Jaja eindelijk de geboorte van de 4ling🎉
Veel plezier met lezen!
Dit gaat een wat langer hoofdstukje worden!!!2799 woorden!!!
_________________________________________Het was 2 weken geleden sinterklaas en nou is het al bijna kerst. Dit jaar ging zo snel voorbij. Siem, Lena en Luna vonden de cadeautjes leuk dus daar was ik erg blij om. Ook 'gaf de sint' de kleding voor de kindjes. De reactie van Siem, Lena en Luna was geweldig! Ze dachten echt dat de kleertjes van de sint afkwamen. Dus riepen ze allemaal tegelijk dankjewel.
Ik ben bijna uitgerekend, als het goed is over 3 dagen, wanneer het net niet 2de kerstdag is. Eigenlijk hoop ik dat ze eerder worden geboren, maar ik denk het niet. Helaas...
Ik ga mijn tas in pakken samen met Mae. Ik moet 3 dagen eerder naar het ziekenhuis voor controle en shit. Dat vind ik eigenlijk wel fijn want dan hoef je niet te haasten enzo. Je snapt het vast wel...
Ik ga op mn bed zitten. "Er staat een grote tas in mijn kast." Zeg ik als Mae naar mijn kast loopt. Ze knikt. Ze weet welke ik bedoel.
De tas heb ik allang niet meer gebruikt dus hij ligt aan de andere kant van de kast. Mae gooit alles uit de kast. Ik moet er om lachen. Ze is ook altijd zo klungelig.
Maar ja, ik moet niks zeggen want dat ben ik zelf ook.
Als ze eindelijk mijn tas heeft gevonden en weer alles terug in mijn kast heeft gedaan komt ze uitgeput op mijn bed zitten. "Ben je nu al moe?" Vraag ik. Ze knikt en geeft me een zoen. Ik zoen haar terug. Man wat heb ik dit gemist.
We blijven even zo zitten. Maar we laten los omdat we beseffen dat we verder moeten.
Na een tijdje zitten we met pap en mam in de auto. "Ben je er klaar voor Lenthe?" Vraagt mam na een lange stilte. Ik probeer een hmm te laten horen. En het lukt want mam vraagt of er wat is. "Nee..." lukt het me om te zeggen. Ik ben zenuwachtig... geen idee waarom, maar het is zo.
Ik ga met mijn hoofd tegen Mae's haar schouder liggen. Mae probeert haar hand op mijn hoofd te krijgen. Ik lach. En dan lukt het. Ze haalt haar hand door mijn haren. Hmm... fijn.
We blijven zo liggen tot we er zijn. Ik stap uit. Pap pakt mijn tas uit de kofferbak. Dan lopen we met zijn alle naar de ingang van het ziekenhuis. We gaan in de wachtkamer zitten en mam gaat naar de balie om ons aan te melden.
Ik ben moe... heb vanacht slecht kunnen slapen door zenuwen. Mijn ogen kunnen elk moment dicht gaan, zo moe ben ik.Er komt een vrouw binnen. "Lenthe?"
Ik sta op. Als ik bij haar ben, geef ik haar een hand en stel me voor want dat is wel netjes. Wel snap ik niet waarom IK mijn naam moet zeggen want ze zegt zelf hoe ik heet. Maar dat is mijn logica. De vrouw stelt zich voor als Ana.We lopen met zn alle naar een kamer waar 3 bedden staan. In 1 bed ligt een meisje die nog aan het slapen is, denk ik. Het is pas half 10 namelijk.
De andere 2 bedden zijn leeg. Ik ga zitten op het bed bij het raam. Het bed staat ook tegenover het meisje. Ik zie net dat ze haar ogen langzaam open doet. Ik kijk snel weg.
"De komende 3 dagen ga je hier slapen. We komen om het uur kijken hoe het gaat. Als je pijn of klachten hebt kun je op de rode knop langs je bed klikken. Dan komen we er aan. Als het erg veel pijn doet, druk er maar vaak op, dan komen we er zo snel mogelijk aan." Zegt Ana. Ik knik. Dan gaat ze verder. "Je zit op de kamer met Juul, en straks om 1 uur komt er nog een meisje op de kamer." Ik knik weer. "Goedemorgen Juul!" Zegt Ana opeens. Ik kijk op zij. Het meisje dat Juul dus heet, is rechtop gaan zitten. "Hoi..." zegt ze tegen mij en Ana. "Juul is niet echt spraakzaam door haar verleden, maar damens probeer met elkaar te praten, dat is voor de komende dagen wel gezellig."
Ik mag die zuster wel.
Na dat ze dat zei, gaat ze weg.
JE LEEST
Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)
RomanceLenthe (14) jaar is een vrolijk meisje die gewoon naar school gaat, aan fitness doet (kom je niet echt in het verhaal te weten) en geen vriendje maar een vriendinnetje heeft namelijk: Mae. Mae is een vrolijk meisje die van tosti's houdt, maar thuis...