Chanyeol
Bu gün olanları düşünürken aklıma Baekhyunun üstündekiler için 'Şirin' dediğim geldi."Dostum ne sırıtıyorsun? Biliyorum,çok ateşliyim ama senin ile olmaz"dedi Jongdae."Üzgünüm ama tipim değilsin Jongdae ben kısa Şirin severim"dedim ve kahvemi yudumlamaya başladım."Hmm,Baekhyun gibi mi?"dedi Jongdae.İçtiğim kahveyi püskürttüm,Jongdae güldü."Yanakların kızardı"dedi alayla."Kahveden o!"diye bağırdım."Yalancı! Baeke diyeceğim!"dedi boş boğaz Jongdae."Ya! Saçmalama!"diye bağırdım.
Baekhyun
Luhan,Sehun ile konuşmamı ve onlar için buluşma ayarlamamı istiyordu."Luhan beni bu işlere alet etme"dedim."Ya! Baek! Bak Chanyeolu arar her şeyi söylerim!!" Diye bağırdı.Tamam,Chanyeolun arkadaşı ile konuşmak Chanyeol ile konuşmaktan daha iyiydi.En azından gerilmiyor ya da etkilenmiyordum."Tamam tamam uzatma"dedim ve telefonu elime aldım.Sehunun adını bulup üstüne tıkladım.
Baek°
Hun○"Alo? Baek?"
"Merhaba Sehun,senden bir yere gelmeni isteyebilir miyim?"
"Tabii ama neden? Bir sorun mu var?"
"Hayır,Lu--ah,sadece gelsen?"
"Tamam,bana yeri atarsın görüşürüz
"Neden adımı söylemeye kalktın?"diye sordu."Benim ile buluşacağını sanıyor! Ama ben Chanyeolu seviyorum!"dedim."Durumu açıkla! Sehun benden hoşlanıyor! Ben de onu seviyorum o benim!"diye bağırdı."Tamam be! Ben Sehunu ne yapayım? Hem de Chanyeol varken"dedim."Bir şey yapma zaten! Kesin gözün var Chanyeolun asla sana o göz ile bakmayacağını anladın tabii Sehuna!"diye bağırdı."Luhan! Ne saçmalıyorsun?!"diye bağırdım."Ben mi saçmalıyorum?!?"diye itiraz etti."Luhan gidiyorum! Yoksa kalbini kıracağım"dedim."Ne diyebilirsin ki?!"diye bağırdı.
"Sehun... bu demem o ki senin ile konuşmak istemiyordur!"diye bağırdım.Gerçekten kızınca çirkefleşebiliyordum."Git Baekhyun!!" Diye bağırdı."Ben de sana çok meraklıydım!!"diye bağırdım ve kapıyı açıp gittim.
Gözlerimden gelen sıvılar ile ağladığımı farkettim.Abim yine iş için Çin de olduğuna göre gidecek şu an tek yerim Chanyeolun eviydi.
Hızlı adımlar ile Chanyeolun adresine gittim ve zile bastım.Gece olduğunu yeni farketmiştim,kapıyı bayan Park açtı."Baekhyun oğlum ne oldu? İyi misin?"diye sordu."Ba-bayan Pa--"hıçkırıyordum.Bayan Park kapıyı kapadı ve kafamı görüsüne dayadı."Bayan Park deme annenim senin oğlum ne oldu anlat bakalım"dedi şefkatle."Annemph~ bu sesler de n-- Baekhyun?"bu Chanyeoldu.
Bayan Parkın kollarından çıktım,Chanyeolun göğüsüne gittim.Chanyeolun göğüsü bana güven veriyordu.Chanyeol başta sarılmasa da daha sonra sımsıkı sarıldı."Ne oldu Baek?"diye sordu."Ch-chanyeol... be-ben Lu-luhan*hıck* ile kav-kavga ettim ç-çok kö-kötü"dedim."Sakın ol Baek... Her şey düzelecek"dedi huzur verici sesiyle...
Luhan
Saatlerdir Ağlıyordum.Telefonuma gelen çağrı ile doğruldum.
Sehun...
My Hun♡ arıyor...
Hun
Han"Han? İyi misin? Baek ile kavga etmişsiniz."
"Ne-nereden*hıck* biliyorsun?"
"Az önce Chan mesaj attı.Han bırakta yanında olayım."
"Se-sehun... sana ihtiyacım var... lü-lütfen..."
"Geliyorum Han."
*
Bir süre sonra Sehun gelmiş ve bana sarılmış ben ise ağlamışım ama o Her yaş düştüğün de o kusursuz parmaklarıyla usanmadan siliyordu...
Ow acaba ChanHun ikilisi bir şey yapacak mı yoksa BaekHan ikilisi tek başlarına mı barışacaklar? Ya da küs mü kalacaklar?;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]
Fanfic❝Annesi ve Babası cinayete kurban gitmiş 4 yaşındaki Byun Baekhyun ve polis Park Sungjin'in 4,5 yaşındaki oğlu Park Chanyeol'un hikayesi...❞ | 22.11.2018 - 12.11.2020 |