Chae Hyungwon
İnleyerek Uyandığımda Kısık Gözlerle Etrafı İzlemeye Başladım.
Kaçırılmış Dimi Ben?
Wonho Tarafından?
"Güzelmiş."
Esneyerek Konuştum Ve Gerinmeye Başladım. Ağzımdan Garip Garip Sesler Çıkartırken Gerinmek, Beni Bu Hayatta En Çok Mutlu Eden İkinci Şeydi.
Birincisi Tabikide Çikolatalı Süt.
"Neymiş Peki Güzel Olan?"
Wonho Oturduğu Koltuktan Kalktığında Varlığının Farkına Yeni Yeni Varıyordum. Bunca Zaman Beni Mi İzliyordu Bu Deli?
"Sana Ne? Sana Hesap Vermek Zorunda Değilim."
Omuz Silkip Yataktan Kalkıp Odada Bulunan Lavaboya Girecekken Ayağımdaki Zincir Bana Engel Olmuştu. Uzunca Zincire Baktım.
"Çıkaracak Mısın? Lavaboya Gitmem Gerek."
Bana Bakıp Sırıtmıştı. Hayır, Hayır, Hayır...Kesin Bir Şey İsteyecekti-
"Karşılığında Ne Vereceksin?"
Dediği Şeyle Ofladım. Ne İstersen Veririm Demek Gibi Bir Hata Yapmayacaktım. Kesin Sapıkça Şeyler İsterdi. Sıkışmaya Başlarken Düşünmeye Başladım. Ne Dersem İzin Verirdi Ki?
"İlk Önce Çöz, Lavabodan Çıkınca Söylerim."
Hızla Konuştum. Güldü Ve Başını İki Yana Salladı. Bu Hayır Demek Oluyordu Demi?
"Olmaz. Önce Rüşvet, Sonra Özgürlük."
Sıkıntıyla Ofladım. AMA ALTIMA İŞİYECEKTİM BEN YAAA!
"Eğer Çözersen SanaKucakDansıYaparım."
Utançtan Tek Nefeste Söylediğimde Gözleri Kocaman Oldu. Benimde. ULAN NE DEMİŞTİM BEN BE!
"Ne? Sen Ciddi Misin? Tamam, Çözüyorum Ama Çabuk Çık. Gelince Çok Eğleneceğiz."
Hızla Yanıma Gelip Zinciri Çözdüğünde Kendimi Tuvalatte Buldum. Utancımdan Nasıl Geldiğimi Bile Unutmuştum.
15 Dakika Sonra
İşim Bittiği Halde Çıkmak İstemiyordum. Ya Ben Hangi Akla Hizmet Onu Demiştim Ben?!?!
"Hyungwon Çık Artık."
Kapıyı Çalan Seri Katille Daha Fazla Gerildim. Yavaşça Kapağını Kapatıp Üzererine Oturduğum Klozetten Kalkıp Kitli Kapıyı Açtım. Kapı Wonho Tarafından Açılırken Başım Yerde Fayansı İnceliyordum.
"Hadi."
Kolumdan Tutup Beni Çekiştirmeye Başlaması Beni Daha Da Tedirgin Etmişti. Ben O Sözleri Söyleyerek Koca Bir Aptallık Etmiştim. Çünkü Wonho Birazdan Yapacağım Şeyden Sonra Fazlasını Da İsteyecekti. Bunu Hissediyordum.
Hızla Yatağın Uç Kısmına Oturdu. Hala Ayakta Beklerken Elimden Tutup Beni Kucağına Çekti. Ellerim Refleks Olarak Omuzlarına Gittiğinde Wonho Kalçalarımı Büyük Bir Şevkle Avuçlamıştı.
"Hadisene, Başla."
Kalçamı Sıkarak Söylediğinde İrkildim. Belki Birazcık Kucağında Zıplamış Olabilirdim Ama Belki.
Yavaşça Hareket Etmeye Başladığımda Bile Başım Eğik Bir Halde İşime Odaklandım. Yüzüne Bakmaya Cesaretim Yoktu Çünkü.
"Tanrım, Daha Yeni Başlamana Rağmen O Kadar İyisin Ki..."
Hırlayarak Kulağıma İnlediğinde Daha Da Kızarmıştım. Nasıl Bu Kadar İhtiraslı Olabilirdi Ki? Bu Çok Anlamsızdı.
"Sussana. O-Odaklanamıyorum!"
Saçma Bir İtirazda Bulunduğumda Gülmüştü. Hatta Kahkaha Atmaya Başlayınca Sinirle Kucağından Kalktım.
"D-Dur Ahahaha! N-NereyeAHAHAHAHA!"
Gülmekten Zar Zor Konuştuğunda Sinirle Ona Baktım.
"YAPMIYORUM YA! GÜLÜYORSUN SEN!"
Kapıya Doğru Yürüdüm Ve Kulpu Aşağı İndirdim. Açılmamıştı.
"Hey, Hey Hey...Nereye Gidiyorsun Güzellik?"
Bedenini Bedenime Yapıştırıp Bir Hamleyle Kapı İle Arasına Almıştı Beni. Ve Evet, Bana Dayıyordu.
Bedenini Yavaşça Bana Sürtmeye Başladığında İstemsizce İnledim. Hızlanmaya Başladığında Sertliğini Daha Net Hissediyordum. Ah, Neden Bu Kadar İyi Hissettiriyordu Bu?
"Hissetmelisin Güzellik. Sertliğimi, Nefesimi, Bedenimi..."
Kısık Sesimle Ağlarcasına İnledim. Kahretsin, O İyiydi. O Çok Ama Çok İyiydi!
"W-Wonho...G-Geliyorum S-Sanırım..."
Mırıldandığımda Wonho Kulağımı Isırmış, Ardından Kulak Mememi Emmeye Başlamıştı.
"Beraber Gelelim Bebeğim..."
Başımla Onayladım. Ama Kendimi Tutamayıp Boşaldığımda Arkamda Da Islaklık Hissedince Onun Da Geldiğini Anlamıştım. Neredeyse Aynı Anda Gelmiştik, Değil Mi?
Wonho Başını Omzuma Gömdüğünde Zorla Kafamı Geriye Çevirmeye Çalıştım. Wonho Omzuma Yatmış Mırıldanıyordu.
"Bunu Her Gün Yapmalıyız Bebeğim..."
Her Gün Mü? İşte Şimdi Sıçmıştım! Kızaran Yanaklarımla Kapıda Yaslı Bir Halde Wonho'nun Geri Çekilmesini Bekledim.
Acilen Temizlenmem Gerekiyordu!
...
Okuyucular Dedi Ki Yeni Bölüm Nerde Kaldı Amk Kezosu?
Bende Dedim Ki Yazıyorum.
Alın Size Yeni Bölüm!
Tepe Tepe Kullanın Uleyn!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saat Kaç? | 2Won ✓
Mystère / Thriller[Tamamlandı] "Saat Kaç?" Dedi Sırıtarak. Sinirle Tuttuğum Silahı Sıktım. "Ellerini Başının Üstüne Koy Wonho!" Lee Hoseok × Lee Hyungwon Kihyuk + Jookyun