Kedves olvasók a rész 🔞. Így mindenki saját felelősségre olvassa.
Köszönöm 😊🐺.Sok minden történ másfél hét alatt.
Liza az egyik legjobb barátnőm lett, néha Alex már féltékeny volt rá.
Meg tudtam, hogy fülig oda van Kevinért. Ahogy észrevettem Kevin is vonzódik iránta. Evi csendes farkaslány nem igazán nyílt meg felém, de Liza szerint ő ilyen "több idő kell neki", csengtek Liza szavai a fejembe.
Nick tipikus apa fazon, legalábbis velem. Mindenesetre nagyon szeretem, Alex nem túlzott vele tényleg a jobb keze. Szem a legjobb vadász sokat segített a tanulásban, nem ismeri el pedig szinte minden tudásom neki köszönhető. Kevin hát tipikus rossz fiú, Lizának ez tetszik a legjobban, nekem nem túl szimpatikus.
Levi, Lizával együtt legjobb haverom lett. A legmokásabb fazon akivel valaha is találkoztam.
Alex, a legnagyobb fejtörés számomra, nem mondja ki csak céloz rá. Tudom mit érez mert én is így érzek iránta. Persze meghagyom az elsöbbség jogát neki, hiszen ő az alfa valja be először ő az érzéseit!
A mindennapos együtt alvás, kiráz a hideg a gondolattól. Szeretem, vonzodok hozzá.
Gondolataimból Liza tépett ki és taszított a valóságba.-Olivia! Mi a fiúkkal el megyünk bulizni fel hoztunk pár ruhát és kaját nektek 😊. Aztán majd holnap mesélj!
Képen nyalt majd el rohant, Evi, Nick, Szem, Kevin és Levi már várta. A hat farkas el suhant, lassan elkezdődik a holdfogyatkozás!
Be kullogtam a barlangba ahol Alex feküdt hasonlóan elmélyülve a gondolataiban.
Emberré változott majd elindult kifelé.-Öt perc múlva holdfogyatkozás, ott vannak ruhák ha át akarsz öltözni én addig kint leszek!
Biccentettem, együtt leszünk egész éjjel! Paradicsom is megirigyelte volna a színem.
~Alex~
Ma megteszem, nem tudok tovább távol maradni töle, az ösztöneim azt diktálják tegyem magamévá.
Napok óta feszült vagyok a vágy ami fel forrósítja a vérem, kitörni készül belőlem.
Nick tudja jól mit érzek, így ma eltűntek a színről, de azért szurkolnak hát ha gyarapszik a falka.
Persze ez rájuk is vonatkozik!
Holdfogyatkozás, hát elkezdődik!
Pár perc múlva Olivia lépked ki a barlagból. Alaposan megnézük egymást.-Lenne kedved nézni a csillagokat? Le terítettem egy pokrócot!
Arca finom vonásai mosolyra húzodnak.
-Persze!Gyönyörű, kék szemeiben elvesztem.
Leültünk én átkaroltam ő szorosan hozzám bújt. Mellkasomara tette a fejét. Éreztem a szuszogását. Óvatosan az állam alá nyúltam.
Mikor tekintetünk találkozott, ajkait össze szorítótta majd lassan elengedte.
Ezzel is csábítani akarna?-Olivia, egy ideje el akarom mondani mennyi szeretlek és vonzodok hozzád!
Csak kiböktem, nyeltem egy nagyott , de nem mutattam mennyire izgultam a válaszátol.
-Alex, én is így érzek! Szeretlek!
Hangja le verte mellkasomról az ólom súlyt. Ösztöneim be indultak itt már nincs megállás. Szám a szájára tapadt, vad forró csókolózásba kezdtünk. El döltünk a pokrócon, de ajkain nem váltak el egymástól. Bal kezemmel a pólója alá nyúltam, nem finomkodok, leptéptem a melltartóját, kezemmel egyik melléről a másikra vándoroltam.
Hangosan fel nyögött. Ezzel is biztatva, hogy folytassam.
Nadrágom borzalmasat feszült, nem tudom mennyire tudok megájjt parancsolni magamnak.
Kihámoztam a pólójából elém tárultak fedettlen mellei csodálatosak voltak. El kezdtem nyalogatni végig a nyakától, átvándorolva a melleim egészen a.. Na igen ott volt a nadrágja, nem sokáig olyan hévvel szedtem le róla, egy bűvész is irigykedne rám. A bugyiját csak le téptem. Csodálatos látvány, csúcsosodó mellbimbói lágyan ragyogó böre. Nincs tovább, az én ruháim cafatokba távoztak rólam.
Merevedve, zihálva tepertem le. Még vadabb volt a csókja, hívogatótt.
Kezemell a csiklóját kezdtem izgatni, hangosan nyögte a nevem. Hozzá érintettem merevedett tagom, majd belé hatoltam. Nem kiméltem, érezze csak ki az alfa.
Hosszú vágyak kiteljesedése után, együtt értük el a csúcsot.-Olivia -
Hagytam hogy a vágyaim vigyenek, el sem hiszem, de megtettük. Alex mellkasán feküdtem. Pihegtünk mindketten. A holdfogyatkozást néztük míg el nem aludtunk egymás karjaiban.Remélem tetszett a rész 😍🔞🐺!
VOUS LISEZ
Farkasok az Esőben.
FantasyOlivia egy hétköznapi 25 éves lány, mit sem sejt arról, hogy meg változik az élete. Egy átlagos emberből miképp lesz farkas, hogy illeszkedik be a falka mindennapjaiba, és legfőképpen hogy talál rá a szerelem. Egy hosszú történet tele kalanddal, ro...