/Alex/
-Van egy tervem!. - hallottuk Jack hangját, bizakodva néztük a férfit. Olivia a combomra hajtotta fejét, lassú mozdulatokkal simogatttam.
-Hallgatlak!. - suhant a hangom át a konyhán.
-Ugye el kell tünetek, abból hogy ide felé több vadászt is felismertem, gondolom Olivia kell nekik elsősorban! Mivel Oliviát fogják követni ha ki visszük a házból, ő nem tud emberré változni, így egyszerüen átverjük öket! - Valami miatt még mindig nem értettem, hogy akarja át verni a vadászokat.
-Értem ezt mi is tudjuk, de hogyan?. - jött a kérdés Nicktől.
-Egyszerű Levi majdnem fehér, vagyis a lábai és a hasa alja teljesen fehér! Éjszaka egy takaroval le takarva fogjuk Levit ki vinni kapucniba, így minket sem fognak felismerni. A vadászok Leviéket fogja követni, mikor tiszta a terep Olivia és Alex indul el!.-Jack elismerően nézet ránk bevallom nem volt rossz terv és igazságazából nem volt más terv sem.
-Mi lesz azután ha el kezdenek minket követni? Mi, hogy fogjuk le rázni öket?. - Levi hangja félénk volt.
-Veletek megyek én is, és Nick meg Szem, Evi és Kevin! Van egy két tervem hogyan tudjuk le rázni öket, itt találkozunk a többiekkel.!. - mutattot a térképen egy pontra.
-Jack menjünk fel az emeletre rá néznél Oliviára?. - gondoltam közbe Lizát is meg nézi smsbe írtam neki mi lehet a helyzet ezért is jön velünk.
-Persze menjetek fel hozom a táskám!
-Liza gyere segíteni! - szóltam oda neki mire én és Olivia elindultunk.
-Rendben!.-pár lépéssel be is ért minket.
Oliviával minden rendben volt persze nem bírta ki hogy ne morog jön végig.
Liza és Jack vannak bent Olivia ragaszkodott, hogy Kevin is itt legyen így az ajtó előtt várakozik. Most ő vette át a rossz szokásom a fel - le járkálásban.
Az ajtó nyílására kaptuk oda a fejünket.
-Kevin gyere be!. - szólt ki Jack, abba a pillanatban Kevin be rohant az ajtót se csukta be.
-Apa leszek!. - Kevin hangos kiabálása töltötte be az egész házat mire a többiek is fel szaladtak.
Jack és én maradtunk emberek a falka úgy be zsongott , hogy hatalmas játékba kezdtek. Olivia nem vett részt benne ő csak kimérten figyelte Jacket.
Talán soha se fog meg barátkozni vele!
Örültem a falka szépen bövűl, de aggódtam is a helyzetünk miatt. Éjszaka indul a terv!
ESTÁS LEYENDO
Farkasok az Esőben.
FantasíaOlivia egy hétköznapi 25 éves lány, mit sem sejt arról, hogy meg változik az élete. Egy átlagos emberből miképp lesz farkas, hogy illeszkedik be a falka mindennapjaiba, és legfőképpen hogy talál rá a szerelem. Egy hosszú történet tele kalanddal, ro...