Bölüm On: Sen Çok Güzelsin Hyungwon.

732 64 24
                                    

Chae Hyungwon

Bileklerimdeki Kırmızı İze Baktım Uzunca.
Bakışlarım Yeniden Pencereyi Bulduğunda Gözlerim Dolmuştu.

Umarım Kimse Yaralanmamıştır.

Yataktan Kalkacağım Sırada Banyonun Kapısı Açılmış, Wonho Sadece Belinde Sarılı Olan Havluyla Odaya Girmişti.

Kaslarının Arasında Bulunan Yara İzi Dikkatimi Çekmişti. Ben Yara İzine Bakmaya Devam Ederken Wonho'nun Yanıma Geldiğinin Farkına Yeni Varıyordum.

Elini Bana Doğru Uzattığında Korkuyla Geriledim. Bu Halime Gülüp Bileğimden Tutmuştu. Sertçe Çektiği Bileğimle Ellerimi Kaslı Karnında, Yara İzinin Tam Üstünde, Bulmuştum.

Şaşkınlıkla Ona Baktım. Koyulaşmış Gözlerini Üzerimden Çekmeden Yapacağım Hareketi Bekliyordu.

Gözlerimi Kaçırıp Karnındaki Elime Baktım. Pütürlü Yara İzi, Oldukça Büyüktü. Karnından Göğsüne Kadar Çapraz Bir Şekilde Uzanıyordu.

Daha Önce Nasıl Farkedemediğimi Sorgulamadan Edemedim.

Ah, Doğru Ya, O Sırada Acı Çekmekle Meşguldüm.

Ellerim İstemsizce Yarasının Üstünde Gezinmeye Başlamıştı Bile.

Wonho İse Bileğimi Bırakmıştı. Büyük Yara Herhangi Bir Bıçağın Oluşturacağı Kesikten Daha Büyüktü.

Kılıçla Falan Mı Olmuştu Bu?

Bu Devirde Kılıç Kullanan Var Mıydı Ki?

"Nasıl Oldu Bu...?"

Yarayı Yavaşça Sevmeye Başladım. Sanki Çektiği Acıları Dindirebilirmişim Gibi. Oysaki Yara En Az 3-4 Yıldır Oradaymış Gibi Duruyordu.

"Ah, Sadece Küçük Bir Kaza."

Yataktan İndiğinde Elim Havada Kalmıştı. Yavaşça İndirdim.

Küçük Bir Kaza Bu Kadar Büyük Bir Yarayla Mı Sonuçlanmıştı?

Merak Duygusu İçime Bir Virüs Gibi Yayılırken Susup Başımı Eğmiş, Saten Çarşafı İzlemeye Başlamıştım.

Birkaç Hışırtı Ve Dolap Kapağının Sesinin Ardından Yatağa Atmıştı Kendini Wonho. Başımı Kaldırmamıştım Ama Yatağa Yapılan Baskı, Biraz Da Sallantı İle, Yattığını Anlamam Kolay Olmuştu.

Çenemi Bulan Sert Eller Başımı Ona Çevirirken Şaşkınlıkla Yüzüne Baktım.
Gülümseyerek Yüzüme Bakıyordu.

"Sen Çok Güzelsin Hyungwon."

Dudaklarından Sözcükler İle Güzelliğime Yeniden Lanet Ettim.

Ne Geldiyse Başıma Bu Lanet Olası Güzelliğimden Gelmişti.

"Wonho-"

Sözüm Kapının Çalınması İle Kesilmişti. Şaşkınlıkla Bakıştık Bir Süre.

"Lanet Olsun, Bu Kim?!"

Wonho Hızla Cebinden Silahı Çıkarıp Emniyetini Açmıştı. Korkuyla Elimin Altındaki Çarşafı Sıktım.

Kim Gelmişti? Bizi Bulmuşlar Mıydı? Shownu Hyung Muydu? Yerimizi Nasıl Bulmuşlardı?

Heyecanla Kapıya Bakarken Wonho Sinirle Bana Bakmıştı.

"Hemen Çarşafın Altına Gir Ve Ben Çok Diyene Kadar Çıkma. Eğer Yardım İstemeye Falan Çalışırsan Emin Ol, Buradan Sadece Ölün Çıkar. Ve Bil Diye Söylüyorum, Tek Ölecek Olan Sen Olmazsın. Anladın Mı Beni!"

Başımı Sallayıp Çarşafın Altına Girdim. Cenin Pozisyonunu Alıp Derin Bir Nefes Aldım. Lütfen Bizimkiler Olsun...

Tanrım, Lütfen Beni Bulmuş Olsunlar.

İçimdeki Yakarışlar Devam Ederken Kapının Açılma Sesiyle Dikkat Kesildim.

"Merhaba Bay Lee. Oda Servisi."

"İyide, Ben Oda Servisi Falan İstemedim Ki?"

Wonho'nun Şüpheli Sesi Kulaklarımı Doldurduğunda Heyecanla Beklemeye Devam Ettim.

Wonho Oda Servisi İstemediyse, Gelen Kimdi?!

"Tekrar Düşünün Bay Lee. Ya Da...Wonho Mu Demeliyim?"

...

Wonho De Aşkım Wonho De Mkdlsllsspkskdğğ

Sizce Gelen Kişi Kim?

Saat Kaç? | 2Won ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin