Im Changkyun
Kendime Orta Boy Bir Patlamış Mısır Aldığımda İzleyeceğim Filmin Salonunu Aramaya Başladım.
Salon 3'ü Bulduğumda Hemen Koltuk Numaramı Aramaya Başlamıştım.
Salon Yavaş Yavaş Dolmaya Başlarken Koltuk Numaramı Sonunda Bulmuştum.
"Pardon, Ama Burası Benim Koltuğum."
Dedim Koltuğumda Oturan Adama Bakarken.
Küçük Gözlerini Kaldırıp Bana Bakan Adama Dik Dik Bakmaya Başladım.
"Hayır. Burası Benim Koltuğum."
Dedi Ukalaca. Sinirlenmeye Başladığımı Hissediyordum.
"Saçmalama. Burası Benim Koltuğum. Bak!"
Dedim Fişimi Ona Gösterirken. Küçük Olan Gözlerini Daha Da Kısmış, Kağıttaki Rakamlara Bakmaya Başlamıştı.
"Oha, Ama Benim De Koltuğum Burası, Bak!"
Dedi O Da Fişini Bana Göstermişti Ve Gerçekten De, İkimizinde Koltuğu Aynıydı.
Şaşkınlıkla Birbirimize Bakarken Bir Görevli Yanımıza Gelmişti.
"Bayım. Lütfen Oturun, Film Başlayacak."
"Başlayacak Olması Çok Güzel Ama Burada Bir Sorun Var! İkimize De Aynı Koltuğu Vermişsiniz! Ben Nereye Oturacağım?!"
Sinirle Bağırdığımda Görevli Korkulu Gözlerle Geri Çekilmişti. Koltukta Oturan Genç Ayağa Kalkmış, Salondaki Herkes Bize Bakmaya Başlamıştı.
"Biriniz Diğer Seansı Bekleyemez Mi?"
"HAYIR!"
İkimizde Kesin Bir Dille Konuştuğumuzda Kafamda Beliren Görüntülerle Duraksadım.
Salondaki Herkes Bizden Rahatsız Oluyordu Ve İkimizde Atılıyorduk.
Hızla Başımı İki Yana Salladım. Arkamdaki Adama Dönüp Yavru Köpek Bakışları Atmaya Başladım.
"İşlerim Var Ve Başka Seansa Girecek Vaktim Yok..."
Bana Bakıp Gülümsemişti. Yanağında Gamze Demek Hakaret Olacak Kadar Büyük Bir Çukur Oluştuğunda Gözlerim O Çukurda Takılı Kalmıştı.
"Yemezler. Benimde Vaktim Yok."
"O Zaman Ne Yapacağız..."
İkimizde Etrafa Boş Boş Bakarken Görevli Konuşmaya Başladı.
"Film Başlıyor, Lütfen Herkes Otursun. Telefonlarınızı Sessize Almayı Unutmayın Lütfen."
İkimizde Birbirimize Döndük. Ben Dudağımı Isırıp Ona Üzgün Bakışlar Atmaya Başladım. Ofladı Ve Kolumdan Çekti.
"Gel Buraya."
Ben Yerini Bana Vereceğini Zannederken Kendisi Oturmuş, Ardından Da Beni Oturtmuştu, HEMDE KUCAĞINA!
Şaşkınlıkla Ona Bakarken Çenemden Tutup Başımı Çevirmişti Beyaz Ekrana.
Ama Benim Şaşırma Sebebim Farklıydı.
Ne Kadar Bakarsam Bakayım, Onu Asla Göremiyordum.
Zihnine Ulaşmaya Çalıştım Ama Kalın Bir Duvar Bana Engel Oluyordu.
Neden Zihnine Bakamıyordum Ki?! Saçmalık! Ben Her Şeyi Görebilirdim! Geçmişi, Şimdiki Zamanı Ve Biraz Da Gelecek...
"Uğraşma."
Dedi Ağzına Bir Mısır Atarken. Ben Şok İçinde Ona Bakıyordum.
"Ne-"
"Beni Görmeye Çalışma. Göremezsin."
Dediği Şeyle Şok İçinde Ona Baktım. Nasıl Olurda Özel Güçlere Sahip Olduğumu Bilebilirdi Ki?!
"Sen-"
"Lee Jooheon. Hipnoz Büyücüsü. Tanıştığımıza Memnun Oldum Efsane. Şimdi, İzin Verirsen Filme Odaklanmaya Çalışıyorum."
"Sen-"
Ağzıma Mısır Basınca Susmak Zorunda Kalmıştım. Beni Mısırla Susturabileceğini Sanıyorsa Çok Doğru Düşünüyordu.
Patlamış Mısır Bu Olum, Boru Değil.
...
Araya Girdiğimizde O Elini Yıkıyordu. Bende Duvara Yaslanmış, Bir An Önce Konuşmasını Bekliyordum.
Sonunda Beyefendi İşini Bitirip Bana Dönmeyi Akıl Edebilmişti.
"Sen-"
"Film Başlayacak, Yürü. Çıkışta Konuşuruz."
Oflayarak Başımı Salladım. Kolumdan Tutup Beni Götürmesine İzin Verirken Çaktırmadan Tekrar Onu Görmeye Çalıştım. Ama Hayır, Yine O Siyah Duvar Bana Engel Oluyordu.
"Bana Bak, Kaşınıyorsun. Efsane Falan Demem, Dalarım."
Birden Arkasına Döndüğünde Göğsüne Çarpmıştım. Burnumu Acıyla Tutarken Sinirle Ona Baktım.
"Sadece Çıkışta Gerçekten Konuşup Konuşmayacağımıza Bakacaktım! Neden Kızıyorsun Ki?!"
Burnumu Tutmaya Devam Ederken Ofladı. Ardından Elimi Alnına Koydu Ve Gözlerini Kapattı.
"Sadece 3 Dakikan Var."
Hızla Başımı Sallayıp Gözlerimi Kapattım. Görüntüler Aklıma Dolarken Elimi Hızla Çektim.
NE?!
Korkuyla Ona Bakarken Bana Beklentiyle Bakıyordu. Elimi Dudağıma Koyup Kırmızı Olmuş Yanaklarım İle Ona Baktım.
Bunu Nasıl Yapardı?!
"SAPIKSIN!"
Omzuna Bir Tane Vurup Hızlıca Çıkışa Doğru İlerlemeye Başladım.
Gördüklerimi Cidden Kaldıramamıştım.
Çünkü Gördüğüm Görüntüde Biz...
Öpüşüyorduk.
...
Demek Öpüşüyordunuz Hihihihihihi :)
Bu Ne Demek Sizce?
Changkyun Neler Gördü Öyle Wuhuuuuu :)
Sizce O Görüntüler...Nasıl Desem...
Neyse Boşverin :)
Ya Da Merak Edin Nxmsmallqkskdğğ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Gizem / Gerilim[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun