75-Kucak

543 47 8
                                    

Chanyeol

İnme zamanı gelince bacaklarım da uyuyan Baekhyuna baktım ve dürttüm."Baekkie hadi uyan inmemiz lazım"dedim.Baekhyun,gerindi ve ayağa kalktı ama dengesini kaybetti.Düşerken onu belinden tuttum."Anlaşıldı,hala uykulusun"dedim ve eğilip önce bacaklarını sonra belini kavrayarak onu kucakladım.

"Hmmph,çok rahat..."

Ve gözlerini yine kapadı Baekhyun."Chan,hadi gel"dedi.Hava soğuktu,Baekhyun'un battaniyesini de aldım ve aşağı indim."Sehun hemen şu battaniyeyi Baekin üstüne ört hasta olmasın vücudu çok hassas ve narin"dedim.

Sehun,örtüyü aldı ve Baekhyunun üstüne örttü.Sehunun omuzundaki Luhan da gülümsedi.Sehun,sanki bir bebeğin üstünü örtü seriyordu.Doğru ya,benim bebeğimdi...

Otele doğru giderken ayağım çiviye takıldı ve ayak bileğime düşerken son dakika denge kurdum ama ayak bileğim acıyordu."Chan iyi misin?"diye sordu Sehun."İyiyim Hun merak etme"dedim ve yolumuza devam ettik."Iğh..."

Kapı numaramıza geldik.

614.

Sehun ve Luhan iki kat ilerdeki 947 nolu odada kalıyorlardı.

Baekhyunu yavaşça yatağa sardım,ayakkabılarımı hızlıca çıkardım sonra da çoraplarımı.Ayak bileğim,kızarmıştı ve zonkluyordu.Uyumaya ve acımı unutmaya çalıştım.

Baekhyun

İnlemeler ile uyandım,Chanyeol ter ve acı  içinde inliyordu.Ayak bileğini tuttuğunu gördüm ve yorganı açtım.Ayak bileği morarmaya başlamıştı,hemen çantamın en dibinden ağrı kesici krem buldum ve elime sıktım.Sürmem ile ayağını çekmesi bir oldu,ayağı tekrar yakaladım."Dayan Yeol"diye fısıldadım.

Bir süre durdu ben de kremi iyice yedirdim.Sonra ilk yardım çantasını aldım sans ki banyo dolabındaydı bandajı sardım ayak bileği açık kalacak şekilde üstümüzü örttüm.

Chanyeolun göğüsüne yattım,nefes alıp verişini dinliyordum...

Bu kalp benim için atıyordu..

"Seni çok seviyorum Yeol."diye fısıldadım sabahın erken saatlerinde.

Evet Yodiş için geri dönüş zamanı gelmişti jwhsjdbdbjsjwjw👌❤

Neyse bu kurguma devam edeceğim👌☁

Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin