Medya: Hyungwon'un Fic'teki Hali 💕
...
Chae Hyungwon
Ensemde Hissettiğim Sızı İle Uyandığımda Etrafıma Kısa Bir Bakış Attım.
Burası Benim Odam Değildi.
Burası Ofisim De Değildi.
Bir Arkadaşımın Evindeki Odaya Da Benzemiyordu.
Neredeydim Ben?Ayağa Kalkmak İstediğimde İki Şey Bana Engel Olmuştu.
Birincisi İğrenç Bir Baş Ağrısı,
İkincisi İse Ayak Bileğimde Olan Zincir.
Şaşkınlıkla Ayağıma Bakmaya Başladım. Daha Sonra Olan Olaylar Aklıma Gelince Refleks Olarak Elimi Cebime Attım.
Ne Telsizim Vardı Yanımda, Ne De Silahım. Telefonum Zaten Yanımda Değildi.Sinirden Gözlerim Doldu. Wonho Beni Kaçırmıştı! Ulan Bula Bula Beni Mi Bulmuştu Bu Manyak?!
Kapının Açılış Sesi Kulağımı Doldurduğunda Bakışımı Kapıya Çevirdim.
Gelmişti İşte.
Shownu Hyung'un Arayıpta Bulamadığı Tek Katil Şu An Tüm İhtişamıyla Karşımda Duruyordu İşte.
Ve Ben Onun Esiriydim, Belki De Yeni Kurbanı?
"Günaydın Güzellik."
Yanıma Doğru Gelmeye Başladığında Ellerimi Önüme Koyup Onu Durdurdum.
"Y-Yaklaşma!"
Bağırdığımda Gülmüş Ve Daha Hızlı Yanıma Gelmişti. Dolu Gözlerle Ona Bakıyordum.
"Korkuyorsun Değil Mi?"
Eli Saçımı Bulup Okşamaya Başladığında Korkuyla Geriye Çekilecekken Saçımı Sertçe Tutmuş Ve Engel Olmuştu.
"Korkma Güzelim. Benden Sana Zarar Gelemez."
"Hadi Ya, Ciddi Misin? Tabii İsmi Wonho Olupta İnsanları Öldüren Benim Zaten!"
Birden Sinirle Bağırdığımda Saçımı Çekip Başımı Geriye Atmıştı. Acıyla Tıslarken Boynumda Hissettiğim Dudaklarla Gözlerim Kocaman Açılmıştı.
"S-Sen Ne Yaptığını Zannediyorsun?!"
Boynumu Kapatmaya Çalıştığımda Engel Oldu Ve Boynumu Sömürmeye Devam Etti. Isırmaya Başladığında Ağlamaya Başlamıştım.
Ağlamam Size Saçma Gelebilirdi Ama Bir Katil Tarafından Tacize Uğramanın Nasıl Hissettirdiğini Bilmezdiniz.
Sonunda Dudaklarını Çektiğinde Derin Bir Nefes Verdim.
"İnan Bana Benden Sana Zarar Gelmez Bebeğim. Herkes Sana Zarar Verebilir. Hatta O Hayran Olduğun Amirin Bile. Ama Ben, Asla."
Dudaklarını Yalayıp Nefesini Dudaklarıma Verdiğinde Hiçbir Şey Diyemedim. Elini Saçlarımdan Çekip Çeneme Koymuştu.
Gülümsedi. Sanki Katil Değilmişçesine, Sanki Güven Vermek İstermişçesine. Ama O Bir Katildi Ve Ben Asla Ona Güvenemezdim.
Kim Bir Katile Güvenirdi Ki?
...
Lee Hoseok (Wonho)
Gözlerime Korkuyla Bakmaya Devam Eden Güzelliğe Dudaklarımı Yalayarak Baktım.
Neden Bu Kadar Harika Duruyordu?
Neden Bu Kadar Becerilesiydi?
Ahh, Bu Çocuk Beni Öldürecekti!
"İsmin Ne?"
Gözlerimi Dudaklarından Ayırmadan Sordum. Dudakları Çok Ama Çok Güzeldi. Tıpkı Yüzü Gibi.
Cevap Gelmeyince Yüzüne Baktım. Islak Gözlerle Bana Bakıyordu.
Çenesini Sıktım. Tıslasa Da Cevap Vermedi.
"Eğer Bana Adını Söylemezsem, Dışarı Çıkar Ve Gördüğüm İlk Adamı Ya Da Kadını Öldürürüm. Çocuk Çıksa Dahi Umursamam. Tek Bir Bıçak Darbesine Bakar."
Acımasızca Gözlerine Baktığımda Gözlerindeki Korkuyu Gördüm. Nihayetinde Bir Polisti. Kendi Güvenliğinden Önce Başkalarını Düşünüyordu.
"C-Chae H-Hyungw-won."
Titrek Sesiyle Söylediğinde Dudaklarımı Bilmem Kaçıncı Kez Yaladım.
"İsmin Çok Güzel Hyungwon, Tıpkı Senin Gibi. Benim İsmimi Zaten Biliyorsum."
"Gerçek İsmin Değil Ama."
Sesi Korkulu Ve Dargın Bir Şekilde Çıktığında Kocaman Bir Kahkaha Atıp Çenesini Bıraktım.
Tabikide Ona Gerçek İsmimi Söylemeyecektim. Söylemem İçin Bir Sebep Var Mıydı Ki?
"Gerçek İsmimi Kullanmıyorum."
...
Bende Gerçek İsmimi Kullanmıyorum Msllapwpwpwosksğğ
Nasıl Olmuş Gencolar?
Bu Bölüm Biraz Boş Ama Diğer Bölümlerde Heyecan, Kaos, Atraksiyon Had Safada Olacak Çünkü Olaylar Başlıyor!
Sizi Seviyorum~❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Mystery / Thriller[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun