Het was maar een nachtmerrie denk ik?

119 6 3
                                    

P.o.v Lenthe

Vandaag is de eerste schooldag zonder Mae. Nou ja, zonder Mae naar school te fietsen.

Gister was het echt apart, opeens ging Mae weer weg. Maar ja, ze heeft nu wel een leuke familie.

Ik ben nu bijna 12 weken zwanger. Nog 24 weken te gaan, pfff. Het duurt nog zo lang....

Vandaag heb ik een controle, Mae gaat weer mee. (Hahaha het rijmt🤷‍♀️)
Ook mam gaat mee.

Vandaag wil ik vragen of  Cash ook mee gaat, want ja hij is tenslotte de vader van het kind. Ook wil ik vragen of hij een keer met mij naar huis wil, want pap wil hem een keer ontmoeten.

Ik kom aan op school. Ik zie Mae lopen. "Mae!" Roep ik. Ze hoort het, maar kijk ze om zich heen, ze ziet me niet. Ze besluit om verder te gaan lopen. Ik ren op haar af en spring op haar rug. Ik voelde haar schrikken.
Gelukkig laat ze me net niet vallen.

"Heyy weet jij wat we als eerst hebben?" Vraagt Mae als ik van haar rug af ben. "Euhhh...volgens mij bio en daarna mentorles."
We lopen het schoolgebouw binnen.
Richting mijn kluisje komen we Fredericko tegen, die aan het zoenen is met Alex. Ik moet lachen. Dat doe je toch niet op school!?
Als ik bij mijn kluisje aan kom, pak ik mijn spullen die ik nodig heb en we lopen verder naar bio.

Bio was niet heel erg spannend. Alles behalve interessant. Ik vind bio erg makkelijk namelijk dus ja...

Er ging een gerucht door de klas dat er een nieuw meisje bij ons in de klas komt. Maar dat geloof ik niet, het schooljaar is allang begonnen dus waarom zou je dan nu veranderen van school.

We hebben nu dus mentorles. We stappen het lokaal binnen en ik zie dat er een meisje bij onze mentor staat. Ja hoor, het is echt waar.

Ik zie dat Fredericko alleen achter in de klas gaat zitten. Waarom dat dan? We zitten meestal bij elkaar! En we hebben vaste plekken. Dus ik zou niet weten wat hij daar doet.

"Fredericko! Ga is op je eigen plek zitten!" Roept onze directeur/mentor. Fredericko mompeld wat, maar gaat wel bij ons weer zitten. Ik wil vragen waarom hij daar ging zitten maar bedenk nu dat het slimmer is om het na school te vragen.

"Nou jongens en meisjes, even stil! Jullie krijgen een nieuw klasgenoot. Stel je maar even voor."

"Euhh.. Ik ben Annabel, ik ben 15 jaar en ik doe aan fitness." Zegt ze.

"Zijn er vragen aan Annabel?" Vraagt onze mentor.

Jessica, de trut, steekt haar hand op en krijgt de beurt.

"Ben je hetero of ben je zo'n vieze homo?" Vraagt ze.

"EH IK WEET NIET WAT JE DENKT HOOR, MAAR DIT ZEG JE NIET OVER HOMO'S!!!" Schreeuwt Fredericko opeens in de klas.
"Fredericko even rustig. Ga maar even naar de wc als je dat fijn vind. Oh en Jessica ga maar even naar de gang, want dit kan echt niet! En geen gemaar!"

Ik zie dat Annabel wacht tot dat Jessica is vertrokken.

"Nou voor de mensen die het willen weten, ik ben gewoon hetero. Maar ik ben NIET tegen homo's." Gaat ze verder.

"Bedankt Annabel, je kunt in het groepje van Evelien (dus ook waar Jessica zat) gaan zitten of in het groepje van Lenthe daar." Wijst hij.

"Ohhh directeur je mag niet wijzen!" Roept Jason door de klas. Hij is echt zo'n kleuter.
Ik hoor Jason en Mike, de beste vriend van Jason, lachen.

Ik zal de namen wel laten zien die in mijn klas zitten.

Jessica, Evelien, Emmelie, Katie, Megan en Charlotte.(de 'populaire meiden')
Jason en Mike. (De kleuters)
Ik, Mae, Fredericko, Cash en Willem (Willem is de beste vriend van Cash geworden en hun zitten altijd achter ons.)
Elin, Lara, Niels, Dylan, Jens, Esmay, Lisa en Noor (hun zijn normaal zeg maar)
Lina (nerd, maar ik mag haar wel)
Jesse, Floris, Cas, Benjamin en Noud. (De 'populaire' jongens)
Guus (Hij word door de popu's gepest)

Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu