16🍁Bırak Beni!

818 179 70
                                    

Multimedya:Kyungsoo💙

"Hayat,öyle bir şeydir ki doğarken neden ağladığını, yaşarken fark ettirir."

~Charles Bukowski~

4 Ay Sonra...
ÇİN,PEKİN...

Çalışmaya başladığım kıyafet mağazasında yeni gelen ürünleri dikkatli bir şekilde yerleştirmekle meşguldüm.

Oldukça ünlü bir mağazadaydım. Gelen ürünleri de sadece oldukça zengin ve ünlü olan kişiler satın alıyordu.

Gelen kıyafetleri dikkatli bir şekilde askılığa asıp yerleştirirken biraz ileride iki genç kız gördüm. Tanımıyordum ama ünlüye benziyorlardı.

Birisi kabine girdi. Diğeri onu beklemeye başladı. Bir yandan kıyafetleri diziyor bir yandan da onları seyrediyordum. Çünkü kız oldukça güzeldi ve güzel de bir kıyafet seçmişti. Nasıl görüneceğini ben de deli gibi merak ediyordum.

Sonunda kız çıktı.

Üzerine giydiği beyaz,şık elbiseyle gerçekten tam bir melek gibi görünüyordu. Yüzü gülümseyerek arkadaşının karşısına geçti ve kendi etrafında döndü. Arkadaşı da ona gülüyor ve Çince olarak övgüler yağdırıyordu.

Melek gibi görünen kız üzerindeki kıyafeti değiştirmek için yeniden kabine girdi. Ve işte o an görüp şahit olduğum şeyle benim de yüzüm düştü.

Az önce ona övgüler yağdırarak yüzüne gülümseyen kız, arkadaşı kabine girer girmez gülen yüzünü düşürdü. Burnundan solumaya başladı. Gözlerindeki kıskançlık okunabiliyordu.

Onları böyle görünce benim eski zamanlarım geldi gözümün önüne.

3 Sene Önce...

"Yah! Mi Yeon-ah? Nasıl olmuşum?"

Chae Sun gerçekten çok muhteşem görünüyordu. Etrafına gülücükler saçarak kendi çevresinde dönen ve hâlâ benden bir cevap bekleyen arkadaşıma döndüm. Gülümsedim.

"Muhteşem görünüyorsun,melek gibi olmuşsun."

"Cidden mi? O zaman bunu alıyorum."

Chae Sun kabine girer girmez gülen yüzüm anında düştü. Sanki... Sanki o bu kıyafetle benim yanıma geçse benden daha güzel görünecekmiş gibi hissediyordum.

Akşam oldu. İkimiz de almış olduğumuz kıyafetlerle güzelce hazırlanıp imza günümüz için hayranlarımızı beklemeye başladık. Yavaş yavaş salona girmeye başladılar. Biz de ellerimizdeki kalemlerle gülümseyerek imza atmaya koyulduk.

"Chae Sun unni,muhteşem görünüyorsun. Bias değiştirmeye karar verdim. Cidden,çok güzelsin."

Bu sözleri duyar duymaz hemen yanımda oturan Chae Sun'a döndüm. Karşısında onu hayranlıkla izleyen genç kıza da. Biz zaten 2 kişi olarak çıkış yapmıştık ve şimdi bu...

Az önce Chae Sun'dan imza alan genç kız bu sefer de benim önüme geldi. İmzalatmak istediği, üzerinde resmim olan kartpostalını masanın üzerine koydu.

Bir şey belli ettirmemeye çalışarak her ne kadar moralim bozulsa da gülümsedim ve genç kızı sevecen bir şekilde karşılamaya çalıştım.

"Hoşgeldin."

"Hoşbuldum."

Chae Sun'a iltifatlar edip de bana sadece tek bir kelimeyle cevap vermesi daha çok kırılmama sebep oldu. Gözlerimin dolmasını istemediğimden türlü çeşit şekle girdim. Boğazıma oturan düğüm acıtsa da sesimi çıkarmadım.

Danger // EXO(✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin