P.O.V Mae
Het is de week na alle afspraken, vandaag is de afspraak met Ties en Sanne, waarbij ik Lenthe meeneem.
Ties en Sanne vonden het allebei goed. Ik wil aan het eind van het gesprek zeggen dat Lenthe zwanger is. Ze moeten het natuurlijk wel weten, voordat Lenthe bevalt. Maar dat duurt nog wel even.
"Lenthe!? Kom eens!" Roep ik naar boven. De luilak lach nog in haar bed. Ik hoor een zucht.
Ik ren naar boven toe, naar onze kamer. Dan spring ik op het bed. "Au! Gek! Dat doet pijn." lacht Lenthe. "Kom je er uit?" Vraag ik. "Nee..." reageert ze lachend en gaat meteen met haar hoofd onder de dekens. "Oké dan help ik je er wel uit!" Roep ik.
Ik trek de dekens een beetje van haar af en begin haar te kietelen. Ze begint te gieren van het lachen.
Opeens hoor ik Siem; "haha ik doe mee!" En hij springt half op Lenthe. Lenthe giert het uit.
Opeens lijkt iedereen wakker te zijn want ze gaan Lenthe allemaal kietelen.
"Naar de vijver met haar!" Zegt de Ton opeens. Huh?? Waarom dat nou.
"Jaaaaa!!!!" Roept iedereen behalve ik en Lenthe. Lenthe roept kei hard nee en begint tegen te stribbelen. Het lukt niet echt en iedereen pakt haar op en begint te lopen naar de trap.
Ik sta verbijstert toe te kijken. Dit heb ik nog nooit gezien. Dan bedenk ik me dat ik mee moet lopen. Ik ren de trap af. Dan hoor ik de achterdeur open gaan. Ik ren er naar toe.
In de achtertuin hebben ze een grote vijver, daar lopen ze naar toe met Lenthe nog steeds vast.
Ze hangen Lenthe boven het water.
"Drie, twee, een!" En ze laten Lenthe vallen in het water. Lenthe gilt. Waarschijnlijk is het water erg koud. "Haha dit heb ik nog nooit gezien." Roep ik. "Nou nog nooit gezien??? Dan ga je het nu ook voelen ook!" Roept Scott. En dan probeert iedereen mij te pakken. Ik probeer weg te rennen, maar Scott zit onder atletiek dus hij haalt me in en pakt me vast. "Eh kom effe mee helpen!" Roept hij naar de rest. Luna en Lena helpen mee en ze brengen me naar de vijver toe waar Lenthe ook nog in zit. Ook zei zit te lachen om wat er is gebeurd.
"Drie, twee, een!" "Neeeee!" Roep ik nog Maar al snel lig ik in het water. Brr ijskoud! Ik kijk naar onder, shit er zitten ook nog vissen in. Zo snel mogelijk zwem ik naar de kant.
Nou ja ik probeer te zwemmen, ik ben bang dat ik dan de vissen raak.
Lenthe merkt het. "Je kunt ook gewoon zwemmen he, haha. De vissen zijn bang voor jou en doen je zeker niks."
Ik glimlach. Hoe kan ik ook zo dom zijn. Ach ja.Als we er allebei uit zijn, knijp ik in mijn shirt om zoveel mogelijk water er uit te krijgen.
"He zullen we in de douche gaan. Dit water is echt vies!" Zegt Lenthe dan. Ik stem er mee in.
Na het douche gaan we tosti's maken. Het is nu al half 12 dus het is een ontbijt en lunch in een. Daarna ga ik eerst wat huiswerk maken. Na dat langdurige uur, gaan we met zn 2e twee uur netflix kijken in de woonkamer. We hebben over een 2 uur een afspraak met Ties en Sanne. Ik wil net vragen of Lenthe zin had in de afspraak met hun, gaat mijn telefoon af. Ik loop naar de keuken en pak mijn telefoon. Mm onbekend nummer. Toch neem ik op.
JE LEEST
Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)
RomanceLenthe (14) jaar is een vrolijk meisje die gewoon naar school gaat, aan fitness doet (kom je niet echt in het verhaal te weten) en geen vriendje maar een vriendinnetje heeft namelijk: Mae. Mae is een vrolijk meisje die van tosti's houdt, maar thuis...