Multimedya:Sehun💙
"Gözyaşının bile görevi varmış; ardından gelecek gülümseme için temizlik yaparmış."
~Mevlânâ~
🍃
Kyungsoo'nun üzerine yıkılır yıkılmaz, o hemen toparlandı ve beni kolları arasına alarak sıkıca sarıldı.
Omzumdan akan kan ikimizin de üzerini kırmızıya boyamıştı.
"Çok şükür... Çok şükür... Çok şükür... Mi Yeon... Çok şükür..."
Sürekli üst üste aynı şeyleri söylüyor; ben ise başımı onun göğsüne gömmüş, gözlerimi yummuş, deli gibi ağlamaya devam ediyordum.
Bu yaşadıklarımın bir kâbustan ibaret olmasını diliyor ve bir an önce uyanmak istiyorum.
Ancak olmuyor.
Çünkü bu yaşadıklarım bir kâbus değil, gerçeğin ta kendisi.
🍁
Bana uzatılan su dolu bardağı elime alarak kimseye bakamadan ağır ağır dudaklarıma götürdüm. Ardından suyu yudumlamaya başladım.
Evdeydik.
Benim kaldığım odada,yatağımda uzanıyordum.
EXO ise eksiksiz, 12 üyesiyle beraber yatağının çevresinde dizilmiş; sorgulayıcı gözleri ve çatılan kaşlarıyla bana bakıyordu.
Kimse şimdiye kadar ağzını açıp da tek kelime etmedi.
O anki hâlimi görmüşlerdi çünkü. Yani çatıdaki.
Ben Kyungsoo'nun göğsüne başımı gömmüş,yerde kanlar içerisinde ağlarken Suho da yanı başıma eğilerek endişeli bakışlarını sürdürmeye devam etmişti.
Bu arada... O esnada Kyungsoo da ağlıyordu. Onu bayağı bir korkutmuş ve endişelendirmiş olmalıydım.
Neyse... Hemen ardından diğer EXO üyeleri de bir bir asansörden dökülmeye başladı. Bazıları ise merdivenden çıkarak çatıya ulaşır ulaşmaz beni kanlar içerisinde görünce başta oldukları yerde donmuş, hemen sonra yanıma koşmuşlardı.
Hastaneye gitmek istemedim. Zaten onlar da beni hastaneye götürselerdi olay olurdu. Onlar ünlü bir K-pop grubu sonuçta.
Hastaneye gitmeyince beni kaldığımız eve getirdiler. Yolda ayrıca bir doktoru aramış ve kaldığımız evin adresini vermişlerdi.
Benimle ilgilenen doktor, yetişkin bir bayandı. Odamdan tüm erkekleri çıkardıktan sonra beni tedavi etmiş, açılan dikişlerimi yeniden kapatmıştı.
Şimdi ise bu hâldeyim. Yatağımın başlığına sırtımı yaslamış, elimdeki suyu milim milim yudumlayarak kaçacak delik arıyorum.Herkesin sorgulayıcı bakışları üzerimde.
En sonunda Kyungsoo;
"A... Beyler... Hadi biz çıkalım da Mi Yeon biraz dinlensin." diyerek beni kurtarmaya çalıştı. Ona minnet dolu bakışlarımı gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Danger // EXO(✓)
FanfictionBu esnada bir anda hastanenin hopörlerinde başlayan cızırtı hepimizi korkutmuş, oldukça rahatsız etmeye başlamıştı. Bu da neyin nesiydi böyle? Sadece benim odamda değil,tüm hastanede yankılanıyordu bu kulak çınlatan iğrenç cızırtı. "Bu ne ya? Ödüm...