Pov. Lenthe
- Thuis -Opeens gaat de radio aan, Radio 538 hoor ik.
Ik kijk op de klok, gotver! 8.00
Ik had mijn wekker nog staan op de normale tijd. Shit! Ik stap zo snel mogelijk uit mijn bed pak wat kleren en raast naar beneden. Omdat ik zo'n haast heb vergeet ik mijn haren te borstelen en het ziet niet uit altijd. Ik ren langs de spiegel. Ik sta stil, loop langzaam terug, kijk in de spiegel en zie mijn haar. 'KUT!' Roep ik door het huis heen. Terwijl ik dat zei rende ik weer naar boven, borstel snel mijn haren, kom Scott tegen en zeg 'hoi'
Daarna ren ik naar beneden en kom ik bij de keuken aan. 'Eh das niet slim he, je wekker verkeerd zetten' Zegt mam. 'Ja dat weet ik ondertussen ook wel en ga aan de kant want ik moet over een kwartier al op school zijn.' Ik pak een boterham met niks en pak mijn fiets.- School -
Na 10 min fietsen ben ik eindelijk op school. Als ik mijn fiets heb neergezet zie ik mijn beste vriend, Fredericko, ik noem hem altijd Rick. Oh ja hij is topklas homo, net als onderhand zijn hele familie daarom ook zijn naam.
'Heyyy schattige kleine meid van me!!' Riep Rick, ja hij noemt me klein want sinds dit jaar is hij groter dan mij. 'Heyy grote!' Zeg ik terug en ik geef hem een dikke knuffel en een kus of z'n wang.Ik zie Mae lopen, ik roep haar en ren naar haar toe. Als ze me ziet begint ze ook te rennen. We springen in elkaar en vallen knuffelend en lachend op de grond. Als we eenmaal recht op staan wil ik haar een kus geven maar ik schrik van de bel. 'Kut we moesten al in de klas zitten.' Ik geef haar snel een kus op haar lippen waarbij ze rode wangen krijgt. Snel rennen we naar binnen.
Oh ja het nieuwe school jaar is begonnen en zit nu in de 4de van Havo, jaja dit kind is toch wel een beetje slim.
We komen met z'n 3e haastig de klas binnen. Onze nieuwe mentor genaamd meneer Bozart, die Natuurkunde geeft, kijkt ons boos aan. ' En... waarom zijn jullie laat?' 'Nou euhh..' begin ik. 'Laat maar, ga zitten op jullie plek en ben stil.'
Grr ik mag hem nu al ni. Ik ga langs Mae zitten en vraag of zei hem ook niet mag. 'MEVROUW DAAR JA, WAAROM ZIT JE NU AL TE KLETSEN TERWIJL IK NET ZEI DAT JE JE KLEP DICHT MOEST HOUDEN! ZEG JE NAAM!!' 'Euh mijn naam is Lenthe..' 'JE KRIJGT GODBERDOMME STRAFWERK OP JE EERSTE DAG, JA? IS DAT BEGREPEN?' 'Euhh euh ja meneer.'
Er komt iemand binnen; 'EN WAT IS HIER IN HEMELSNAAM AAN DE HAND!'
____________________________________
Hahha cliffhanger..
468 woorden
Bye! Xx Esmée
JE LEEST
Lesbisch,Zwanger & 15 Jaar? (Voltooid)
Storie d'amoreLenthe (14) jaar is een vrolijk meisje die gewoon naar school gaat, aan fitness doet (kom je niet echt in het verhaal te weten) en geen vriendje maar een vriendinnetje heeft namelijk: Mae. Mae is een vrolijk meisje die van tosti's houdt, maar thuis...