48-Kıskançlık

1K 91 19
                                    

Baekhyun

Chanyeol artık eve dönüyordu,kapıdan çıktı."görüşürüz Baek " dedi,elimi salladım."görüşürüz Chan " dedim.O sırada yoldan geçen Hyunjaeyi gördüm,ya Hyunjae hâlâ Chanyeol'a aşık ise?

Chanyeol

Hyunjaeyi gördüm,bir şey demeden beni gördü ve el salladı ben de salladım ama yanıma geldi."Merhaba Chanyeol-shii"dedi."Merhaba Hyunjae "dedim gülümsemeye çalışarak."çok yakışıklı olmuşsun oppa " dedi.Tamam,Hyunjae de diğer kızlar gibi olmuştu artık."sağ ol Hyunjae ama ben senin oppan değilim"dedim.

"Oppa öp beni~"dedi ve yakamı tutup çekti,gözlerimi kapadım ve kafamı diğer tarafa çevirdim,aniden kız yere düştü."Chanyeol'ü rahat bırak sürtük!" Baekhyundu.

"Sen nesisin ki Baekhyun? Sen yetim biri değil misin? Chanyeoldan Sanane"diye karşı çıktı Baekhyun'a ve Baekhyun anne babası konusunda çok ama çok hassastı,tamam Elveda Hyunjae."Bana bak sürtük benim yetim olmam seni ilgilendirmiyor,senin gibi bir hiç olan ilgilendirmiyor...Şimdi sürtüklüğünü de al ve başkasına sürtüklük yap!"diye bağırdı.Kız ağlayarak gitti,Ben Baekhyun'a şaşkınlıkla baktım.

Bana döndü ve dağılmış saçlarını arkaya attı,gülümsedi."görüşürüz Chanyeol"dedi ve içeri gitti.

Baekhyun

O sürtüğü görünce o kadar çok sinirlenmiştim ki! Luhan yanıma geldi."Kanka ne oldu?"diye sordu."Görmedin mi Luhan? O sürtük Chanyeol'a yavşıyordu!"

"Sanane Baekhyun sevgilin değil sevdiğin de--"daha fazla dayanamayıp bağırdım."Seviyorum! Aşığım,Chanyeol'ü çok seviyorum!"diye bağırdım."Sonunda"dedi Luhan."Sonunda kabul etmişsin"dedi.

"Neyi?"

"Chanyeol'a aşık olduğunu"dedi."Ah,evet"dedim.

Şapşal Puppy:Kendini neden Yodiş diye kaydettin?

Yodiş:Sevmiyor musun? Oysa kısmen bulmuştun bu lakabı?

Ş

apşal Puppy:Seviyorum da ne bileyim😕

Yodiş:Ne söyleyeceksin Baek?

Şapşal Puppy:Chanyeol...Ben Özür dilerim.

Yodiş:Neden?

Şapşal Puppy:Bu gün yaptığım şey için.

Yodiş:Ben de teşekkür ederim.

Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin