~Olivia~
Rosszul voltam, csak feküdni szeretem volna és pihenni. Mindenkinek feltünt, de Alex már ki borított az aggodásával.
Semmi bajom, csak biztos most jön ki a stressz rajtam!
Persze ezzel nem nyugtattam meg.
Liza és Kevin kölyköket terveznek, sajnos Liza el ültette a bogarat a fülembe. Alex nem beszélt erről talán nem gyanakszik?
Farkas vagyok nem tudok átváltozni, még egy nyamvadt terhességi tesztet sem tudok csinálni.
A falka elment vadászni én egyedül maradtam, zajokat hallottam gondoltam biztos meg jöttek. Lassan felálltam és el indultam kifelé a barlagból.
Basszus ezek vadőrők!
Vicsorogtam rájuk elkezdtem vissza a hátrálni, de késő volt!
Az egyik meglött biztos altató lövedék volt, annyira volt még erőm, hogy hangos fájdalmas üvöltésbe kezdjek.~Gyorsan hozzátok a szállító ládát!
Nem tudtam reagálni az álmom magába karolt.
Nem tudom mennyi idő teltett el, egy nagyobb ketrecbe voltam talán egy pincében?
Ismerős szagot kezdtem érezni Alex!!
Mit keres itt?
Kapartam, rágtam a ketrecet, neki szaladtam, de mind hiába. Még mindig gyenge voltam.
Az ajtó kinyit Alex lépett be egy vele egy magas, de idősebb férfivel.~Olivia! Nyugodj meg mindjárt haza viszlek! /Fordult hozzám ki nyitotta a ketrec ajtót, lassú léptekkel kijöttem, Alex mellé le ültem.
~Köszönöm Jack! Nem tudom mi lenne nélküled! / Kezet fogtak majd Jack egy nagy szatyrot adott Alexnek.
~Ne köszönd! Ezek vitaminok, van benne étvágynövelő. Vigyázz rá és 2 hét múlva gyertek el!
Miről van szó? Én biztos nem jövök vissza. Már mozdultam volna Alex után, de iszonyatosan szédülni kezdtem. Mitörténik velem?
Egyre lassabban követtem öket, a végén már le ültem.
Alex hátra pillantott.~Látod! Erről beszéltem! /Mutatott rám, majd idegesen zsebre dugta a kezét.
~Alex ez teljesen normális, kell pár hét, most a terhesség ilyen szakaszában van, a másik 3 kölykök van a hasában, nálatok is ritka ez hiszen nem vagytok teljesen Farkasok. Ő emberként, a teste még nem szokta meg a farkast hirtelen le terheli.
Hogy mi?! Mentén elájulok én terhes vagyok?? Teljesen kiborultam amit észre is vettek.
~Olivia nyugodj meg! Nem szabad most kiborulnod. / Alex hangja olyan nyugodt volt imádtam, oda lépett hozzám óvatosan felemelt így rakott be a kocsiba.~Alex, ez most tényleg igaz? / végre szabadon hagyta a gondolatait így tudtunk beszélni.
~Persze, de ne aggódj vigyázzok rátok, Jack egy nagyon jó orvos, régota segít nekünk! Ha ő nem segít nem tudom, hogy szereztelek volna vissza.
A farkas terhesség más, nem olyan rövid mint a tiszta Farkasoknak, de nem olyan hosszú mint az embereké, mindössze 6 hónap!/ Hírtelen rengeteg információt osztott meg velem Alex. Hangja boldog volt, szinte szárnyalt az apaság örömei miatt.
Kitudja mi vár még ránk!Sziasztok ne haragudjatok a nagy kihagyás miatt! De rengeteget dolgoztam.
YOU ARE READING
Farkasok az Esőben.
FantasyOlivia egy hétköznapi 25 éves lány, mit sem sejt arról, hogy meg változik az élete. Egy átlagos emberből miképp lesz farkas, hogy illeszkedik be a falka mindennapjaiba, és legfőképpen hogy talál rá a szerelem. Egy hosszú történet tele kalanddal, ro...