Bu Bölüm hyungwonhonunevi'ne İthaftır. Umarım Hoşuna Gider Tatlım :)
...
Chae Hyungwon
Wonho Odadan Çıktığında Ağlamaya Başladım.
Bakın, Ben Öyle Kolay Kolay Ağlayan Biri Değildim. Ama Şu An İçimde Bulunduğum Durum, Yani Bilinmezlik, Beni Mahvediyordu.
"Bir Şeyler Yapmalıyım..."
Ayağımdaki Zincire Baktım. Gözlerimdeki Yaşlar Yüzünden Bir Süre Bulanık Görsem Bile Sonunda Görüşüm Netleşmişti.
"Oluru Yok..."
Elimle Zinciri Zorladığımda Çıkmasının İmkansız Olduğunu Gördüm. Ben Bitmiştim.
"Tanrım, Lütfen Bana Yardım Et...Her Pazar Kiliseye Boşuna Gelmedim Ben!"
Bozulan Psikolojim Yüzünden Yakarış İle Başlayan Duam Sitem İle Bitmişti.
Yorgunlukla Kırptım Gözlerimi.
Daha Yeni Uyanmıştım, Neden Uykum Geliyordu Ki?
...
Lee Hoseok (Wonho)
Birkaç Fısıltının Ardından Sesler Kesilince Odaya Girdim. Uyumuştu Tekrardan İşte. Verdiğim İlaç İşe Yarıyordu.
Yatağın Yanına İlerleyip Hyungwon'un Sağ Kısmındaki Boş Kısma Oturdum. Ellerim Saçlarını Bulunca Okşamaya Başlamıştım Bile.
"Güzellik, Benim Güzelliğim...Sen Yalnızca Bana Aitsin..."
Kendi Kendime Mırıldandığımda Gülümsemem Büyüdü.
Bu Ne Kadar Güzel Kelimelerdi Böyle! Sadece Bana Aitti! Yalnızca Benimdi! Yüzümde Psikopat Bir Gülüş Oluştuğunda Eğilip Dudaklarına Bir Öpücük Kondurdum.
"Yakında Bedenen De, Kalben De Bana Ait Olacaksın. Sadece Bekle."
Saçlarını Geriye Çekip Alnına Bir Öpücük Kondurup Odadan Çıktım.
"Sadece Yakında."
...
Sohn Hyunwoo
Bir Süre Dışarıda Kalmış, Hyungwon'un Dışarı Çıkmasını Beklemiştim.
Gelmeyince Kaşlarım Çatıldı. Beni Asla Bekletmezdi...
Hızlı Adımlarda İçeri Girdiğimde Oda Tamamen Boştu!
Yalnızca Giysi Dolabında Bulunan, Bıçakla Dolaba Saplanmış, Kağıt Parçasını Buldum.
Üzerinde Korkunç Bir El Yazısıyla Şunlar Yazılıydı:
"O Artık Bana Ait. Aklından Bile Geçirme. - Wonho"
Kağıda Şaşkınlıkla Bakmaya Devam Ederken Dolaba Hızla Yumruk Attım.
O Manyak Benim Yardımcı Çaylağımı Kaçırarak Resmen Bana Karşı Savaş Açtığını Göstermişti.
Elbette Karşılık Verecektim. Altta Kalamayacak Kadar Gururlu Bir İnsandım.
"Bunu Sen İstedin Wonho. Seni Öyle Bir Şekilde Yakalayacağım Ki, Sen Bile Nasıl Olduğunu Anlamayacaksın!!!"
Bıçağı Kaldırmadan Kağıdı Yırtarak Aldım Ve Odayı Terk Ettim.
İşte Her Şey Şimdi Başlıyordu.
...
Evet Arkadaşlarrrrr~
Wonho SMUT Sinyalini Verdi.
Görüşleriniz Neler?
Dökülün Uleyyyyn!
Sizi Seviyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Mystère / Thriller[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun