Gözlerimi açtığımda etrafımda tozlar uçuşuyordu. Sonradan bu tozların benim atomlarım olduğunu farkettim. Tozlar hızlıca bir araya geliyordu. Yeni yeni oluşan sağ elime bakınca içim ürperdi. Tozlar tamamen yerlerine geçince kendimi Long İsland körfezinde buldum. Yazlık evimiz hala olduğu yerde duruyordu. Bir an yanlış bir zamana geldiğimi sandım. Yazlığın varendasında duran adamı farkedince doğru bir zamana geldiğimi anladım. Adam kahverengi saçlı ve deniz yeşili gözlüydü. Renkli hawai tarzı gömleğiyle onun Poseidon olduğunu anlamayan yoktur sanırım. Poseidon telaşla olduğu yerde dört dönüyordu. Bir kayalığın arkasına saklanarak olanları izledim. İçeriden duyulan kadın çığlığıyla Poseidon yerinde sıçradı. Çığlığın anneme ait olduğunu biliyordum. Kendisi şuan beni ve Elena ' yı doğurmakla meşguldü. Çığlıklar kesilince Poseidon uzun bir soluk aldı. Yazlığın kapısı açıldı ve Poseidon beklemeden içeriye girdi. Koşarak pencere önüne gittim. İçeriyi izlemem gerekiyordu. Poseidon ' un kucağında bir erkek çocuk vardı , bu bendim. Annemin ise kucağında ağlayan bir kız çocuğu vardı , bu Elena ' ydı. Ben büyük bir sakinlikle babamın kollarındayken , Elena tam tersimdi ve annemin kucağında zırıl zırıl ağlıyordu. Babam ve annem birbirlerine gülümseyip isimlerimizi koydular. Babam bana gülümseyip
" Perceus " dedi. Annem Elena ' ya küçük bir öpücük kondurdu ve Elena anında sustu. Sonra ona " Elena " dedi. Böylelikle isimlerimizde koyulmuş oldu. Bir süre sonra denizdeki dalgalar hırçınlaşmaya başladı. Annem babama soran gözlerle baktı. Poseidon ' un ise tek cevabı " ben yapmıyorum " oldu. Nedeni açıktı , kaynağı ben ve Elena ' ydık. Sonra aniden şimşekler çakmaya başladı. Bu Zeus ' un işiydi. Poseidon öfkeyle gökyüzüne bağırdı. " Kes şunu Zeus , yapmam gerekeni yapacağım ! " Sonra anneme dönüp " bir arada durmamaları gerekiyor. Perceus seninle büyüyecek Elena ' yı ben koruyacağım. Birbirlerinden haberleri olmamalı Sally " dedi. Annem ağlayarak Elena ' yı son birkez öptü. Artık bekleyemezdim. Yazlığın kapısını açarak içeriye daldım.
Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Poseidon ' a döndüm. " Onları ayırmayın. Bunun sonuçları çok ağır olacak. " Annem soran gözlerle bana bakıyordu.
" Kimsin sen ? " Kim olduğumu söyleyemezdim , zaman tanrıçası beni uyarmıştı. " Bunu söyleyemem. Ancak gelecekten geliyorum. Poseidon gelecek hiçte parlak değil. Herşey onları ayırmanızla başlıyor. "
" Sana neden inanacakmışım ? "
" Senin soyundan geliyorum. Lütfen dinle beni , şu an yaptığınız şey Gaia ' ya kadar uzanıyor. " Gaia ' nın adını söyler söylemez sahil şimşeklerle doldu. Birkaç saniye sonra tanrıların kralı Zeus şimşeklerin arasında belirdi. Poseidon bebeği beşşiğe koyarak dışarı çıktı. Bende koşarak peşinden gittim. Poseidon ve Zeus burunlarından soluyorlardı. Zeus öfkeyle konuştu.
" Yapman gerekeni yapmıyorsun ! Ne için !? Soyundan gelen , bu zamana ait bile olmayan bu çocuk söylediği için. Sen yapmazsan ben yaparım. "
" Geri çekil Zeus ! Çocuklarıma ellerini sürersen beni karşına alırsın ! " Zeus hınçla bana yöneldi. " Seni yok edeceğim melez. " Artık kim olduğumu söylemem gerekiyordu.
" Benim adım Perceus Jackson ! Poseidon ' un oğluyum. Batırdığınız işi düzeltmek için gelecekten geldim. Zeus beni kardeşimden ayırarak tek yapacağın şey Gaia ' nın uyanmasını sağlamak. "
Poseidon şaşkınlıkla bana bakıyordu. " Sen... Kocaman olmuşsun... " Zeus bu muhteşem anı yeniden bozdu. " Bu yalancıya inanmıyorum. Bizi ikna etmeli. " Bunu söyler söylemez Olimpos ' a ışınlandık.
Zeus ve Poseidon karşımda durumu tartışıyorlardı. 12 tanrının karşısına birkaç kez çıkmışlığım vardı ancak hiçbirinde bu kadar korkmamıştım. Zeus bana dönerek " kanıtla " dedi. Hemen açıklamaya koyuldum. " Poseidon ' un ikizleri kehanetini biliyor musunuz ? Bende niye soruyorsam. Yakında bir kehanet gelecek. Apollon ' un bildiğine eminim. İsterseniz kehaneti okuyabilirim.
Denizin ikizleri birleşecek bu yolda
İhanet boy gösterecek kardeşler arasında
Biri çıkaracak Olimpos ' u aydınlığa
Diğeri batacak karanlığa
Ve üç büyüklerden biri veda edecek kahramanına.
Zeus son satır seninle ilgili. "
Apollon ' a baktım. Zeus ' a bakarak " doğru söylüyor " dedi. Zeus benim dışımda herkesi taht odasından çıkardı. Poseidon ' a iki kez söylemesi gerekmişti. O da çıkınca bana döndü.
" Hangi çocuğum ölecek ? "
" Thalia , Thalia Grace. " Adını söylemek yutkunmama sebep oldu. " Sana inanıyorum Perceus. Kardeşin ve senin tehtit olmadığına ikna etmen lazım beni. "
" Styks nehri üstüne yemin ederim. "
" Pekala. Dediğini yapacağım. Şimdi geleceğe git , işler yoluna girmediyse tekrar gel. Perceus Thalia ' yı kurtar. "
Ona başımla tamam işareti yapıp saatimi ayarladım. Düğmesine bastım ve kendi zamanıma döndüm.****************************
GELECEK
Nerede olduğumu henüz kestiremiyordum. Etrafım karanlıktı. Ayağa kalkıp birkaç adım attım ve demir parmaklıklara tosladım. Yan kafeste biri kıpırdadı. Belliki çarpma sesimi duymuştu.
" Percy iyi misin ? " diye seslendi. Konuşanın Annabeth olduğunu anlamıştım. " İyiyim de nerdeyiz ? "
" Elena başına çok sert vurdu sanırım. "
" Annabeth neler oldu anlat bana. "
" Ne olucak yosun kafa hapisteyiz işte. Hatırlamıyor musun ? "
" Hiçbirşey. "
" Pekala. Elena tanrılara savaş açtı. Yanına da Jüpiter kampını ve Melez kampından birilerini aldı. Amacı Gaia ' yı uyandırmak ve bunu birazdan yapacak. Buradan çıkman lazım. "
"Peki Elena neden bunu yapıyor ? "
" Seni hep uyardım , o seni kıskanıyor , Poseidon ' un seni kayırdığını düşünüyor diye. Ama beni dinlemedin. Şimdide kanınla Gaia ' yı uyandıracak. Percy kaçman lazım. Ben buradayken sana kimse yardım edemez. Jason , Piper , Hazel , Frank , Nico , Reyna hepsi Elena ' nın tarafında. Thalia ' yı da öldürdüler. Kaç buradan. "
" Ben ne yaptım böyle. "
Annabeth ' e döndüm.
" Herşeyi düzelteceğim. Seni seviyorum. " Saatin zamanını doğduğum tarihe ve saate ayarladım. Sonra içimden dua edip düğmeye bastım.****************************
GEÇMİŞ
Vücudum tekrar birleşince kendimi yeniden yazlık evimde buldum. Poseidon varendada bekliyordu. İçeriden gelen annemin çığlığından sonra derin bir nefes aldı. Kapı açıldı ve içeriye girdi. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Belkide Elena ' yı annem büyütmeliydi. Bu fikirde karar kıldım ve koşarak eve daldım.
Herkes şaşkın şaşkın bana bakıyordu. Poseidon bana döndü. " Kimsin sen ? "
" Adım Perceus Jackson. İşleri düzeltmek için gelecekten geliyorum. Baba bana inanmalısın. Bakın Elena ' yı annem büyütmeli. Güvenin bana işler Gaia ' ya kadar uzanıyor. Gelecekte herşey mahvoluyor ve herşey bugünle başladı. Bunu düzeltmeliyiz. "
" Sana neden güvenelim ? "
" Buraya daha öncede geldim. İlk gelişimde bana inanmıştın. Lütfen , Elena ' yı annem büyütsün. Bu önemli baba. " Poseidon bir süre gözlerimin içine baktı.
" Sana inanıyorum. Şimdi zamanına dönmelisin. İşler düzelmediyse yeniden gel. "
" Tamam. Teşekkürler. "
Saatin zamanını ayarlayıp düğmeye bastım ve geleceğe döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poseidon ' un İkizleri / Percy Jackson ve Olimposlular
Fiksi PenggemarSizce melezler hep tek midir ? Peki melezlerin hiç ikizleri olabilir mi ? Gaia uyanmadan ve titan devri başlamadan önce Percy ' nin karşısına hiç beklemediği biri çıkıyor. Bu kişi onun hayatını mı kurtaracak yoksa onu bir felakete mi sürükleyecek...