Chan
Baekhyun koşarak yanıma geldi,okulun bahçesindeydik."Chanyeol!"
Durup bir süre nefesini düzene soktu."Ne oldu Baek?"diye sordum."Sehun ve Luhan gemi ile Jeju gezisine gideceklermiş beni de çağırdı üstüne 'Chanyeol da gelsin' dedi lütfen sen de gel"dedi ve o köpek yavrusu gözleriyle bana baktı."Ah,peki gidelim ne zaman yola çıkıyorlarmış?"diye sordum.
"Bu akşam."
"Ne? Ne kadar sürecek?"diye sordum şaşkınlık ile."Sanırım bir hafta."
"Ne? Eve gidince hemen kıyafet vesaire hazırlamak lazım."
"Sorun değil,ben hazırladım."diye cevap verdi Baekhyun."Ne? Geleceğimi nasıl tahmin ettin?"diye sordum."Tahmin etmedim,öyle umdum beni kırmayacağını düşündüm"dedi."Peki,o zaman çantalarımızı alıp gidelim"dedim.
*
Limana gelince Luhan ve Sehunu gördük ama hava çok soğuktu gemiyi beklerken donacağımızı düşünürken gemi geldi.Bindik ve yan yana yerler seçtik.
Ben ve Baekhyun.
Sehun ve Luhan.Oturduk ve bir süre konuşmadık.Ben de kulaklık çıkardım,kulağıma takıp dışarısını izledim.Ağaçlar ve yol hızlıca ilerlerken midem bulanıyordu.
Bir süre daha izledikten sonra gözlerim kapandı...
*
Omuzuma değer şey ile gözlerimi açtım.Baekhyun,minik ağızı açık perçemleri dağınık ve Durağı büzük bir şekilde Omuzuma uyuyordu.Gülümsedim daha sonra ise Sehun ve Luhana baktım.Ikisi de çok güzeldi.
Sehun,Luhanı kolları ile sarmış Luhan ise Sehunun boyun girintisine yerleşmiş uyuyordu.Ben de Baekhyunun kafasını yavaşça tuttum ve daha çok rahat edebilsin diye göğüsüme koydum.
Gözlerimi tekrar kapadım ama bu da uzun sürmedi.Daha sonra tekrar açtım,Baekhyun bacaklarıma yatmıştı.Şu an o kadar çok tatlı duruyordu ki ama ben şu an hiç tatlı değildim.Lanet olsun ki en küçük bir temasın da bile etkilenebiliyordum.
'Sakin ol Chanyeol...'
'Derin nefes al ver...'
'Al... ver...'
'A-al... ver...'
Aniden araba durdu.Baekhyun da uyandı."Hm~ geldik mi?"diye sordu."Ha-hayır,mola verdik."
"Hmm,peki.Sen iyi m-misin Yoda?"diye sordu."Neden ki?"
"Kızardın da ondan."
"Ah,s-sıcak Evet! Sıcak oldu da."
"Hmm peki gelince haber ver lütfen."dedi ve tekrar bacaklarıma yattı.
Tamam,uzzuunn bir yolculuk olacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]
Fanfiction❝Annesi ve Babası cinayete kurban gitmiş 4 yaşındaki Byun Baekhyun ve polis Park Sungjin'in 4,5 yaşındaki oğlu Park Chanyeol'un hikayesi...❞ | 22.11.2018 - 12.11.2020 |