Bölüm Yirmi Bir: Kanım, Terim, Gözyaşım...

566 62 22
                                    

İyi Okumalar~

...

Lee Hoseok

Minhyuk Ayağa Kalkıp Başını Çevirdi. Bu, Boynunun Kütlemesini Sağlamıştı.

"Ah, İkiye İki Kavga Etmeyeli Uzun Zaman Olmuştu..."

Gözlerimi Devirip Ona Döndüm. Bana Gülümseyerek Bakıyordu.

"Kavganın Sonunda Ölüm Olmaz Minhyuk. Bu Bir Savaş. Ve, İki Taraftan Birileri ÖLMEDİĞİ Sürece BİTMEYECEK."

Sadece Omuz Silkmişti. Öldürmek Onun Gibi Kana Susamış Biri İçin Normaldi.

Minhyuk İnsan Değildi, Bir Calvon'du. Ve Calvonlar...

Kanla Besleniyordu.

İlk Efsane Olarak Sürekli Onlarla Savaştığım İçin Savaş Bittikten Sonra Ölü Bedenlerin Kanını İçen Bir Çok Calvon Görmüştüm.

Ve Bu Cidden...Mide Bulandıran Bir Görüntüydü.

"Geldiler. Kylie'nin Kokusunu Alıyorum."

Ayağa Kalkıp Minhyuk'un Kolundan Tuttum. Bana Anlamsızca Bakmaya Başlarken Gözlerimi Kapıya Dikip Konuşmaya Başladım.

"Burada Dövüşemeyiz. Çok Dar Bir Alan. Bizim Evin Arkasındaki Ormanda Bir Açıklık Var. Oraya Gidelim."

Minhyuk Başını Salladığı Sırada Kapı Gürültüyle Açılmıştı.

Kylie Sinirli Gözlerini Odada Gezdirdi. Ardından Delici Bakışlarını Bana Ve Minhyuk'a Dikti.

"Wonho? Hyuk?"

Emin Olmak İstercesine Sorduğunda Sırıttım. Gülüşümü Gören Kylie De Sırıtmıştı.

"Sonunda Kavuştuk Ha?"

Alaycıl Ses Tonum, Sinirini Bozuyordu Ama Belli Etmemeye Çalıştı. Arkasında İse Julia Olduğunu Tahmin Ettiğim Kız Vardı Ve Kız Kırmızı Gözlerini Bir An Olsun Üstümüzden Çekmiyordu.

"Sence De Bu Ev, Dövüşmek İçin Çok Dar Değil Mi Kylie?"

Dedi Minhyuk Kırmızı Gözlerini Ortaya Çıkarırken. Sanırım Gözleri Normal Olan Bir Tek Ben Vardım.

"Yapacak Bir Şey Yok, Açıklık Bir Alana Bir Anda Gidemeyeceğimize Göre-"

Parmağımı Şıklattığımda Açıklık Alandaydık. Kylie Şaşkınlıkla Etrafına Bakarken Tek Kaşımı Kaldırıp Gülümsedim.

"Woah, Bu Gücü Kopyaladığımı Düşünsene Julia! Yeryüzü İnsanlarını Tek Bir Hareketimle Uzaya Işınlayıp Hepsinin Ölümünü Dünyadan İzleriz!"

Kylie'nin Psikopat Düşüncelerini Önemsemedim Bile. Julia Denen Kız İse Kylie'nin Arkasında Saklanmaya Devam Ediyordu.

"Hazır Mısınız Efsaneler?"

Kylie Gözlerini Kapatıp Açtığında Kırmızı Gözleri Siyah Olmuştu. Minhyuk Şaşkınlıkla Geri Çekildi.

"K-Kylie! Sen Ne Yaptın?!"

Anlamsızca Minhyuk Ve Kylie'ye Bakmaya Başladım. Gözleri Neden Siyahtı? Kylie Ne Boklar Yiyordu?

"Hyuk Neler Oluyor?"

Etrafı Saran Korkunç Aurayı Hissetmeye Başlamıştım. Geldiğimizde Hafifçe Esen Rüzgar, Şimdi Sertleşmeye Başlamıştı.

"HYUK NELER OLUYOR DEDİM CEVAP VERSENE!"

Saat Kaç? | 2Won ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin