Medya: Wonho'nun Ficteki Görünüşü💕
...
Chae Hyungwon
"Başında 2.Dereceden Yanık Var. Muhtemelen Ölmeden Önce Oluşmuş. Dişleri Sökülmüş, Tırnakları Kerpetenle Çekilmiş. Kollarındaki Yaralara Bakıldığında-"
"Hyungwon, Bunlar Her Kurbanda Olabilir. İmza Var Mı? Onu Söyle Sen."
"Evet Hyung, Var."
Shownu Hyung Başını Sallamış Ardından Odadan Çıkmıştı. Cesetle Odada Tek Başıma Kalınca Tekrardan İncelemeye Başladım.
Etrafı Güllerle Çevriliydi. Sadece Ağzında Ve Elinde Bir Gül Vardı.
Wonho Böyle Bir Katildi İşte. Kurbanının Üzerinde Her Türlü İşkenceyi Uygular, Daha Sonra Gelin Gibi Süslerdi.
"Psikopat Manyağın Teki İşte."
Cesede Daha Fazla Yaklaştım. Gözleri Kapalıydı. Kızıl Saçları İki Yana Dökülmüş Olan Kadın Yaşıyor Olsa Da Ölü Olsa Da Çok Güzel Bir Kızdı Anlaşılan.
"Ama Neden Bu Kadar Güzel Süslemiş Ki Cesedi?"
Dalgınlıkla Mırıldandım. Arkamdan Dolabın Açılma Sesi Gelince Şaşkınlıkla Başımı Diğer Kısma Çevirdim. Dolaptan Çıkan Adam Bana İğrenç Bir Gülümseme Sununca Elim Birden Silahıma Gitti.
"Sen Kimsin?! Burası Yasak Bölge!"
Sırıtmasına Devam Edip Bana Doğru Yaklaşmaya Başlayınca Bir Anlık Sinirle Ağzıma Ne Gelirse Söyledim.
"S-Sen W-Wonho'sun Değil Mi?!"
Bir Metre Kala Önümde Durdu Ve Gözlerini Gözlerime Sabitledi.
"Saat Kaç?"
Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım.
"Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!!!"
Gülmüştü. Ama Bu Gülüş Sadece Alay Doluydu.
"Saat Kaç?"
Israrla Söylediği Şeyle Sinirlerim Daha Da Fazla Geriliyordu. Şu An Saati Sorma Sırası Mıydı?!
"KAÇSA KAÇ SANANE BE ADAM! HEMEN ELLERİNİ BAŞININ ÜSTÜNE KOY VE DİZ ÇÖK!"
Gerilen Sinirimle Ona Bağırdım. Wonho Denen Katil Gülerek Dediklerimi Yapınca Hızla Cebimdeki Telsizi Çıkardım.
"Ben Çaylak. Amirim-"
"Tik Tak. Vakit Doldu. Bana Saati En Başından Söylemeliydin Güzellik."
Ensemde Katilin Nefesini Hissederken Nasıl Bu Kadar Hızlı Bir Şekilde Arkama Geçtiğini Merak Etmiştim.
"N-Ne?"
"İyi Uykular."
Ensemde Hissettiğim Acı Ve Yere Düşecekken Tutulan Bedenim. Son Hatırladıklarım Bunlardı.
...
Lee Hoseok (Wonho)
"Umarım Gittiğin Yerde Mutlusundur Jaemin."
Yerde Yatan Bedene Son Kez Hüzünle Baktım. O En İyisini Hak Etmişti. Bende Ona En İyisini Vermiştim.
Benim Elimden Ölüm, Onun İçin En İyisiydi.
"Görüşürüz Jaemin. Şimdi Gitmem Gerek. Kendine İyi Bak."
Polis Sirenlerini Duyunca Kendimi Kıyafet Dolabına Attım. İşte İşimin En Eğlenceli Kısmı Buydu. Polislerin Hakkımda Hiçbir Şey Bulamamasını Keyifle İzliyordum.
Dolabın Çizgi Halinde Kalan Kısmından Odayı İnceledim. Tamam, Her Şey Net Görünüyordu.
Yarım Saat Sonra
Ayak Takımı Gelmiş, Bir Kaç Protokolü Uygulayıp Gitmişti. Tam Sıkıntıdan Patlayacağımı Düşünürken Odaya İki Adam Girdi.
Biri Kahverengi Saçlıydı. Kaslı Olması Gözümü Korkutmamış Değildi. Yüzü O Kadar İfadesizdi Ki, Onun Bir Amir Olduğunu Anlamış Oldum.
Yanında Duran Gence Oğlan Demek Çok Büyük Hakaret Olurdu. Ben Hayatımda Bu Kadar Güzel Bir Oğlan Görmemiştim. Gözlükleri Onu Bir İlah Gibi Gösterirken İnce Vücudu Ve Dolgun Kalçası Gel Beni Becer Diyordu. Beyaz Tenini Anlatmama Gerek Yoktu Zaten.
Amir Ceset Hakkında Bilgi Alırken Ben Sadece O Şaheserin Kadifemsi Sesini Dinliyor Ve Mest Oluyordum. Şu An Oturup Boşalabilirdim!
Amiri Odadan Çıktığında Bakışlarımı Sadece Gencin Hareketlerine Odakladım.
"Psikopat Manyağın Teki İşte."
Düşüncelerini Sesli Dile Getirdiğinde Sinirlendim. Ben Doğru Bildiğim Şeyi Yapıyorum Diye Psikopat Manyak Mı Olmuştum Şimdi?! Tam Dolaptan Çıkıp Başını Gövdesinden Ayırmak İçin Hareket Yapacağım Sırada Mırıldandığı Kelimeler Kalbimin Bir Hoş Olmasına Neden Olmuştu.
"Ama Neden Bu Kadar Güzel Süslemiş Ki Cesedi?"
Sanatımı Güzel Buluyordu...Gülümsedim.
Sanırım Sonunda Aradığım Kişiyi Bulmuştum. Dolabın Kapağını Sertçe Açıp Dışarı Çıktım. Sesi Duyup Bana Döndüğünde Bu Güzelliğini Yakından Gördüğüm İçin Kendimi Oldukça Şanslı Ve Mutlu Hissediyordum.Artık Bana Aitsin Güzellik.
...
İkinci Bölümün Sonuna Gelmiş Bulunmaktayız...
Nasıl Buldunuz Karşılaşmalarını?
Yolculuk Yaparken Yazdım Ve Midem Bulanıyor. Beğenmeyenin Üstüne Kusarım Vallahi Mslşalwskkdğğ
Sizi Seviyorum ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Mistério / Suspense[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun