Ben Bölümü Yayınlamayı Unutmuşum Ya Mlswlslslslssğğ Sori.
...
Chae Hyungwon
Nasıl Öleceğimi Hiç Düşünmedim Desem Yeridir.
Zaten Kim Düşünürdü Ki?
Düşünmüş Olsaydım Bile, Böyle Olacağını Asla Tahmin Etmezdim.
Soluğumu Tutarak, Wonho'nun Karanlık Gözlerine Baktım. O Da Memnuniyetle Bana Bakıyordu.
Anlamlı Veya Anlamsız Geçen Birkaç Dakikanın Ardından Wonho, Beni Öldürmek İçin İlerlerken, Dostça Gülümsedi.
Ama İkimizde Biliyorduk Ki, Wonho Benim Dostum Değildi, Hiçte Olmayacaktı.
Wonho Yatağın Altından Bir Silah Çıkardığında Gözlerimi Kapattım.
Ve Odada İki El Silah Seni Yankılandı.
...
Sohn Hyunwoo
Bugün O Gündü.
Bugün Wonho'nun Hapse Düşeceği, Benimde İtibarımın Eski İhtişamına Döneceği Gündü.
3 Yıldır Bu Anı Bekliyordum.
Wonho Zeki Bir Katildi, Asla Açık Vermemişti Bu Zamana Kadar. Ama Çaylak Yardımcımı Kaçırarak En Büyük Açığını Vermiş Oldu. Hyungwon'u Kaçırma Sebebiyse Barizdi. O Da Hyungwon'un Güzelliğine Karşı Koyamamıştı.
Sanırım İlk Defa Bir Katilin Fikrine Katılıyordum. Hyungwon'un Çok Ama Çok Güzel Bir Yüzü Vardı. Ben Bile Bazen Ona Bakarken Buluyordum Kendimi.
"Efendim, Geldik."
Yardımcım Kihyun Seslendiğinde Hızla Arabadan İndim. İki Dakika Geçmeden Emirler Yağdırıp Evin Çevresini Ablukaya Aldırdım. Yanımdaki Beş Adamla Kapıya Doğru İlerledim. Cebimden Çıkardığım Silahımın Emniyetini Açıp Etrafıma Baktım. Herkes Emir Vermemi Bekliyordu.
"Giriyoruz."
İşaret Verip Konuştuğumda Tam Kapıyı Açacakken İçimden Kötü Bir His Geçip Gitti. Elim Kapının Kulpunda Kalmışken Kulağımı Kapıya Yaslanıp Bekledim.
Hiç Ses Yoktu.
Elimle Kulpa Bastırıp Kapıyı Yavaşça Açtım.
Karşıma Karanlık Bir Oda Çıkmıştı.
Cebimdeki Feneri Çıkarıp Evi Aydınlattığımda Karşıma Çıkan Pankartla Korkuyla Geriye Çekildim.
Üzerinde Sadece 'Saat Kaç?' Yazıyordu.
Pankarta Anlamsızca Bakarken Altında Duran Ve Geri Sayımı 5 Saniye Kalmış Olan Bombayla Göz Göze Geldim.
"HEMEN BOŞALTIN EVİ! BOMBA VAR!"
Evden Hızlıca Çıkarken Önümde Koşan Kihyun'u İttirdim. O Öne Savrulurken Kulakları Sağır Eden Bir Ses Doldurdu Etrafı.
Bedenim Yerle Buluşurken Kolumda Ve Ayağımda Oluşan Ağrıyla Kalkamadım Bile.
Etrafı Büyük Bir Kargaşa Sarmışken Gözlerim Kararmaya Başladı.
Son Hatırladığım Şey İse Kihyun'un Da Yerde Yatan Bedeniydi.
...
Lee Hoseok (Wonho)
Önümdeki Pencereden Patlamayı İzlerken Gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Misterio / Suspenso[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun