72-Sadece kalbini dinle...

531 45 8
                                    

Baekhyun

Aksam olmuş herkes uyuyordu.Ben hariç tabii,bu gün olanları düşünüyordum ki zaten Chanyeol olmadan uyuyamazdım doğru düzgün.

Aklım karmançormandı,tamam Chanyeolu seviyordum ama onun da benden hoşlanması ani gelmişti.İlk defa sevdiğim biri benden hoşlanmıştı.Ne yapmam gerekiyor bilmiyordum diye düşünürken kapım hafif açıldı.Uzun,siyah bir beden içeri giriyordu.O şey ile göz göze gelince çığlık atıp yastık fırlattım.O şey aniden elimi tuttu,bu his... tanıdıktı.

"Baek korkma benim"dedi.

Chanyeol...

Aniden ona sarıldım hiç bir şey demeden."Neden... ne-neden benim ile yatmadın? Ç-çok korktuğumu biliyorsun annem ve babam... Onlar gece öldürüldü..."dedim.

Flashback

"Byun! O parayı vereceksin ya da bu iki oğlunun canını alırım!"diye bağırdı elinde silah olan adam.Abim,adam babam ve anneme dönünce beni masanın altına sakladı birazdan polislerin geleceğini ve orada kalmamı söyledi.Adamlar,anne ve babamı gözlerimin önünde öldürdü.Bekledim,aç ve susuz sadece uyudum uyumaya çalıştım.O adamlar ne bana ne de abime zarar vermişti ama annem ve babamı öldürmüştü...

Chanyeol,bana daha sıkı sarıldı."Biliyorum Baek,özür dilerim"dedi."Sus ve yanımda kal lütfen"dedim."Baekhyun ben..." diyeceği şeyi biliyordum."Önemli değil Chan ben de seni seviyorum ve şu an en son isteyeceğim şey senden uzak durmak"dedim.Gülümsedim,Chanyeol bana sarıldı."Biliyorum ama sanki başta bana kötü bir karar gibi geldi yani,ne bileyim sen benim kardeşimdin şimdi... Ah,bilmiyorum"dedi."Önemli değil Chan,sadece kalbini dinle"dedim ona güç vermek istercesine."Ah,benim sana güç vermem gerekirken sen bana güç veriyorsun"dedi.

"Bu iyi bir şey"dedim.Ayağa kalktım,Chanyeol bana 'Nereye gidiyorsun?' Der gibi baktı."Ah,su içmeye gidiyorum gelirim birazdan"dedim."Tamam,dikkatli ol o iki aşık hâlâ uyuyor"dedi."Tamam,olacağım"dedim ve odadan çıktım.Merdivenlerden indim,Chanyeol ile normale dönmüştük sanırım.Ama keşke bana eskisi gibi 'Puppy' ben de ona 'Yodiş' desem...

Aniden Chanyeolun gülme sesi geldi,mutfak kapısında bana bakıp gülüyordu."Tamam,yeter ki sen iste Puppy" dedi.

Ne yani? Dışımdan mı düşündüm?

Kızarıyordum,ellerimi yüzüme kapadım."Ya,böyle yapma çok şirin oluyorsun"dedi ve ellerini ellerime dokundurarak çekti."Ne kadar Tuhaf gelse de bu iş bana kalbim... senin Puppy'im"dedi.Şu an o kadar seksi bir sesi vardı ki!

"Benim kalbim de sana ait Yodiş..."

Evet! Sonunda birleştiler! Tam sevgili olmasalar da teklif vs. Var.VE VE VE CHANBAEK'IN O NET OLMAYAN FOTOĞRAFLARI GELDİ!!

O KADAR GÜZELSİN SEN CHANBAEK😭😍
BABALARIMI ÇOK SEVİYORUM ÖZEL ÖZEL♡♡

Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin