/Olivia/
A falkában nesztelenül telt a nappal, a terv tökéletes kidolgozása és Liza újdonsült várandóssága mindenkit lázba hozott. Egyedül én voltam nyugtalan, tudtam sok minden áll vagy bukik az éjszakán. Alex végül úgy döntött Jack marad velem és Lizával ő a falkával megy, mint alfa neki kötelessége vezetni öket. A terv szerint Jack a hatalmas fekete furgonával a kapura fog tolatni, egy hatalmas ládába fogok elrejtőzni amit még Jack hozott, Liza úgy próbál be surrani a csomagtérbe, hogy ne vegyék észre szinte takarásba legyen. Liza mikor be szállt ki nyitja a ládát amibe rejtőzködni fogok. Majd Jack "könnyes" búcsút int mindenkitől és el hajt velünk. A megbeszéltek szerint a közel 450 km - re lévő kisebb városba hasonlóan hatalmas erdő veszi körül. Ezek után a fiúk és Evi este kilenc tájban indulnak meg miránk egy fél órára. Levi farkas alakban egy helyes pokrocba amibe csak fehér lábai látszódnak. Ha be szállt mindenki elindulnak a másik irányba. Egy közeli réten megállnak és be mennek az erdőbe. A vadászok követni fogják öket. Majd Alex és a többiek bekerítik csöppet se barátságos ellenségeinket és végeznek velük! Röviden tömören ennyi!
Valami mégis aggasztó volt, talán Jack, hogy végülis vele kell menjünk vagy csak maga a tudat miszerint a többiek harcolni fognak a vadászokkal!/Alex/
Hamar eljött az este Olivia indulásra kész, már a furgon a kapura van álva.
-/Drágám ne idegeskedj, minden rendben lesz és hamarosan újból együtt leszünk! /. - mondtam neki gondolatban, az elüttem ülő farkas csak mélyen nézett rám, szemében meg csillant a félelem.
-/Nem kérheted, hogy ne aggodjak! /. - hangja olyan volt számomra mint az angyalok orgona játéka.
-/Tudom.. De gondolj a pickre! /.- simítottam végig a hasán.
-/Tudom, de nagyon féltelek! /. - szívem szakadt meg ezen mondata hallatán!
-/Kérlek viselkedjen Jacknek! Nem akar rosszat neked se és a kicsiknek se! /. - erre csak el fordította a fejét Jackre nézett, halkan morgott.
-/Megprobálom.. /. - dörmögte.
-/Jó legyél és nagyon vigyázz magadra! Szeretlek bármi is lesz !/.-be kell vallanom könnyek a szemembe szöktek marták és szinte kinozták a szemeim, de erősnek kellett maradnom!
-/Nagyon szeretlek, kérlek vigyázz magadra! /. - Olivia összetört hangja ha ember lenne már biztos zokgna.Fájdalmas búcsúnk után le csuktam a ládát, majd Nick és Jack megragadták és a furgonba rakták. Mikor látszólag nem figyelt senki Liza be surant. Jack be csapta a toló ajtott. Majd egyett intett és már indult is!.
Levi már kész volt, le takartam a pokroccal alá nyúltam és kindultam vele. A hátsó ülsre raktam, meg igazítottam a pokrocot, mert egy kicsit félre csúszott.
A többiek már beszáltak, indítottam az autót a" 7 személyes kisbuszunkat " nem a leggyorsabb de ennyi személynek ez a legpraktikusabb.-3 autó jön utánunk! Bevették!. - hallom Kevin hangját. Kicsit meg nyugtatott a tudat, de még is ideges voltam. Remélem Oliviával minden rendben!
Egy félórás kocsikázás után a tisztásra értünk gyorsan kiszáltunk, mire el lepett minket az erdő a vadászok is ide értek. Levi lesz aki el csalja öket hozzánk, addig mi teljesen körbe vesszük öket. Ugyan ez a vadászat, csak itt most nem szarvasra hanem emberekre vadászunk.
A sötét erdő szinte elnyelt minket, Levi az erdő szélén állt, mikor még hallottam az első lővést!
-/Elindultam! Követnek! Talán 10 - en vannak! /. - szól hozzánk Levi.
Nick szemből fogja várni öket, Kevin balról, Evi jobbról, én pedig hátulról!
Levi mire a megbeszélt helyre ér velük mi szorosan rajtuk leszünk. Kockázatos mutatvány, mivel mi sem vagyunk többek mint farkasok. Talán az átlagos farkasoknál erősebbek vagyunk és gyorsabbak, meg persze intelligensek, hiszen részben emberek is vagyunk.
A hangok egyre közelebbről jöttek, nem akartam túl közel menni, nehogy észre vegyenek. Azt is tudtam nem fognak éles fegyverrel támadni hiszen nem az az érdekük, hogy megöljenek minket. Föleg Oliviát!.15 perc tehetett el egy sűrűbb bokros fás részre értek, Levi eltünt ök csak figyeltek hangokra. Itt az idő!
-/Srácok! Most!. /. - szólt a parancsom!Az események nagyon gyorsan teltek! Elsőnek Nick és Kevin rontott rájuk majd én, és Evi. Levi legutoljára csatlakozott. Rögtön nyakra mentünk . Mikor már csak hárman maradtak, szorosan körbe vettük öket, túl lassúak voltunk! Evit meg lötték aki hangos nyüszitéssel terült a földre! Nick rögtön rá vetette magát, vele együtt mi is a másik kettőre!
Darabokra téptük öket, annyira más volt az emberi vér íze a számba.. Undorító volt soha se szoktunk gyilkolni, de a fajtának fenn maradása érdekében meg kellett tegyük.
Evihez Nick rohant oda elsőnek. Nem altatóval lötték meg, a lapockájába furodott töltény mély sebett ejtett rajta. Tudtam nem fogja kibirni mire be érjük Jacket!
Nem volt más választásunk mint Tod!
Egyszer már segített nekünk Jack neki adta át a rendelőt.Emberi alakban közelítettük az autót Nick Evit vitte, halkan suttogta neki, hogy minden rendben lesz!
A rendelőhez érve, olyan gyorsan pattantam ki ahogy lehetett!
Két kezemmel vertem az ajtott!
-Tod! TOD!! Alex vagyok! Kérlek nyisd ki!. - üvöltöttem, mire aprócska fény szökkent ki az ablakon keresztül, az ajtó nyílt és egy szemeit törölgető Tod ált velem szembe!
Arca elsápadt mikor meg látta Evit.
-Azonnal hozzátok be!. - nem kiabált mégis olyan hangosan csengett a fülembe szavai.
Nick rohant majd kezdetét vette a mütét.Nem tudom mennyi idő telhetett el, szinte óráknak tünt mire Tod és Nick meg jelentek a vizsgáló ajtajában. Egy "emberként" ugrottunk fel.
-Helyre fog jönni, pár órát pihennie kell, nektek is utána induljatok!. - szólt csendesen Tod.
A kanapén egy kupacba végig nyultunk, az órára pillantottam éjfél, remek!
Hajnali háromra állítottam a telefont.
Mikor hangosan pittyant.Jack
"Megérkeztünk a csajokkal minden rendben alszanak!"
A többiek már aludtak, így én is könnyebb szívvel hajtottam álomra a fejem!
KAMU SEDANG MEMBACA
Farkasok az Esőben.
FantasiOlivia egy hétköznapi 25 éves lány, mit sem sejt arról, hogy meg változik az élete. Egy átlagos emberből miképp lesz farkas, hogy illeszkedik be a falka mindennapjaiba, és legfőképpen hogy talál rá a szerelem. Egy hosszú történet tele kalanddal, ro...