11-Uykuçu Yodiş

1.5K 157 20
                                    

Yazardan

Baekhyun,uyanmış ama hala yatakta uzanıyordu.Chanyeol ise hala uyuyordu,Baekhyun yodişini uyandırmadan kalkmaya çalışacaktı ki ondan büyük kol tarafından yakalandı.Chanyeol,Baekhyun'u belinden yakalamış ve bırakmıyordu.

En sonunda Baekhyun konuştu."Yodiş biyakiy mişin beyni?" diye sordu.Chanyeoldan ses gelmemişti,Baekhyun daha fazla uğraşmak istemedi ve yatağa yattı.Uykusu yoktu zaten ama biraz daha dinlenebilirdi.

İlla ki bayan Park Chanyeolla onu kahvaltıya çağıracaktı.

Bayan Park'ın gelmesini bekledi.

Çok geçmeden kapı çalındı,açıldı.Bayan Parktı."hala mı uyuyor?" diye sordu."eveyt,hehe uykuçu yodiş" dedi Baekhyun.Bayan Park Chanyeol'a yaklaştı."Channie annecim hadi kalk kahvaltı edelim" dedi."iştemiyoyum beyn bayekiyle uyuşmak iştiyoyum" dedi Chanyeol.

Bayan Park 'sen şimdi görürsün' bakışı attı."sen bilirsin Channie en sevdiğin bisküvileri ablan ve Baekhyun yer ek olarakta süt içerler" dedi.Chanyeol yataktan fırladı.

"hayıy! Bayeki yiyeşebilir ama yooya nunam yemiyoy yayım bıyakıyoy" dedi.Aşağı indi,Baekhyun ve bayan Parkta peşinden indi.

"yooya nuna! Bişküviyeyleyimdeyn yiyemeyşin!" dedi Chanyeol ve bisküvilerini önüne çekti."beyn dey mi yiyişemem büşküvişleydeyn yodiş?" diye sordu Baekhyun."hayıy bayeki şen yiyebiyişşin" dedi ve birlikte kahvaltılarını ettiler.

Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin