydi böyle? Sadece benim odamda değil,tüm hastanede yankılanıyordu bu kulak çınlatan iğrenç cızırtı. "Bu ne ya? Ödüm...