Annabeth Chase ' e...
Merhaba bilmiş kız , seni çok sevdiğimi daha önce söylemiş miydim ? Bunun önemi yok yeniden söylüyorum. Seni Çok Seviyorum... Tüm yaşanılanlar , anılar , mutluluklar , üzüntüler... Hepsi seninle güzel. Ve sen ömrüme bedelsin... Seni sevmek çok güzel. Hoşçakal bilmiş kız...Elena Jackson ' a...
Evet birçok kötü şey yaptın ama bir o kadar da iyilik yaptın kardeşim. Hataların yüzünden kendini suçlama. Gaia ' yı birlikte yendik. Sen olmasan bunu tek başıma yapamazdım. Beni neden terk ettiğini hala düşünüyorum. Neden Elena ? Neden gittin ? Geri gel , sana ihtiyacım var.Jason Grace ' e...
Ablan için üzgün olduğunu biliyorum. Biliyor musun onun ölümü için kendimi suçluyorum. Beni kurtarmak için o mağaradaydı. Üzgünüm Jason , ben yaşamayı haketmiyorum. Seninle kısa zamanda birçok savaşta omuz omuza savaştık. Birbirimizin arkasını kolladık çünkü birbirimize güveniyorduk. Hala da öyle. Mutlu ol kuzenim , kardeşim...Clarisse ' e...
İlk tanıştığımızda birbirimizden nefret etmiştik. Hatta birbirimizi hiç sevmezdik. Ancak seninle omuz omuza savaşmak gurur vericiydi Clarisse. Sen onurlu bir savaşçısın. Ve daima öyle kalacaksın. Birbirimizin kıçını birçok kez kurtardık. Bu yüzden sana dostum diyebiliyorum. Kendine iyi bak sert kız. Sanırım bunu yüzüne söyleseydim çok sert bir yumruk yerdim.Leo Valdez ' e...
Naber Leo Reyiz. Kalipso ile nasıl gidiyor ? Umarım birlikte çok mutlu olursunuz Leo. 2. Argo harika bir gemi. Onu birgün Kalipso ' ya göster. Görevlerimizi eğlenceli kılan sensin kardeşim. O kasvetli gemiyi renkli kılan sensin. Bir ara bana alev fırlatan sörf tahtası yapar mısın ? O kadar övdüm seni yap bi zahmet. Hoşçakal...Piper ' a...
Jason ve sana çok özeniyorum Piper. Birbirinizi tamamlıyorsunuz. Annabeth ve benim kadar olmasa da harikasınız. Birlikte geçireceğiniz bir sürü yılınız var. Üzüntüye ve kedere yer vermeyin hayatınızda. Daima mutlu olun Pipes. Hoşçakal...Nico Di Angelo ' ya...
Selam dostum , nasıl gidiyor ? Biraz gülümsemeye ne dersin ? Bianca seni gülerken görmek isterdi Nico. O mağarada ölmek üzereydim. Ama sen rüyama geldin ve beni engelledin. Senin sayende hayattayım. Teşekkür ederim. Birşey daha var , benden birşey sakladığının farkındayım. Ne olursa olsun önemli değil , seni rahatsız ediyorsa söyle gitsin.Hazel Levesque ' ye...
Merhaba Hazel. Umarım yeni hayatına alışmışsındır. Frank ile çok yakışıyorsunuz. Birlikte harika bir çift olursunuz. Deneyin bi bence. Kardeşini o kasvetli halinden birtek sen çıkarabilirsin. Nico ' yu rahatsız eden birşey var. Ben sorsam da söylemez. Kardeşine yardımcı olur musun ? Mutlu ol , hoşçakal...Frank Zhang ' e...
Dostum bende şekil değiştirmek isterdim. Bu harika birşey. Hazel ' e birazcık birşeyler çıtlattım. Bir adım at artık. O da sana karşı boş değil. Annabeth ' e söylerken duydum , çaktın mı ? Neyse odun parçasına dikkat et , görüşürüz...Sally Jackson ' a...
Elena ' dan dolayı seni kırdıysam özür dilerim anne. Sana o kadar yüklenmemem gerekirdi. En yakın zamanda yanına gelmek istiyorum. Lütfen bolca mavi kurabiye yapar mısın ? Hatta ondan da çok mavi kek. Daha fazla kurabiye ve daha çok kek... Seni seviyorum anne , hoşçakal...
OKUYAN HERKESEMerhaba melezler hikayem burada son buldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim. Birde bana , Olimpos kargosuyla mavi kurabiye gönderir misiniz ? Hatta birazda mavi kek nasıl olur ? Hatta ondan da çok mavi kurabiye , daha da fazla kek , biraz daha kurabiye... Sanırım biraz abarttım. Siz yinede bunu bir düşünün. Hadi bana eyvallah...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poseidon ' un İkizleri / Percy Jackson ve Olimposlular
FanfictionSizce melezler hep tek midir ? Peki melezlerin hiç ikizleri olabilir mi ? Gaia uyanmadan ve titan devri başlamadan önce Percy ' nin karşısına hiç beklemediği biri çıkıyor. Bu kişi onun hayatını mı kurtaracak yoksa onu bir felakete mi sürükleyecek...