70-Barışma

502 51 11
                                    

Chanyeol

Baekhyun,zorla uyumuşken onu rahatsız etmeden telefonumu aldım ve şifrem olan 614'ü girip Sehuna mesaj attım.

'Bir şey yapmalıyız Hun.
Luhan nasıl?'

Hun:Haklısın,Luhan da zorla uyudu şimdi.

'Bir planım var.'

Hun:Nedir?

'Buluşma yapacağız ama onlar da gelecekler ve konuşacaklar gerekirse biz de oluruz.'

Hun:Tamamdır.

Koynum da uyuyan minik bedene baktım,gerçekten çok yorulmuş olmalıydı.Boşta kalan elim ile alnına gelen perçemlerini ittim.

'Özür dilerim Han... Lütfen beni affet..'

Baekhyun mırıldanıyordu.

Sehun

'Özür dilerim... En iyi arkadaşım'

Luhan mırıldanıyordu ama tek bu cümleyi anlamıştım.

Luhana daha sıkı sarıldım.

*

Ertesi sabah Luhanı ikna etmiş ve dışarı çıkmaya ikna etmiştim."Hun... Bu nereden çıktı şimdi?"diye sordu."Senin için sevdiğim"dedim.Yanakları kızardı,gülümsedim.

Chanyeol

Baekhyun itiraz ediyordu."Chan gerçekten istemiyorum evde kalmak istiyorum!"dedi."Hadi lütfen ya Baek senin için"dedim."Benim için ise hiç istemiyorum ben böyle--" sözünü kestim."O zaman... Benim için?"dedim."Ya! Bilerek yapıyorsun değil mi? Biliyorsun senin için her şeyi yapabileceğimi"dedi.Ben de güldüm,yanaklarını sıktım.

"Bari nereye gideceğimizi söyle seni Yoda Kulaklı!"dedi."Birincisi süpriz ikincisi Yoda kısa ve Yeşildir ama ben değilim"dedim."Ama kulakların..."

Eski anı gözümün önüne geldi...

Flashback/ep.2

"Yaa!bırak babamı Chan! Ben de özledim!"dedi Yoora."Hayıy!bırakmıcam iyte!" diye karşı çıktı Chanyeol.O sıra da Baekhyun araya girdi."aaaa kulayklayın!" dedi.Chanyeol Baekhyun'a döndü,kaşlarını çattı."ne varmış kulayklayım da!" dedi Chanyeol.

Baekhyun bana biraz daha yaklaştı."sadeyce çok şiyin olyduyklayını şöyleyeçektim." dedi.

"tamam tamam sakin olun.Bakın bu Baekhyun.Artık bizimle yaşayacak." dedim.İkisi de bana şaşkın şaşkın bakmaya başladı.Baekhyun bu sessizliği bozdu.

"yodiş~" dedi tatlı bir ses tonuyla.Chanyeol'ün kulaklarına dokunmaya kalktı."ya!dokuynma kulayklarıma!" diye itiraz etti.Baekhyun'un gözleri dolmaya başladı."amya nedeyn?" dedi."istemiyoyum!davga geçeçeksin keşin!'şiyin' deydin ama güveynmiyoyum sana!uzayk duy benyden." dedi.

Flashback end.

Güldüm."Ya! Niye gülüyorsun yeşil ve kısa olmayan Yoda!"diye bağırdı Baekhyun."Hiç,aklıma bir an geldi de"dedim."Senin ile ilk tanışma anımız mı?"diye sordu ve ben de başımı salladım.

*

Kafeye gelmiştik,Sehun ve Luhanı gördüm.Baekhyun Luhanı görünce kaçmaya çalıştı,anında kolundan tuttum."Ch-chanyeol... Bırak beni... lü-lütfen"dedi.Derin nefes verdim,konuşmaya başladım."Baek, bak sadece siz değil Sehun ile ben de yıpranıyoruz sizi böyle görmeye lütfen en azından birbirinizi dinleyin bizim için... Benim için"dedim.

Baekhyun kafasını salladı ve masaya geçtik."Senin burada ne işin var?"diye sordu Luhan Baekhyunu görünce."Luhan... sen benim en iyi arkadaşım,dostumsun seni asla kaybetmek istemiyorum Özür dilerim öyle demek istemedim lütfen beni affet"dedi Baekhyun oturunca."Ah,ben de Özür dilerim Baek,ben de abarttım çok korumacı davrandım gerçekten çok özür dilerim"dedi Luhan."Sarılın hadi"dedim.

Ayağa kalkıp sarıldılar."Seni çok seviyorum arkadaşım iyi ki varsın"dedi Baekhyun."Ben de seni çok seviyorum seni de iyi varsın arkadaşım"dedi Luhan.Onların bu kadar kavgalı kalacağı fikrine asla kapılmamıştık.

Sehun ile aynı anda söyledik.

"Neden kavga ettiniz?"

Luhan ve Baekhyun bakıştı.

"Boş verin."

Yodiş // ChanBaek [Tamamlandı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin