Kesinlikle çok umut verici bir durumdayım. Yakalanırken dövüldüğüm için heryerim ağrı içinde. Karşımda ise benden daha iyi durumda olan ve enerjileri yerinde 6 rakibim var. Hepsi bana kurt sofrasındaki kuzuymuşum gibi bakıyorlar. Özelliklede adını Sinsirella koyduğum Piper ' ın şeytani ikizi. Kızın eline düşsem beni lime lime edeceği açıkça belli.
Ben elimde Dalgakıran ile savaş pozisyonu alırken rakiplerim karşıma yarım ay şeklinde dizilmiş silahlarını çekiyorlardı. Sonra birden etrafımı sardılar. Bu hareketleri beni şaşırtmıştı. Kendi etrafımda dönerek her yönden gelecek olası kılıç darbelerini engellemeye çalıştım. İlk saldıran kötü Jason oldu. Kılıcını boynuma hedef alarak hamle yaptı. Dalgakıran ' ı kaldırarak hamlesini savuşturdum. Kılıcımı daha indiremeden Sinsirella yani kötü Piper hançerini omuzuma batırdı. Acıyı umursamadan kızın bileğini tutup büktüm. Hançer hala omuzuma saplıydı. Hançeri tutup çıkardım ve yaramdan kan boşaldı. Biraz başım döner gibi oldu ancak toparlanıp savaşmaya devam ettim. Bir yandan kötü Frank ' in kılıç darbesini engellerken diğer yandan kötü Leo ' nun karnına tekme atıp onu yere yapıştırdım. Çocuk iki büklüm yerde yatarken kötü Hazel sırtıma atlayıp beni devirmeye çalıştı. Onu tutup başımın üstünden yere fırlattım. Bilmiş kızım kafesin içinden bağırarak hayatımı kurtardı. " Percy arkanda ! " Arkamı döner dönmez karşıma kötü Annabeth çıktı. Hançeriyle doğruca üstüme geliyordu. Kızı bileğinden kavrayıp kılıcımın kabzasıyla başına vurdum. O sırada kötü Hazel ' in kılıcı omuzumu sıyırırken geriye sendeledim. Rakiplerim sinsice sırıtarak beni izliyorlardı. Durum giderek umutsuzlaşıyordu. Şimdiden iki yara almıştım bile. Sinsirella karnıma bir tekme atınca kendimi yerde buldum. Ben kalkamadan birisi üstüme çullanarak beni yere mıhladı. Üstümdeki kişi kulağıma eğilerek bana birşey söyledi. " Yenildin yosun kafa , pes et. " Sinirlenmeye başlıyordum.
" Sen öyle san ! " Onu üstümden atarak ayağa fırladım. Karşımda ucu bana doğrultulmuş bir ok ve yay gördüm. Yayı tutan kişi kötü Jason ' dı. Yayı gererek oku doğruca göğsüme gönderdi. Oku Dalgakıran ile havada kırarak ona gözdağı verdim. Bunu bana Thalia öğretmişti. Sırtımın sağ tarafında bir acı hissettim. Elimi oraya götürünce sırtımdan hançerlendiğimi anladım. Hançeri yerinden çıkarıp bana saplayan kişinin yani kötü Hazel ' in kalbine sapladım. Daha fazla ayakta duramadım ve dizlerimin üstüne çöktüm. Gücüm tükenmek üzereydi. Kan kaybı yüzünden gözlerim kararıyordu. Biri boğazıma bıçak dayadı. Bu kötü Frank ' ti. Başımı kaldırdım ve karşımda Annabeth ' i gördüm. Nico ' nun kötü ikizi boğazına bıçak dayamıştı. Ağzımdan güçlükle iki kelime çıktı.
" Bırak... Onu... " Kötü Jason etrafımızda dönerken konuşmaya başladı. " Hala anlamadın mı Percy ? Senin dışında bütün arkadaşlarının ikizi var. Bu ada , Kayran... Kayran üstüne ayak basan herkesin en kötü yanlarından görsel ikizlerini yaratıyor. Biz arkadaşlarının en kötü yanlarından varolduk. Ancak gördüğün gibi senin bir görsel ikizin yaratılmadı. Bunun sebebi de şu ki senin kötü yanlarını içinde barındıran bir ikizin zaten var , Elena... Elena aynı zamanda Kayran ' a bu gücü veren kişi. Bizim yaratıcımız. Bu yüzden seni öldüremeyiz. Tabi arkadaşların için aynılarını söyleyemem. " Daha sonra diğerlerine dönerek " öldürün onları " dedi. İşte o an içimde birşeyler koptu. Kendimi hiç olmadığım kadar güçlü ve kızgın hissettim. Sonra yer sallanmaya başladı ve herşey karardı.Kendimi bir rüyanın içinde buluverdim. Ancak daha önce hiç böyle bir rüya görmemiştim. Şırıl şırıl akan bir derenin kenarında bir kayanın üstünde oturuyordum. Ortam öyle huzur verici ve güzeldi ki büyülenmemek elde değildi. Kuşlar cıvıl cıvıl ötüyor , kelebekler uçuşuyordu. Burası gerçek olamayacak kadar güzeldi. Rüyadaki ben konuşunca birşey daha farkettim , Elena ' da oradaydı. " Bu böyle mi sürecek ? " Elena başını önüne eydi. " Sanırım öyle. "
" Neden kaderimize boyun eğelim ki ? Asla pes etmicem. Bu lanet son bulacak. "
" Beni o bedenden kurtaracak hiçbirşey yok. Tıpkı babamızın dediği gibi , lanet birinizi alacak. Beni aramaktan vazgeçmelisin. Kayran ' dan ve benden uzak durmalısın. "
" Neden Elena , neden ? "
" Anlamıyorsun Percy. Lanetim sadece canavara dönüşmek değil. Gittiğim her yeri lanetliyorum. Tıpkı Kayran ' a yaptığım gibi. Bu yüzden benden uzak durmalısın. Beni aramayı bırak. "
" Bunu isteme benden , lütfen kardeşim. Babamdan yardım isteriz. Belki seni kurtarabilir. "
Elena rüyamdaki Percy ' ye üzgün gözlerle baktı. O bakışı asla unutmayacaktım. Gerekirse laneti üstüme alırdım ama kardeşimi o halde bırakamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poseidon ' un İkizleri / Percy Jackson ve Olimposlular
FanficSizce melezler hep tek midir ? Peki melezlerin hiç ikizleri olabilir mi ? Gaia uyanmadan ve titan devri başlamadan önce Percy ' nin karşısına hiç beklemediği biri çıkıyor. Bu kişi onun hayatını mı kurtaracak yoksa onu bir felakete mi sürükleyecek...