Medya: Acaba medyadaki bu çocukta kim? Hımmmm....***
Loş ışık odamı aydınlatmaya yeterken bende yatağımda uzanmış, sevdiğim şarkılardan birini dinliyor ve mırıldanıyordum. Göz kapaklarımla bilmem kaç saattir büyük bir mücadele veriyordum. Daha fazla direnmeden gözlerimi kapadım ama aklımdan geçen düşünce uyumama müsaade etmiyordu. Uzun süredir bana uğramayan iç sesim yine kendini hatırlattı.
Sen hiçbirzaman sevilmedin, sevilmeyeceksin. Sen bu dünyada fazlalıktan başka hiçbirşey değilsin.
"Yalnız olmak daha iyiydi. En azından uzun zamandır bu kadar kırılmamıştım..." diye mırıldandım kendi kendime. Tavana boş boş bakıp uyumayı denedim. Ama o esnada bir bildirim sesiyle gözlerimi hızla açıverdim. Sonra kaşlarımı çatıp kendime kızdım. Bir kez daha değer görmediğim birine değer vermeyecektim. Telefonumu sırtımı dönüp gözlerimi yumdum yine. Ama birkez daha bildirim sesi geldi. Gözlerimi bu sefer daha sıkı kapadım. Ama bir süre sonra yine bildirim sesi duyuldu. Nefes bıraktım ve dayanamayıp telefonu elime aldım, bildirim paneline baktım. Gelen mesajlar beklediğim kişiden değildi ve şaşırmıştım. Mesajlar bölümüne girdim ve ne geldiğini okumaya başladım.
Gönderen: CraWle
Bir sorun mu var?
Gönderen: CraWle
Karan seni neden odadan kovdu?
Gönderen: CraWle
Maral?
Telefonu iyice kavrayıp yazmaya başladım.
Gönderilen: CraWle
Bir sorun yok.
Telefonu tam kenara bırakırken mesaj gelmişti.
Gönderen: CraWle
Peki neden kovdu seni bir sorun yokken?
Biran beni merak eden ve ne olduğunu soran biri olduğu için sevinmiştim. Bu yüzden onu yanıtsız bırakmamaya karar verdim.
Gönderilen: CraWle
Belki sende bana kızacaksın ama ona intiharın zavallı ve korkakların işi olduğunu söyledim.
Ona Karan'a olan küçük aşk itirafımı tabii kide söylemeyecektim.
Gönderen: CraWle
Biliyor musun?
Gönderen: CraWle
Sana hiç kızmadım.
Gönderilen: CraWle
Hadi ama sende bana çok kızdın. Sadece belli etmiyorsun değil mi?
Gönderen: CraWle
Sadece haklısın ama intihar düşüncesi kafasına yerleşen biri gerçekten kolay şeyler yaşamamıştır bunu bilmelisin.
Parmaklarım klavye ekranına ne yazacağını bilmez bir şekilde gezinirken yeni bir mesaj gelmişti.
Gönderen: CraWle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kelebek
Teen Fiction[24/06/2018 ?] Katran kokan ruhlardı onlar. Ruhları yanıp kül olurken etrafada is kokusu yayılıyordu. Etrafa yayılan bu is kokusu bir virus misali yeni kurbanlarını hastalandırıyordu. Bu viruse yakalananlarda bu ızdırabın içerisindeydi artık. Her b...