hoofdstuk 2

288 7 0
                                    

Er komt iemand binnen; 'EN WAT IS HIER IN HEMELSNAAM AAN DE HAND!'

De directeur kwam binnen.'Ik hoorde allemaal geschreeuw en dat is nog niet het ergste! Schelden tegen leerlingen gaat me echt te ver. U bent direct ontslagen!

'Ma..maar me..meneer die k*t kinderen luisteren niet!' Antwoorden meneer Bozart.
'Nee niks te maar, je bent geen klein kind, Jezus zeg. ERUIT!'

Meneer Bozart gaat de klas uit. Wij beginnen te juichen.

'Euhh jongens ik weet dat hij vreselijk was, maar nou zijn we weer stil.'

Jessica, zo'n meisje uit onze klas, stak haar vinger op. 'Hoe wist u dat hij vreselijk was?'
'Nou ik ben nog maar 25 hè en ik heb zelf ook op deze school gezeten. Mijn vader was de directeur maar hij is overleden en dus kon ik het overnemen. En nu iedereen aan het werk.'

- Schoolplein -

'Pfff school is echt vreselijk man' roept Rick onderhand in mijn oor. 'Hallo! Ik hoef niet doof ofzo.' En terwijl ik dat zei sprong ik op zijn rug. Maar dat had hij niet verwacht dus vallen we.
'Haha sukkels!' Hoor ik in de verte. Als ik op kijk zie ik dat Mae in de slappe lach is. Ik ren naar haar toe en probeer haar te kietelen, als dat niet lukt geef ik een zoen op haar mond. 'Kom laten we naar mijn huis gaan.'
Elke woensdag gaan we naar mij toe en maandag naar haar. Het is vandaag dus woensdag.

- Thuis -

'Haaii ik ben thuis, het is woensdag en Mae is mee!' Roep ik als ik de voordeur open heb gedaan. Ik doe hem dicht en we lopen naar boven. Ik ga naar mijn kamer doe de deur op slot en zoen haar. Ze zoent terug, duwt me tegen mijn muur aan en ik doe mijn benen om haar heen. Toen ik dat had gedaan, pakte ze me op en liep met mij naar het bed. Ik giechelde.
'Nou omdat je lacht krijg je straf meiske! Kom hier!'

- 5:00 -

'Meiden komen jullie? Het eten is klaar!' Roept mam naar boven.
Elke woensdag is Mae bij ons en eet ze ook bij ons. Waarom? Bij haar thuis is de sfeer niet echt goed.
Ze word niet echt geaccepteerd omdat ze lesbisch is en haar moeder is erg ziek dus er word elke dag gemopperd en ja daar word je niet vrolijk van.
Ook slaapt ze op de woensdag bij ons. Ik heb een 2persoonsbed gekregen daarvoor en ze heeft hier spullen liggen van haar eigen.

Als het eten op is gaan we weer naar mijn kamer.
Ik start mijn laptop op en ik ga opzoek naar een cursus ehbo. Ik wil namelijk dokter worden maar ik kan nog helemaal niks.

'He deze is denk ik wel goed, wacht even die tekst er onder lezen.' Zegt Mae.
'Mm ik vind hem niet echt leuk, ze zijn te serieus.' Reageer ik terug.
'Jij wilt dokter worden, dan moet je ook serieus werken maar je hebt gelijk dat is  niks voor jou. Ik snap niet waarom je voor dokter hebt gekozen.' Zegt Mae een beetje geïrriteerd.

Na een uur heb ik me ingeschreven bij een cursus die mij wel goed lijkt. En vraag of ze wilt dat we netflix gaan kijken. En natuurlijk wilt ze dat!

- ze zijn gaan slapen, nu is het ochtend 6:00 -

'AAHHHH!!! HELLUPP IEMANDD!'

____________________________________

562 woorden, gaat goed tot nu toe!

Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu