Euhhh...' En ik kijk Mae aan. Ze schud met haar hoofd ja.
'Euhh ja is goed denk ik.'- na school op het schoolplein -
'Eh Mae, die nieuwe, Cash heeft wel mooie ogen maar ook bekende. Het is erg apart.'
'Als je maar niet op hem valt want jij bent van mij!' Zegt Mae terug.
'Ja ja, maar vindt jij hem dan ook niet mooi?' Vraag ik dan.
'Mooi? Ja tuurlijk vooral die ogen.' Zei ze.
'Oh daar komt hij aan... Hey Cash!'
'Zullen we gaan Lenthe?' Zei Cash meteen. "Want mijn pleegmoeder moet zo weg en ik heb geen sleutel."
"Euh okee, doegg Mae, hou van je!" Zei ik na dat ik Mae een zoen gaf.
Cash stond er maar ongemakkelijk bij.Terwijl we afscheid nemen van Mae, pakte we onze fietsen en bedacht me over zijn pleegouders. Zou ik vragen waarom hij bij pleegouders woont? Zal ik dat wel doen? Dadelijk word hij boos en ja dan is het afspraakje al helemaal verpest. Mmm ik vraag het wel, hij is toch nog geen vriend, dus dat maakt niks uit.
"Euhh Cash mag ik iets vragen?" "Tuurlijk." "Nou euhh eigenlijk een stomme vraag uit nieuwsgierigheid.. waarom woon je bij pleegouders?"
"Nou ehh weet ik ehh eigenlijk ni. Ik had altijd gedacht dat ze mijn echt ouders waren maar ze zeiden toen ik 13 jaar was dat ze mijn pleegouders waren en dat ze pas op mijn 16e verjaardag gingen zeggen wie mijn eigen ouders zijn. Ze wouden ook opeens dat ik hun op voornaam noemde." Antwoordde hij terug met rode wangen.
"Hier is het trouwens.." meld hij opeens."Oh wauw dit huis! Je woont trouwens dicht bij mij!" Zei ik bewonderend van het huis.
Cash beld aan. De deur word meteen open gemaakt door een grote mevrouw met donker gekleurd haar en veel rimpels. Terwijl Cash juist blond haar heeft? Oh wacht haha dat is zijn pleegmoeder, hoe dom kun je zijn.
(haha ik had dit geschreven in de gedachte dat zij echt de moeder was en bedacht me toen dat het pleegouders waren)
Toen ik mijn fiets had neer gezet, liep ik naar zijn pleegmoeder toe. "Hallo ik ben Lenthe Derks. Aangenaam kennis te maken."
Terwijl ik dat zei, schrok ze. Da's toch raar. Waarom zou je van mij schrikken? Ik ben toch ni angstaanjagend??
"Euhh..euh h-Hallo, ik ben Barbara. Ik moet gaan s-sorry. Gaan jullie naar binnen want ik sluit de deur af." Zei Barbara dan.Wanneer we binnen zijn word de deur kei hard dicht getrokken. We lopen een trap op. Daarna komen we in een kamer. De muren zijn helemaal wit. Ik zou zeggen de kamer is saai.
"Nou dit is mijn kamer.."Zei Cash toen we de deur hadden dicht gedaan.
Cash loopt dichter bij. En nog dichter bij."Euhh Cash wat doe je..." stamel ik.
Opeens zoent hij mij, ik stribbel eerst in stantie tegen maar ik stop. Het voelt vertrouwt. Ik denk niet aan Mae.
We vallen op bed...
- Na dat... je weet zelf haha -
Het was leuk. Denk ik... Ik kijk zijn kamer rond. Ik zie helemaal geen foto's met zijn pleegouders. "Waarom heb je eigenlijk geen foto's met je pleegouders?" Vraag ik.
"Nou ze willen nooit op de foto maar ik zou niet weten waarom niet." Reageert hij.Opeens horen we voetstappen op de gang en opeens gaat de deur open. "Oh hoi.. Lenthe was het toch he? Euh wij gaan eten dus zou je naar huis willen. Dankje wel!" Zei Barbara snel en deed de deur weer dicht.
"Euhh nou euhh ik denk dat ik moet gaan." "Ja denk het.."
Pov: Cash
Wat doet mam.. uh Barbara toch raar. Ze schrok ook al toen ik met Lenthe aan kwam. Het is vreemd.
JE LEEST
Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)
RomanceLenthe (14) jaar is een vrolijk meisje die gewoon naar school gaat, aan fitness doet (kom je niet echt in het verhaal te weten) en geen vriendje maar een vriendinnetje heeft namelijk: Mae. Mae is een vrolijk meisje die van tosti's houdt, maar thuis...