Chanyeol
Annem telefonumu,tabletimi,bilgisayarımı her şeyimi elimden aldı.Şu an da ise Baekhyunla okula gidiyorduk.
Yifan,Jongin,Sehun bizi görünce yanımıza geldiler.
"Ooo ne oldu bro?"dedi Sehun."annem ne var ne yok her şeyi yasakladı bir an nefes almamı da yasaklayacak diye çok korktum ya"dedim.
"Uyş kıyamam ben sana"dedi ve güldü Jongin."Kai sus " dedim."oo tamam şampiyon"dedi."size bir şey diyeceğim " dedi Sehun sonra Baekhyun'u işaret etti."Baekhyun sen arkadaşlarının yanına gitsene"dedim.
"Tamam " dedi.O sırada geyiği andıran bir çocuk Baekhyun'a doğru koşmaya başladı,yanımıza geldi.
"Baekhyun nerdesin sen ya? bizimkiler seni arıyor"dedi."tamam Luhan aynı yerde değil mi?"diye sordu Baekhyun."Evet evet hadi gel birlikte gidelim"dedi Luhan.
"Sehun sen bir şey diyecektin?"dedim."bro bundan sonra ben Baekhyunla takılıcağım"dedi."neden ya?"dedim."lan sevdiğim çocuk Baekhyun'un arkadaşı"dedi.
Baekhyun
"Evet herkes istediği içecekleri söylesin"dedim.Herkesin isteğini alınca kantine ilerledim,bu gün bendendi.O sırada yanıma Sehun geldi."Baekhyun naber?"dedi.
"Sehun ne istiyorsun?"diye sordum."Ne Sehun'u be abinim ben senin"dedi.
"2 ay büyüksün benden abartma"dedim."Neyse konumuz bu değil Luhan...arkadaşın mı?"diye sordu.Derdi neydi bunun?
"Evet,neden sordun?"dedim."hi-hiç"dedi kekeleyerek."Peki şimdi izin verirsen arkadaşlarım beni bekliyor"dedim.
Ve arkadaşlarımın yanına gittim.
.
💗💗💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]
Fanfiction❝Annesi ve Babası cinayete kurban gitmiş 4 yaşındaki Byun Baekhyun ve polis Park Sungjin'in 4,5 yaşındaki oğlu Park Chanyeol'un hikayesi...❞ | 22.11.2018 - 12.11.2020 |