Bölüm On Yedi: Dokun(m?)a Bana!

811 63 120
                                    

Chae Hyungwon

Kylie Beni Omzunda Taşımaya Devam Ederken Nereye Gittiğimizi HİÇ Bilmiyordum.

Umrumda Da Değildi...O Bana Tecavüz Edecekti! Sırf Şu İşaret Denilen Şeyi Kaldırmak İçin...

Senden Nefret Ediyorum Wonho.

Senin Yüzünden İnsan Bile Olmayan Birinin Altında Kalacak Olmamdan Nefret Ediyorum.

"Bu Kadar Üzülme Won. İnan Bana, Biz Calvon'lar İnsanlardan Daha Fazla Zevk Veriyoruz."

Kylie Gülerek Kalçamı Okşamaya Başladığında Ayaklarımı Gelişi Güzel Salladım. Dokunuşları Bile İğrençti!

"Dokunma Bana!"

Bağırdığımda Bir Anda Bedenimi Yerde Bulmuştum.

Yere Atılmanın Acısıyla Sırtım O Kadar Çok Acımıştı Ki, Çığlığı Basmıştım.

"Sen İyice Kaşındın!"

Kylie Bağırarak Karnıma Bir Tekme Attığında Nefesim Kesilmişti.

Ciğerlerim Nefes Almak İçin Yalvarırken Ardı Ardına Yediğim Tekmelerle Bilincim Yavaş Yavaş Kayboluyordu.

Her Şeyden, Herkesten, Bu Hayattan Ümidi Kesmiştim Artık.

Saçma Bir Savaş Yüzünden Ölecektim.

Üstelik Bu Savaşı Yeni Öğrenmiştim.

"SEN. ONA. NE. CÜRRETLE. VURURSUN?!"

Gözlerim Kapanırken Duyduğum Sesle Başımı Kaldırdım.

Wonho Bir Görünüp Bir Kayboluyor, Ve Her Ortaya Çıktığında Kylie'ye Yumruk Veya Tekme Atıyordu.

Kylie Benim Gibi Yere Düştüğünde Wonho Anında Yanıma Gelmişti.

"Hyungwon! Sakın Uyuma Benimle Kal! Hyungwon!!!"

Gözlerim Kapanmak İçin Israr Ederken Wonho'nun Sesini Az Çok Duyuyordum.

"W-Won-Ho..."

Dedim. Ama Ağzımı Açtığım Gibi Kan Kusmaya Başlamıştım.

"KYLİE!"

Julia'nın Sesini Duyduğumda Wonho Beni Tutup Işınlanmıştı.

Nereye Geldiğimizi Bilmiyordum, Ama Yanı Başıma Başka Bir Oğlan Gelmişti.

"Ona Ne Oldu?!"

"Honey Yardım Et! Durumu Kötüleşiyor!"

Wonho Honey'e Bağırdığında Bir Süre Bana Baktı. Ardından Elini Başıma Koydu Ve Gözlerini Kapattı.

Ne Yaptığına Anlam Veremezken Gözlerini Açmış Ve Hemen Kapıya Koşmuştu.

"HONEY NEREYE?!"

Wonho Bağırdığında İçeri Üç Kişi Birden Girmişti.

Kihyun Hyung? Minhyuk?

Kihyun Hyung Hızla Yanıma Koşup Karnımı Açtı.

"Minhyuk? Siz Nasıl-"

"Hissettim. Kötü Bir Şeyler Olduğunu Hissettim. Daha Sonra İse Kylie'nin Kokusunu Aldım. Julia'yı Da Hissedince Hemen Seni Aramaya Başladım. İyiki De Yapmışım."

Minhyuk Bana İfadesizce Döndüğünde Wonho Elini Saçından Geçirip Bağırdı.

"K-Kihyun H-Hyung..."

"Uyanık Kalmalısın! Hyungwon Uyanık Kal!"

"B-Bunu B-Benim Gibi B-Bir Uy-kucudan Mı İ-İstiyorsun H-Hyung?"

Gülümsemeye Zorladım Kendimi. Kihyun Yanına Getirilen İlk Yardım Eşyalarını Hemen Çıkarıp Müdahale Etmeye Çalıştı.

"Bu Yaralar Benim Tıbbi Bilgimi Aşıyor, Başka Birini Bulmamız Lazım!"

Kihyun Ağlayarak Bağırdığında Minhyuk Onu Yanımdan Uzaklaştırmıştı.

"Bir...Büyücüye İhtiyacımız Var...Sadece O Calvon Yaralarını İyileştirebilir..."

"Lanet Olsun! 21. Yüzyılda Büyücüyü Nasıl Bulacağım Ben?!"

Wonho Sinirle Bağırdığında Honey Heyecanla Araya Girdi.

"Ben Tanıyorum! Birini Tanıyorum!"

"O ZAMAN HEMEN ONUN YANINA GİDİYORUZ!"

Wonho Beni Kucağına Aldığında Hızla Honey'e Döndü.

"Nerede? Onu Görebiliyor Musun?!"

Honey Gözünü Kapatıp Bir Şeyler Mırıldanmıştı. Gözünü Tekrar Açtığında Yüzünde Bir Gülümseme Oluştu.

"Şu An Benim Evimde. Gidelim!"

Honey Wonho'nun Koluna Tutunduğunda Minhyuk Kihyun'u Kolunun Altına Almış, Ardından Da Wonho'nun Diğer Koluna Tutunmuştu.

Bir Işık Dalgası Yayıldı. Ardından Kendimizi Küçük Bir Odada Bulmuştuk.

"Bir An Hiç Gelmeyeceksiniz Sanmıştım. Hoseok, Hyungwon'u Yatağa Yatır Ve Hepiniz Odadan Çıkın. Sen Kal Changkyun. Sana İhtiyacım Var."

Turuncu Saçlı Küçük Gözlü Adam Konuştuğunda Wonho Onun Dediğini Yapmıştı.

Ardından Minhyuk'un Zoruyla Odadan Çıkartıldı.

Başımı Zorla Çevirip Turuncu Saçlı Adama Baktım.

"Merhaba Hyungwon. Canını Acıyor Değil Mi? Ha, Bu Arada Ben Jooheon."

Elini Alnıma Koydu. Ardından Honey'e Dönmüştü.

"Buraya Gel Ve Bana Elini Ver. Ardından Hyungwon'un Sağlıklı Olduğu Bir Zamanı Gör. Geçmişe İyi Bak."

Honey Başını Sallayıp Gözlerini Kapattı. Bende Gözlerimi İkisinin Ellerine Sabitledim.

"♈♉♊♋♌♍♎♏♐♑♒♓⛎"

(Y/N: Biliyorum, Bunlar Burç İşaretleri. Ama Siz Başka Bir Dilde Bir Şey Demiş Gibi Algılayın Plz.)

Jooheon Bir Şeyler Mırıldandığında Gözlerim Karardı.

Ardından Kendimi Karanlığa Bıraktım.

...

Bölüm Sonu.

Şaşırdınız Mı?

M Olmadı Sakin Olun.

Kylie'nin Hyungwon Aşkıma Dokunmasına İzin Vermem!

Jmdkösşwpwlsğğ.

Her Neyse, Jookyun Da Arada Moment Verdi Hadi Bakiiiiiim :D

El Ele Tutuşmalar Falan Uuuuuu :)

Diğer Bölümde Her Şey Açığa Çıkacak Ve...SAVAŞ BAŞLAYACAK!

Yazılım Olmasına Rağmen Bölüm Yazdım Kurbanınız Olam Yorum Yapın Ya ~_~

Saat Kaç? | 2Won ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin